-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінету щеплення та каналізаційної системи будівлі лікарської амбулаторії, розташованої за адресою: вулиця Больнична,1, с.Сергіївка, Слов'янський район Донецька область
Поточний ремонт кабінету щеплення та каналізаційної системи будівлі лікарської амбулаторії, розташованої за адресою: вулиця Больнична,1, с.Сергіївка, Слов'янський район Донецька область
Завершена
91 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 458.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 458.15 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 09:18 - 21.10.2021 09:10
Вимога
Відхилено
про відміну ПРОТОКОЛУ щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Номер:
b7f72d5f60ad48d08ee0be453c635300
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-000796-b.b1
Назва:
про відміну ПРОТОКОЛУ щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Вимога:
ВИМОГА
Про відміну Протоколу № 152 від 10.11.2021р., уповноваженої особи щодо визначення переможця та наміру укласти договір
Тендер ID UA-2021-10-13-000796-b/ на Prozorro / на Dozorro
«Поточний ремонт кабінету щеплення та каналізаційної системи будівлі лікарської амбулаторії, розташованої за адресою: вулиця Больнична,1, с.Сергіївка, Слов'янський район Донецька область»
Уповноваженою особою відповідно Протоколу № 152 від 10.11.2021р., щодо визначення переможця та наміру укласти договір, переможцем закупівлі визнано ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна код ЄДРПОУ/ІНН: 3010704029 та розміщено повідомлення про намір укласти договір.
У процесі ознайомлення з пропозицією ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна були виявлені суттєві порушення що суперечать вимогам Замовника в Оголошенні
про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомлення про визнання Переможцем було оприлюднено 10.11.2021. Кінцевий строк подання оскаржень щодо кваліфікації учасника – 13.11.2021 00:00.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
ТОВ «ПАНДОРА-2007» вважає рішення уповноваженої особи, щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна, неправомірним, оскільки в пропозиції даного учасника наявні наступні порушення:
1. Пропозиція не відповідає вимогам Додатку 3 до оголошення про проведення
спрощеної закупівлі, а саме:
розділ 7. Інструкція з підготовки пропозиції:
Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель):
Кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
От-же Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розділ ІІ. Інші документи, що надає Учасник, для підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі:
ВИМАГАЛОСЬ НАДАННЯ
3 Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів
10 Завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ від 03 лютого 2021 року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»
ТА ВКАЗАНО:
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У випадку, якщо вищезазначені документи у повному обсязі не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
В складі пропозиції відсутня копія копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ №77 від. 03.02.2021р. «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів.
Наданий в складі пропозиції файл (1.4 Інші документи, для підтвердження відповідності.pdf Відправлений: 2021-10-25 11:25:16) в якому міститься «Лист- пояснення щодо ліцензії та дозволу» № 8/4 від 22.10.2021р. який вказує, що відповідно постанови КМУ № 406 від 07.06.2017 року – ліцензія та документи дозвільного характеру (дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки) не потрібні - не відповідає діючому Законодавству України, а саме :
Постанова КМУ № 406 від 07.06.2017р. вноситься Відповідно до частини другої статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”
Про регулювання містобудівної діяльності
Стаття 34. Право на виконання будівельних робіт
1. Замовник має право виконувати будівельні роботи після:
1) подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об’єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об’єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України;
3) видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".
2. Зазначені у частині першій цієї статті документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва.
Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджується Кабінетом Міністрів України.
3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання.
Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
4. Реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об’єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані, реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг, залізничних колій, ліній електропередачі, зв’язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій у межах земель їх розміщення, а також комплексна реконструкція кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
5. Контроль за виконанням підготовчих та будівельних робіт здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю.
6. Інформація про документ, що дає право на виконання будівельних робіт, а також відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта, замовника та підрядників розміщуються на відповідному стенді, який встановлюється на будівельному майданчику в доступному для огляду місці (крім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них).
7. Виконання будівельних робіт без відповідного документа, передбаченого цією статтею, вважається самочинним будівництвом і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_regulyuvannya_mistobudivnoi_diyal_nosti/statja-34.htm
Відповідно до частини другої статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності ”- немає жодного посилання на те, що ліцензія та документи дозвільного характеру (дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки) не потрібні, про що стверджує ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна у своєму листі № 8/4 від 22.10.2021р.
З огляду на все вищенаведене ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна, не має підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі.
В складі пропозиції відсутні:
- Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів
- Завірена копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ від 03 лютого 2021 року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»
На нашу думку, рішення уповноваженої особи про визнання ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна переможцем торгів має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що уповноважена особа не в повному обсязі дослідила пропозицію переможця.
Беручи до уваги зазначене вище, уповноважена особа порушила такі основні принципи закупівель, визначених у ст. 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників «Закону про публічні закупівлі» як :
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» пропозиція ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна мала бути відхилена як така, що не відповідає відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета спрощеної закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ВИМАГАЄМО:
1. Перевірити пропозицію ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна на відповідність
вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та чинного законодавства України.
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Тертишна Маргарита Анатоліївна як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Тендер.pdf.p7s.zip 11.11.2021 06:16
- 2021-11-15-0002.pdf 15.11.2021 16:38
Дата подачі:
11.11.2021 06:17
Вирішення:
Замовником – Андріївською сільською радою Краматорського району Донецької області вимагалося у п.10 оголошення про проведення закупівлі надання учасником копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ від 03.02.2021 №77. Проте, учасником ФОП Тертишна М.А. у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення, в якому учасник зазначає, що Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки не вимагається законодавством для робіт (послуг), що є предметом даної закупівлі.
Так, Дозвіл на проведення робіт з підвищеної небезпеки є необхідним для робіт, визначених у Групі А переліку видів робіт з підвищеної небезпеки, що затверджений постановою КМУ №77 від 03.02.2021., до яких не відносяться роботи(послуги), що є предметом даної закупівлі. Для виконання робіт(послуг), що є предметом даної закупівлі є необхідним отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази, копія якої Замовником не вимагалася.
Таким чином, відхилення учасника через відсутність Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки в даній закупівлі буде порушенням вимог законодавства та призведе до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено