Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Завершена
2 880 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
Період оскарження:13.10.2021 10:38 - 21.10.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:5fc19076dcd343178284b37ab45f1ade
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-13-001404-c.b1
Назва:Вимога
Вимога:
Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі, в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Замовник у даній спрощеній закупівлі повністю знехтував всіма принципами проведення закупівель, які зазначені у ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Так, у додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вказує ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ : «Учасник повинен мати уповноваженого представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС (надати скановану копію європейської угоди)». У нас, як у потенційних учасників цієї закупівлі виникло логічне питання: яким чином виконання даної вимоги, яка розміщена у технічно – якісних характеристиках впливає на якість предмету закупівлі? Чому саме Словакія ?;) Ми маємо підстави вважати, що цю вимогу не зможуть виконати більшість виробників аналогічної продукції України, а лише окремо визначені виробники (або виробник). Тобто, зазначаючи вищевказану вимогу Замовник фактично обмежив коло учасників, які можуть брати участь у закупівлі . Крім того :
- Замовник унеможливив досягнення максимальної економії у закупівлі ( аналіз закупівель захисного одягу від інфекційних агентів свідчить про те, що ціна на товар даної категорії може коливатися, але очевидно, що в даній закупівлі ціна не буде нижчою, ніж її визначать ті одиниці виробників, а можливо лише єдиний виробник, який має представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) .
- Замовник допустив відкриту дискримінацію всіх інших виробників захисного одягу, які потенційно є учасниками цього тендеру, бо в Україні є десятки виробників захисного одягу, який відповідає вимогам ДСТУ EN 14126:2008, але замовник, можливо із незаконною метою визначає, що виробником такого товару, який задовольнить потреби закупівлі може виступати лише виробник/учасник, який має уповноваженого представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС (надати скановану копію європейської угоди).
На підставі викладеного ,
ВИМАГАЄМО :
Усунути порушення ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі» та змінити норми Оголошення про проведення публічних закупівель шляхом:
1. Видалити з Додатку № 1 Оголошення послання на конкретну марку вимогу учасник повинен мати уповноваженого представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС (надати скановану копію європейської угоди).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.10.2021 14:02
Вирішення:Доброго дня. Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може, проте не зобов’язаний, вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Технічна специфікація до даної закупівлі розроблена відповідно до потреб замовника у забезпеченні захисту медичного персоналу від інфікування коронавірусною хворобою. Умови та вимоги, що зазначені в оголошені до закупівлі не суперечать жодним положенням ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:24.10.2021 16:58