-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП "КМКЛ №7" вул. Котельникова, буд. 95»)
Торги не відбулися
4 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 250.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 09:37 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ Віант-Буд до КМКЛ №7
Номер:
d33f27ce871a4f8bac84b33798b95e69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-000635-c.a2
Назва:
Вимога ТОВ Віант-Буд до КМКЛ №7
Вимога:
Вимога
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
та скасування Протоколу засідання №120 від 02 листопада 2021 року тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №7" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
29.10.2021 року відбулися електронні торги із закупівлі за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП "КМКЛ №7" вул. Котельникова, буд. 95») за участі трьох претендентів-організацій:
- Пропозиція ТОВ "ФПК-Портал-Буд" склала 4 088 415,00 грн.
- Пропозиція ТОВ "Віант-Буд" склала 4 092 757,00 грн.
- Пропозиція ФОП Воронна С.С. склала 4 116 580,00 грн.
Протоколом засідання тендерного комітету № 118 від 29.10.2021 року та Протоколом засідання тендерного комітету № 119 від 01.10.2021 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ФПК-Портал-Буд" та ТОВ "Віант-Буд" було відхилено.
Відповідно до Протоколу засідання №120 від 02 листопада 2021 року тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №7" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Воронна С.С. (ЄДРПОУ 3053023201), де членами тендерного комітету одноголосно ухвалено переможцем закупівлі ФОП "Воронна С.С. за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП "КМКЛ №7" вул. Котельникова, буд. 95»), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-13-000635-c.
ТОВ "Віант-Буд" розглянувши тендерну пропозицію ФОП Воронна С.С., виявив ряд порушень, згідно вимог тендерної документації, а саме:
1) Згідно п.1 Розділу ІІІ тендерної документації:
Документи, що складаються безпосередньо учасником (форми довідок, листи, тощо) відповідно до вимог тендерної документації, повинні містити обов’язкові для його певного виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме: найменування учасника — автора документа, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс (номер) документа, заголовок до тексту, текст, підпис (найменування посади особи, яка підписує документ (повного — у разі, коли документ надрукований не на бланку, скороченого — у разі, коли документ надрукований на бланку), особистого підпису, ініціалу імені і прізвища). Такі документи повинні бути адресовані замовнику та містити номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Учасником, ФОП Воронна С.С., згідно тендерної документації п.1 Додаток 1 про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання робіт на об’єкті замовника, було надано Додаток 1 (вих.№11-10-21 від 22.10.2021р.) в якому не зазначено заголовок до тексту.
На підставі відсутності адресування документів тендерної пропозиції голові тендерного комітету, протоколом №118 від 29.10.2021 було відхилено пропозицію ТОВ «ФПК-Портал-Буд».
Таким чином, маючі однакові підстави для відхилення пропозицій ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ФОП Вороніна С.С., Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФПК-Портал-Буд», проте не відхилив тендерну пропозицію ФОП Вороніна С.С., чим здійснив дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
2) Згідно п. 5 Розділу ІІІ Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону "Про публічні закупівлі":
Керуючись ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно з п. 3 Додаток 1 учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та інші документи, на підтвердження відповідності вимогам згідно із законодавством.
3. Документи, які повинен подати учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
3.1. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В довідці повинно зазначатися: предмет договору (договорів), дати укладання договору (договорів), інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) за останні два роки (не менше трьох аналогічних договорів).
3.2. На підтвердження інформації наведеної у довідці надати: не менше однієї копії аналогічного за предметом закупівлі договору (під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень будинків або споруд згідно коду CPV згідно ДК 021-2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» ), укладеного учасником у 2020 або 2021 роках, з усіма його невід’ємними додатками;
3.3. Оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір, копія якого надається учасником відповідно до вимог пункту 3.2 цього додатка, із зазначенням у відгуку: дати і номера договору, суми договору, інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт.
