-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Вугілля кам’яне
Завершена
525 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 625.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2017 14:31 - 04.09.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга про порушення порядку процедури закупівлі
Номер:
b5a1dbb153984a7c83e175ea5e012f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000535-c.b3
Назва:
Скарга про порушення порядку процедури закупівлі
Скарга:
11.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-23-000535-c) код ДК 021:2015 (СPV) – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) в кількості 150 тон.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник ПП «Алара - Аргенто».
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ПП «Алара - Аргенто», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) та підлягають дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку учасників до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
1.Згідно абзацу 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації, учасник повинен був надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Оголошення про проведення закупівлі вийшло 23.08.2017 року.
В складі своєї пропозиції ПП «Алара-Аргенто» надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 06.09.2016 рік, тобто витяг річної давності.
Отже зазначений вище учасник надав вищезазначений документ із порушенням вимог тендерної документації.
З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Алара-Аргенто» наданий документ, який не відповідає умовам тендерної документації, а отже поданий із її порушенням.
Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ПП «Алара-Аргенто», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб.
Визнаючи переможцем відкритих торгів ПП «Алара-Аргенто»» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
На підставі положень ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 (СPV) – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) в кількості 150 тон, згідно ідентифікатора оголошення UA-2017-08-23-000535-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за за адресою www.prozorro.gov.ua. та
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедури закупівлі.
3. Зобов`язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного прийняття тендерної пропозиції ПП «Алара - Аргенто», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та укласти договір з учасником, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Додатки:
1 Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскарження в сумі 5000 грн. з підтвердженням зарахування їх до Державного бюджету України.
2. Копія витягу з ЄДР ЮО та ФОП про державну реєстрацію Скаржника.
3.Копія протоколу про намір укладання договору Замовника з ПП «Алара – Аргенто»».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі.PDF 21.09.2017 11:30
- платіжне доручення Знам`янка.PDF 21.09.2017 11:30
- рішення від 26.09.2017 № 6703.pdf 26.09.2017 20:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2017 11:30
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.09.2017 20:33
Вимога
Є відповідь
вимога про усунення порушень
Номер:
9da61b28102747ec970400ee6af31fb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000535-c.b4
Назва:
вимога про усунення порушень
Вимога:
11.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-23-000535-c) код ДК 021:2015 (СPV) – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) в кількості 150 тон.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник ПП «Алара - Аргенто».
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ПП «Алара - Аргенто», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) та підлягають дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку учасників до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
1. Наше підприємство зверталося до Вас з приводу усунення порушень процедури закупівлі, а саме: Згідно абзацу 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації, учасник повинен був надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Оголошення про проведення закупівлі вийшло 23.08.2017 року.
В складі своєї пропозиції ПП «Алара-Аргенто» надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 06.09.2016 рік, тобто витяг річної давності.
Отже зазначений вище учасник надав вищезазначений документ із порушенням вимог тендерної документації.
У відповідь тендерний комітет надав відповідь:
«тендерний комітет лікарні переглянув інформацію стосовно ПП «Алара - Аргенто» на сайті https://usr.minjust.gov.ua у розділі безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Але ж це не відміняє той факт, що учасник ПП «Алара – Аргенто» надав документ річної давності, хоча вимагалося надання цього документа станом не раніше 23.08.2017р.
2. Згідно абзацу 2 пункту 6 розділу III тендерної документації – учасник повинен був надати копію сертифікату якості або копія посвідчення про якість товару, що пропонується до постачання.
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «Алара – Аргенто» відсутня копія сертифікату якості або копія посвідчення про якість. Ним надана лише копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, надання якої вимагалося абзацом 4 пункту 6 розділу III тендерної документації.
Отже учасник ПП «Алара – Аргенто» не надав документ, який вимагався тендерною документацію, і як наслідок порушивив її умови, а отже тендерна пропозиція зазначеного вище учасника не відповідає тендерній документації Замовника та підлягає дискваліфікації.
