• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розробки проектно-кошторисної документації та провести її експертну оцінку, забеспечення пристроями захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відовідно ДСТУ Б В.2.5.-38-2008. "Поточний ремонт. Улаштування блискавкозахисту будівлі Комунального закладу "Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області за адресою: Україна, Запорізька область, Василівський район, с.МалаБілозерка, вул. Гвардійська, 23»". Послуги з розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертної оцінки об’єкту: «Поточний ремонт. Вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій горищного приміщення Комунального закладу "Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області за адресою: Україна, Запорізька область, Василівський район, с.МалаБілозерка, вул. Гвардійська, 23».

Завершена

99 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 800.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 12:10 - 23.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

незаконна дискримінаційна вимога

Номер: 3563c30192bb4bab92c11b87a40c2d5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-005253-b.b1
Назва: незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації: "З метою максимально точного надання цінової пропозиції і не допущення в подальшому відмови від своєї цінової пропозиції, учасник повинен обов’язково оглянути об'єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об'єкту» підписаний уповноваженою особою учасника та завідуючого господарством Замовника Постол Людмила Миколаївна конт тел (06175) 5-41-54 ". Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Додатково звертаємо вашу увагу на запровадження на території нашої країни варатнинних обмежень, викликаних поширенням Коронавірусної хвороби Covid 19. В деяких регіонах нашої держави посилено протиепідемічні заходи. Ми не можемо ризикувати здоров`ям наших працівників. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу ""З метою максимально точного надання цінової пропозиції і не допущення в подальшому відмови від своєї цінової пропозиції, учасник повинен обов’язково оглянути об'єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об'єкту» підписаний уповноваженою особою учасника та завідуючого господарством Замовника Постол Людмила Миколаївна конт тел (06175) 5-41-54 ". Замість огляду доцільно додати технічні паспорти об`єктів, видані БТІ. Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1.1 ДСТУ- НБВ.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п.6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним з етапів виконання робіт. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній закупівлі. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі на рівних умовах. Звертаємо увагу, що послуги будуть надаватися в закладах освіти, що передбачає в першу чергу перебування малолітніх осіб та необхідність врахування додаткових факторів ризику. Важливо повне розуміння у потенційного виконавця об’єкту, що підлягає виконанню з урахуванням всіх особливостей та специфіки. Замовником не визначена конкретна форма самого акту обстеження об’єкту, що надає можливість реалізувати право учасника на конфіденційність і не порушує його права. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною, тому що не порушує права Учасників. Дякую за питання.
Статус вимоги: Відхилено