Відповідно до п.п. 3.1 Додаток 1 учасником, ФОП Воронна С.С. , було надано лист-довідка (вих.№12-10-21 від 22.20.2021р.) в якій зазначено два договори з поточного ремонту згідно коду ДК 021-2015: 45450000-6 та один договір з поточного ремонту згідно коду ДК 021-2015: 45450000-0, що не відповідає п.п.3.2 Додатку 1. Також в даному листі відсутня інформація прізвища контактної особи.
Копії аналогічних договорів (1-Договір підряду №193 від 09.12.2019 р. Поточний ремонт ванної кімнати неврологічного відділення Київської міської клінічної лікарні № 7 по вул. Котельникова 95; 2-Договір підряду №6 від 22.02.2020р. Поточний ремонт відділу статистики Київської міської клінічної лікарні №7 по вул. Котельникова 95; 3-Договір підряду №12 від 30.01.2020р. Поточний ремонт підлоги Київської міської клінічної лікарні № 7 по вул. Котельникова 95), які додала ФОП Воронна С.С. надані не в повному обсязі та не мають Додатків, які є невід'ємною частиною договору, а також в Актах №1 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2020р., та Акті №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2019 року, для розрахунку податків застосовується Єдиний податок за ставкою 5%, що є грубим порушенням п.п 2 пункту 293.2 статті 293 Податкового кодексу України, тому що ФОП Воронна С.С. є платником Єдиного податку 2 групи де не передбачено оподаткування за ставкою 5%.
Аналогічні договори, які зазначила ФОП Воронна С.С. не відповідають кваліфікаційним критеріям, які передбачені умовами тендерної документації даної закупівлі: код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП "КМКЛ №7" вул. Котельникова, буд. 95»), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-13-000635-c.
У відгуку наданому ФОП Воронна С.С. відсутня інформація про дати і номера договору, суми договору.
На підставі відсутності суми договору у відгуку та не відповідності наданого учасником договору аналогії виконання робіт протоколом №118 від 29.10.2021 було відхилено пропозицію ТОВ «ФПК-Портал-Буд».
Таким чином, маючі однакові підстави для відхилення пропозицій ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ФОП Вороніна С.С., Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФПК-Портал-Буд», проте не відхилив тендерну пропозицію ФОП Вороніна С.С., чим здійснив дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
3) Згідно п.6 Розділу ІІІ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- календарний графік виконання робіт;
Учасник ФОП Воронна С.С. у складі тендерної пропозиції надала графік виконання робіт вказавши основні види робіт та терміни їх виконання, в якому згідно позиції №3 вказала види робіт "Оздоблювання стін облицювальними сендвіч-панелями" з терміном виконання робіт 30 днів, відповідно Додатку 3 Дефектний акт вказані роботи відсутні, тому графік виконання робіт не відповідає даній закупівлі.
4) Учасник, ФОП Воронна С.С. (ЄДРПОУ 3053023231) є платником єдиного податку
2 група, який згідно п.п. 2 п. 291.4 статті 291 ПКУ має право надавати послуги (в тому числі побутові) тільки платникам єдиного податку (як юридичним особам, так і підприємцям) та/або населенню. Тобто надавати послуги підприємству, яке перебуває на загальній системі оподаткування, платник єдиного податку 2 групи не має права.
З урахуванням вказаних вище суттєвих порушень та невідповідностей пропозиції ФОП Вороніна С.С. вимогам тендерної документації, визначення переможцем цього учасника є необґрунтованим та не законним. У відповідності до вимог тендерної документації тендерна пропозиція ФОП Вороніна С.С. має бути відхилена.
На підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ "Віант-Буд".
2. Скасувати протокол №120 засідання тендерного комітету Замовника від 02.11.2021, яким було визначено Переможцем ФОП Вороніна С.С.