Враховуючи вищенаведене, прошу розглянути дану вимогу та прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто»» у зв`язку з невідповідністю даного учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
Прошу провести оцінку та визначити переможця, пропозиція якого повністю відповідає закону та Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушень.PDF 22.09.2017 15:36
Дата подачі:
22.09.2017 15:36
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь: Після завершення аукціону 11 вересня 2017 року та визначення переможця на закупівлю твердого палива, тендерний комітет лікарні переглянув інформацію стосовно ПП «Алара - Аргенто» на сайті https://usr.minjust.gov.ua у розділі безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно поданої інформації на сайті види діяльності ПП «Алара - Аргенто»: - Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; - Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); - Код КВЕД 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням; - Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; - Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; - Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; - Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; - Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; - Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; - Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.
згідно абзацу 4 пункту 6 Розділу III тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (постачальника) з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару. Постачальник надав гарантійний лист на голову тендерного комітету лікарні з гарантією відвантаження вугілля на користь постачальника та копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля завірену постачальником, у нашому випадку постачальник ПП «Алара - Аргенто». Постачальник — будь - яка юридична (організація, підприємство, установа)або фізична особа, що поставляють товари або послуги замовникам. Постачальник здійснює підприємницьку діяльність відповідно до умов укладеного договору поставки, який є одним з видів договору купівлі-продажу. У відповідності з договором поставки постачальник зобов'язується передати в обумовлений термін чи строки вироблені чи закуплені ним товари покупцю для використання у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2017 16:37
Підтвердження вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь: Після завершення аукціону 11 вересня 2017 року та визначення переможця на закупівлю твердого палива, тендерний комітет лікарні переглянув інформацію стосовно ПП «Алара - Аргенто» на сайті https://usr.minjust.gov.ua у розділі безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно поданої інформації на сайті види діяльності ПП «Алара - Аргенто»: - Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; - Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); - Код КВЕД 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням; - Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; - Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; - Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; - Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; - Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; - Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; - Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.
згідно абзацу 4 пункту 6 Розділу III тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (постачальника) з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару. Постачальник надав гарантійний лист на голову тендерного комітету лікарні з гарантією відвантаження вугілля на користь постачальника та копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля завірену постачальником, у нашому випадку постачальник ПП «Алара - Аргенто». Постачальник — будь - яка юридична (організація, підприємство, установа)або фізична особа, що поставляють товари або послуги замовникам. Постачальник здійснює підприємницьку діяльність відповідно до умов укладеного договору поставки, який є одним з видів договору купівлі-продажу. У відповідності з договором поставки постачальник зобов'язується передати в обумовлений термін чи строки вироблені чи закуплені ним товари покупцю для використання у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».
Вимога
Є відповідь
вимога про усунення порушення
Номер:
1b62126a721d481ebb82fe935899d630
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000535-c.c2
Назва:
вимога про усунення порушення
Вимога:
11.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-23-000535-c) код ДК 021:2015 (СPV) – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) в кількості 150 тон.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник ПП «Алара - Аргенто».
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ПП «Алара - Аргенто», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) та підлягають дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку учасників до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
1.Згідно абзацу 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації, учасник повинен був надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Оголошення про проведення закупівлі вийшло 23.08.2017 року.
В складі своєї пропозиції ПП «Алара-Аргенто» надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 06.09.2016 рік, тобто витяг річної давності.
Отже зазначений вище учасник надав вищезазначений документ із порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, з витягу вбачається, що основним видом економічної діяльності ПП «Алара-Аргенто» є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин., а повинен бути оптова торгівля твердим, рідким та газоподібним паливом.
