-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Друк плаката, банера, оракал, буклетів
І.1.Розробка дизайну та макетування банерів. 2. Друк банерів 4+0. 3. Монтажні роботи. ІІ. 1. Розробка дизайну та макетування буклету (6 сторінок) 2. Друк буклету. 3. Вихідні дані: формат 297х210 мм, 6 сторінок, 2 фальца, 4х4.
Завершена
33 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 200.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2017 18:33 - 18.09.2017 17:00
Вимога
Відхилено
Нарушения при проведении закупки
Номер:
de8abf9240d8422e84e2f086af4fa49b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-14-003013-c.c1
Назва:
Нарушения при проведении закупки
Вимога:
Прошу проверяющие органы по контролю за правомерностью расходования бюджетных средств обратить внимание на данную закупку и дать правовую оценку.
1. При объявлении о закупке была указанна стоимость минимум в 3 раза выше рыночной. Мониторинг подобных предложений показывает существенную разницу.
2. Дисквалификация компании предложившей рыночную стоимость.
3. Документы перечисленные в списке необходимых до начала проведения аукциона нами были загружены и соответствуют всем заявленным критериям.
4. В протоколе решения про дисквалификацию нас (ООО "Принт Онлайн") № 17 от 25.09.2017 причина отказа указано,что отсутствует макеты баннеров в pdf. Дополнение 1 п.1
Сообщаем,что в пункте 1, Дополнения 1 содержаться технические требования для разработки дизайна баннеров и не указанно,что эти макеты необходимо предоставить до заключения договора и объявления нас компанией,которая прошла квалификацию.
5. В дополнении,как замечание указанно ,что необходимо предоставить предварительные иллюстрации в течении 2х рабочих дней. В день проведения аукциона 22.09.2017 нами был загружен документ "Гарантийное письмо" которым мы гарантируем предоставление этих иллюстраций в течении 2х рабочих дней. Срок окончания - 26.09.2017.
Заказчик опубликовал протокол 25.09.2017,что на один день ранее заявленного срока,который сам заказчик и указал.
Мы считаем проведение этой закупки дискриминационной и направленное на прохождение одного из участников аукциона предоставившего самую высокую стоимость.
Данные материалы будут направленны ответственные правоохранительные органы за расходованием бюджетных средств.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2017 18:13
Вирішення:
Пропозиція ТОВ "Принт-онлайн" була відхилена Тендерним комітетом Закладу культури "Музей історичного центру міста Києва". Причини викладені у Протоколі №17 від 25.09.2017р. :
(Причина анулювання:
Технічні та інші вимоги до закупівлі послуг «Друк плаката, банера, оракал, буклетів» Учасником не виконані.
Не відповідають подані пропозиції :
п. 4 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів».
У Додатку №1 -
Пунк 1. «Технічне завдання щодо друку плаката, банера, оракал: 1.Розробка дизайну та макетування банерів» - відсутнє проектування кожного банера- не підібрані ілюстрації, які мають відповідати текстам на банерах, у пропозиції відсутні дизайн-макети кожного банера у форматі pdf (п.4 «Оголошення»), Додаток №1 «Оголошення».
Пункт 2. «Технічне завдання щодо буклету: 1. Розробка дизайну та макетування буклету (6 сторінок)» – не підібрані ілюстрації до кожної сторінки буклету, у пропозиції відсутній дизайн-макет буклету у форматі pdf (п.4 «Оголошення»), Додаток №1 «Оголошення»).
А гарантійний лист ТОВ "Принт-онлайн" не є документом, який заміняє подані до початку аукціону у pdf форматі дизайн-макети банерів та буклету.
Зважаючи на те, що ТОВ "Принт-онлайн" подав початкову пропозицію у сумі 31900,00 грн, Тендерний комітет Замовника здивований, що Учасник поскаржився на завищення вартості закупівлі у три рази.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2017 17:48
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом було прийняте рішення ( Протокол № 19 від 26.09.2017р.) визнати переможцем ТОВ «ТОП-ПРИНТ» , який виконав усі умови закупівлі, викладені в п.4, Додатку №1 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів» від 14.09.2017р.