Директор ТОВ "Віант-Буд" ____________________ Бондарчук В.Г.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ Віант-Буд до КМКЛ №7.pdf 05.11.2021 18:50
Дата подачі:
05.11.2021 18:50
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято Вашу скаргу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не правомірне рішення
Номер:
be651528e53c4a74bb6f8fa989d37150
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-000635-c.c1
Назва:
Не правомірне рішення
Вимога:
Вих. № 7 від 02.11.2021р.
Тендерному комітету
комунального некомерційного підприємства
«Київська міська клінічна лікарня №7»
виконавчого органу Київської міської ради
(Київська міська державна адміністрація)
Вимога
Відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 120 від 02 листопада 2021 року затвердженого тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника закупівлі UA-2021-1013-000635-c “Капітальний ремонт і реставрація” (“Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП “КМКЛ №7” вул.Котельникова, буд.95), ФОП Воронна С.С.
Даними рішенням було обрано переможцем закупівлі UA-2021-1013-000635-c “Капітальний ремонт і реставрація” (“Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП “КМКЛ №7” вул.Котельникова, буд.95) ФОП Воронна С.С.
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ФОП Воронна С.С. (переможця закупівлі), нами було виявлено ряд порушень, згідно вимог тендерної документації:
1) В тендерній документації Замовника, п.5 Р.ІІІ (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) зазначено, що у складі тендерної пропозиції Учасники документально підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно п.3.1 та 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасники надають довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. На підтвердження інформації наведеної у довідці надати: не менше однієї копії аналогічного за предметом закупівлі договору (під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень будинків або споруд згідно коду СРV згідно ДК 021-2015:45453000-7 – “Капітальний ремонт і реставрація”), укладеного учасником у 2020 або 2021 роках, з усіма невід’ємними додатками.
Учасником, ФОП Воронна С.С. (переможець), було надано на підтвердження три договори з поточного ремонту, а не з капітального, як було зазначено в умовах тендерної документації: 1) Договір підряду № 193 від 09.12.2019 р. Поточний ремонт ванної кімнати неврологічного відділення Київської міської клінічної лікарні №7 вул. Котельникова 95; 2) Договір підряду №6 від 22.01.2020 р. Поточний ремонт відділу статистики Київської міської клінічної лікарні №7 вул. Котельникова 95; 3) Договір підряду №12 від 30.01.2020 р. Поточний ремонт підлоги холу Київської міської клінічної лікарні №7 вул. Котельникова 95. Дані договори надані не в повному обсязі та не мають додатків, які є невід’ємною частиною договору.
Отже, вище зазначені договори не відповідають кваліфікаційним критеріям, які передбачені умовами тендерної документації закупівлі: UA-2021-1013-000635-c “Капітальний ремонт і реставрація” (“Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП “КМКЛ №7” вул.Котельникова, буд.95).
2) В п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що учасники надають довідки, в довільній формі, про наявність працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід, і знаходяться у трудових або в цивільно-правових відносинах з учасником торгів. В даній довідці обов’язково зазначити інформацію про інженерно-технічний склад працівників та інформацію про достатню кількість робітників основних будівельних професій необхідних для виконання даних видів робіт.
Учасник закупівлі, ФОП Воронна С.С. (переможець), надала довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. №23-10-21 від 22.10.2021 р.,), де зазначено такий перелік працівників, який не відповідає Класифікатору професій ДК003:2010 затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.08.2020 року:
- ФОП-директор (посада) – за класифікатором Код КП (1210.1) Директор
- Інженер- технолог (посада);
- Інженер – виконроб (посада) – за Класифікатором Код КП (1223.2) Виконавець робіт
- Гіпсокартонщик (посада) – за Класифікатором Код КП (7129) монтажник гіпсокартонних конструкцій та/або за кодом КП (9322) різальник гіпсокартонних листів.
- Муляр (посада) 2 особи;
- Столяр – монтажник (посада) 2 особи – за Класифікатором Код КП (7422) Столяр
- Плиточник (посада) 2 особи – за Класифікатором (Код КП 7132 Лицювальник-плиточник).
Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок від 29.07.93 р. № 58, записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнятий працівник, виконуються відповідно до найменування професій і посад, вказаних у Класифікаторі. Отже, назва посади (професії) повинна відповідати Класифікатору та однаково звучати в штатному розписі, наказі про прийняття на роботу (трудовому договорі чи контракті), трудовій книжці, кадрових та бухгалтерських документах.
ФОП Воронна С.С., надала довідку з працівниками і назвами посад, які не відповідають Класифікатору професій, а також відсутнє підтвердження трудових або в цивільно-правових відносин з працівниками, отже подана інформація має ознаки фіктивності.
3) В графіку виконання робіт Учасник, ФОП Воронна С.С., вказав основні види робіт та терміни їх виконання. Згідно позиції №3 Учасник вказав вид робіт «Оздоблювання стін облицювальними сендвіч-панелями», тоді як згідно Додатку 3 вказані роботи не містять в собі робіт, пов’язаних із сендвіч-панелями, а це означає, що графік виконання робіт не відповідає даній закупівлі.
4) У Підсумковій відомості ресурсів зазначені механізми та обладнання, необхідні для виконання Договору, а саме у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми»: поз.№7 «СН205-101 – Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання…», поз.№8 «СН233-803 – Молотки відбійні пневматичні…», поз.№9 «СН233-1811 – Навантажувачі одноковшеві універсальні…», поз.№10 «СН203-850 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т», поз.№11 «СН203-851 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т», поз.№12 «СН203-1080 – Підіймачі щоглові будівельні…», поз.№13 «СН211-901-1 – Розчинозмішувачі пересувні…», а також у розділі ІІІ «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат»: поз.№15 «СН270-106 – Апарат для газового зварювання і різання», поз.№16 «СН270-115 - Дрилі електричні», поз.№17 «СН270-131 – Перфоратор пневматичний», поз.№18 «СН270-135 – Перфоратори електричні», поз.№19 «СН270-90 – Пилка дискова електрична», поз.№20 «СН270-236 – Пилосос промисловий», поз.№21 «СН270-250 – Станок для різання керамічної плитки», поз.№22 «СН-270-126 – Фарборозпилювачі ручні», поз.№23 «СН270-119 – Шуруповерти».
У довідці про наявність матеріально-технічної бази (вих. №11-10-21 від 22.10.2021р) зазначеного обладнання недостатньо для виконання всіх робіт. Крім того, учасник в цій довідці вказав, що має можливість залучити додаткове обладнання та матеріально-технічну базу. В поданій тендерній пропозиції відсутні договори оренди та/або право власності механізмів і обладнання, а також згідно довідки про субпідрядників (вих.№17-10-21 від 22.10.2021р) учасник зазначає, що не планує залучати субпідрядників. Враховуючи вищесказане, наявна матеріально-технічна база є недостатньою для виконання Договору, а залучення додаткових потужностей документально не підтверджено.
Отже, враховуючи все вище наведене та не відхиливши пропозицію учасника ФОП Воронна С.С., Замовник порушує вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі викладеного та керуючись ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокольне рішення №120 від 02.11.2021 р., про розгляд тендерної пропозиції ФОП Воронна С.С. та визнання переможцем ФОП Воронна С.С.
2. Просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Воронна С.С., як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відмінити процедуру закупівлі: Код ДК 021:2015 – 45453000-7и”Капітальний ремонт і реставрація” (“Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП “КМКЛ №7” вул.Котельникова, буд. 95”), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-13-000635-с на підставі ч.2 п.3 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель АМКУ (Антимонопольного комітету України) відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Директор ТОВ «ФПК-Портал-Буд» ____________ Ф.П. Клюйко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 02.11.2021 18:26
- Протоколи 122.PDF 04.11.2021 15:09
- Протоколи 122.PDF 04.11.2021 15:09
Дата подачі:
02.11.2021 18:27
Вирішення:
Згідно протоколу тендерного комітету № 122
Статус вимоги:
Відхилено