Враховуючи вищенаведене, прошу розглянути дану вимогу та прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто»» у зв`язку з невідповідністю даного учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
Прошу провести оцінку та визначити переможця, пропозиція якого повністю відповідає закону та Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення.PDF 19.09.2017 16:36
Дата подачі:
19.09.2017 16:36
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь:
згідно абзацу 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації, учасник повинен був надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі. Оголошення про проведення закупівлі вийшло 23.08.2017 року. В складі своєї пропозиції ПП «Алара-Аргенто» надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 06.09.2016 рік. Після завершення аукціону 11 вересня 2017 року та визначення переможця на закупівлю твердого палива, тендерний комітет лікарні переглянув інформацію стосовно ПП «Алара - Аргенто» на сайті https://usr.minjust.gov.ua у розділі безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно поданої інформації на сайті види діяльності ПП «Алара - Аргенто»:
- Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;
- Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний);
- Код КВЕД 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням;
- Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;
- Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами;
- Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;
- Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;
- Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;
- Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів
Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2017 09:11
Підтвердження вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь:
згідно абзацу 3 пункту 2 Розділу V тендерної документації, учасник повинен був надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі. Оголошення про проведення закупівлі вийшло 23.08.2017 року. В складі своєї пропозиції ПП «Алара-Аргенто» надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 06.09.2016 рік. Після завершення аукціону 11 вересня 2017 року та визначення переможця на закупівлю твердого палива, тендерний комітет лікарні переглянув інформацію стосовно ПП «Алара - Аргенто» на сайті https://usr.minjust.gov.ua у розділі безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно поданої інформації на сайті види діяльності ПП «Алара - Аргенто»:
- Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;
- Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний);
- Код КВЕД 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням;
- Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;
- Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами;
- Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;
- Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;
- Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;
- Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів
Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».
Вимога
Є відповідь
вимога про усунення порушенння
Номер:
85f300edf03c48748bd6675a457f88f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000535-c.c1
Назва:
вимога про усунення порушенння
Вимога:
11.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-23-000535-c) код ДК 021:2015 (СPV) – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) в кількості 150 тон.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник ПП «Алара - Аргенто».
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ПП «Алара - Аргенто», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) та підлягають дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку учасників до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
1. Згідно абзацу 4 пункту 6 Розділу III Тендерної Документації, учасник повинен був надати - гарантійний лист від виробника (постачальника) з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару.
В складі своєї пропозиції учасник ПП «Алара - Аргенто» надав копію сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик, яка завірена самим учасником, що є порушенням вимог Замовника та Тендерної документації.
Отже пропозиція учасника ПП «Алара - Аргенто» не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно пп. 4 п. 2 ч. 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу розглянути дану вимогу та прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто»» у зв`язку з невідповідністю даного учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
Прошу провести оцінку та визначити переможця, пропозиція якого повністю відповідає закону та Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Знам`янка усунення порушень.PDF 18.09.2017 12:03
Дата подачі:
18.09.2017 12:03
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь:
згідно абзацу 4 пункту 6 Розділу III тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (постачальника) з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару.
Постачальник надав гарантійний лист на голову тендерного комітету лікарні з гарантією відвантаження вугілля на користь постачальника та копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля завірену постачальником, у нашому випадку постачальник ПП «Алара - Аргенто».
Постачальник — будь - яка юридична (організація, підприємство, установа)або фізична особа, що поставляють товари або послуги замовникам. Постачальник здійснює підприємницьку діяльність відповідно до умов укладеного договору поставки, який є одним з видів договору купівлі-продажу. У відповідності з договором поставки постачальник зобов'язується передати в обумовлений термін чи строки вироблені чи закуплені ним товари покупцю для використання у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням.
Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2017 09:46
Підтвердження вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень процедури закупівлі твердого палива від ПП «Лідер Актив» тендерний комітет КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка» надає відповідь:
згідно абзацу 4 пункту 6 Розділу III тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (постачальника) з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару.
Постачальник надав гарантійний лист на голову тендерного комітету лікарні з гарантією відвантаження вугілля на користь постачальника та копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля завірену постачальником, у нашому випадку постачальник ПП «Алара - Аргенто».
Постачальник — будь - яка юридична (організація, підприємство, установа)або фізична особа, що поставляють товари або послуги замовникам. Постачальник здійснює підприємницьку діяльність відповідно до умов укладеного договору поставки, який є одним з видів договору купівлі-продажу. У відповідності з договором поставки постачальник зобов'язується передати в обумовлений термін чи строки вироблені чи закуплені ним товари покупцю для використання у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням.
Тендерний комітет лікарні вважає недоцільним прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ПП «Алара – Аргенто».