• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні засоби для рук

Торги відмінено

125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 11:06 - 21.10.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: ba5b99aa49fa4b209dbc1d1102530b06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-001800-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ретельно ознайомившись із Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 79-21С від 27.10.2021р. (далі – Протокол) Уповноваженою особою Замовника Політехнічного ліцею Національного технічного університету України КПІ м. Києва (далі – Замовник) було розглянуто пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЯ ЕКО ТОЙС". Що за результатами аукціону біла визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЯ ЕКО ТОЙС" (далі – Учасник). Однак, у Учасника є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав: Відповідно до Протоколу підставою для відхилення було наступне: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до оголошення № UA-2021-10-13-001800-c від 13.10.2021р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), Замовником у пункті 2 ДОДАТКУ 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Замовником було встановлено наступну вимогу: «Автоматичний деспенсер(сенсорний) для антисептичних засобів Працює від батарейок (4 шт.) Або від мережевого адаптера AC/DC (не комплектується).» Так, на виконання встановленої вимоги учасником надано документ Вих.№ 2110/1 від 21 жовтня 2021 року (файл «2110_1 Додаток 1 технічні вимоги.pdf»), в якому зазначено про відповідність технічних характеристик запропонованого товару, вимогам Замовника. Окрім того, на підтвердження тих же технічних характеристик, надано документ «Порівняльна таблиця відповідності» Вих.№ 2110/2 від 21 жовтня 2021 року (файл «2110_2 Порівняльна таблиця відповідності.pdf»), окрім того, у складі пропозиції учасника міститься міститься технічна документація та інструкція з використання, в якій зазначено про Повну автономність - працює ASD -1000 від 4 батарейок типу С / R14 / 343, повного заряду яких вистачає приблизно (файл «2110_16 Дозатор документи.pdf»). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Академічного тлумачного словника української мови, значення слова "АБО" визначається наступним чином - 1. розділовий. 1. Уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один. Керуючись здоровим глуздом та законами логіки, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЯ ЕКО ТОЙС" у складі пропозиції надає товар, що відповідає одній із заявлених Вами у технічному завданні характеристик, а саме Автоматичний деспенсер(сенсорний) для антисептичних засобів Працює від батарейок (4 шт.) Доводимо до Вашого відома, що ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника. Така правова позиція також зазначена у Листі Мінекономіки № 3304-04_28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощених закупівель», у ньому ж зазначено і про те, відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Так, Вами було застосовано дискримінаційний підхід при розгляді пропозиції, та протиправно і з грубим порушенням закупівельного законодавства будо відхилено пропозицію Учасника з підстав, що не визначені Законом. Враховуючи викладене, пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам, що встановлені оголошенням. Аналізуючи невідповідності, що були зазначені у протоколі відхилення та пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЯ ЕКО ТОЙС", жодна із зазначених підстав не знаходить свого підтвердження у правовому полі. Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЯ ЕКО ТОЙС" затвердженого Протоколом. Шановний Замовнику! Зауважуємо, що наразі у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, Держаудитслужба, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Учасників, протоколи засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги ФОП ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В зв’язку з виявленням помилки проведення процедури закупівлі по переліку товару, закупівля буде анульована.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.10.2021 09:16