• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії)

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2021 17:39 - 24.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення (дії) Замовника

Номер: f66f968f797a40048f986a75481fc19b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-12-013150-b.a3
Назва: Скарга на рішення (дії) Замовника
Скарга:
Скарга на рішення (дії) Замовника
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.11.2021 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2021 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 07.12.2021 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №26887-р/пк-пз від 02.12.2021 року Антимонопольного комітету України виконано, шляхом визнання переможцем процедури закупівлі на предмет закупівлі: ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії) Лот 2 ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії) «ТОВ БМС ТЕХНО» ЄДРПОУ 22945907, 02141 м. Київ, вул. Л. Руденко 6А, оф.401, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-12-013150-b
Автор: ТОВ БМС ТЕХНО, Шевченко Тарас Григорович +380445855975 office@bmstechno.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації

Номер: 883b7cf074a742218a7c844e35bf874d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-12-013150-b.b2
Назва: Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Відповідно до положень частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до вас з вимогою про надання додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, з вказанням підстав, через які, згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій оприлюдненого 16 листопада 2021 року, було відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства по закупівлі «ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-013150-b, Лот 2, а саме щодо: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації »
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-013150-b.b2 Лот 2 від 20.11.2021 року. Відповідно до пункту 33 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що ВИЗНАЧАЮТЬ характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Частина друга статті 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону - технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, а саме технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина шоста статті 23 Закону - якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Технічний паспорт відповідного товару (виробу) містить повну інформацію за відповідний товар які надані виробником. Відповідно до вимог тендерної документації замовника Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар має бути поставлений у непошкодженій тарі виробника та передаватись замовнику у зібраному та справному стані, без механічних та будь-яких інших пошкоджень, придатний для використання відповідно до свого призначення. Відповідно до тендерної документації Замовника - оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії повинно відповідати вимогам Наказу Міністерство освіти і науки України від 29.04.2020 м. Київ №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і SТЕМ-лабораторій» та змінами до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507, а саме комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам. Маркування - це текст, умовні позначення і (або) товар, а також інші допоміжні засоби, призначені для ідентифікації товару або окремих його властивостей, доведення до споживача інформації про виробників кількісних і якісних характеристиках товару. Інформаційна функція маркування як одного із засобів товарної інформації є основною. Вказані відомості повинні бути об'єктивними і не вводити в оману споживачів товарів. Маркування товару, що не відповідає вказаним вимогам, не дозволяє власникам товару здійснювати продаж на території ЄС. Конституцією України кожному гарантовано право вільного доступу до інформації, зокрема про якість харчових продуктів і предметів побуту. Така інформація ніким не може бути засекречена (частина друга статті 50 Основного Закону). Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Право споживача на інформацію про продукцію закріплене у статті 15 вказаного Закону. Відповідно до цієї статті Закону споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування. Відповідно до тендерної документації Замовника - учасник надає таблицю, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, який вимагається Замовником, до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, запропонованого Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації

Номер: 6d8994519fa648e9bff62319a47235bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-12-013150-b.b1
Назва: Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Відповідно до положень частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до вас з вимогою про надання додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, з вказанням підстав, через які, згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій оприлюдненого 16 листопада 2021 року, та згідно протоколу № 62 від 16 листопада 2021, було відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства по закупівлі «ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-013150-b, Лот 2, а саме щодо: «Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-013150-b, Лот 2 від 19.11.2021 року. Відповідно до пункту 33 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що ВИЗНАЧАЮТЬ характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Частина друга статті 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону - технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, а саме технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина шоста статті 23 Закону - якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Технічний паспорт відповідного товару (виробу) містить повну інформацію за відповідний товар які надані виробником. Відповідно до вимог тендерної документації замовника Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар має бути поставлений у непошкодженій тарі виробника та передаватись замовнику у зібраному та справному стані, без механічних та будь-яких інших пошкоджень, придатний для використання відповідно до свого призначення. Відповідно до тендерної документації Замовника - оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти та загальної середньої освіти обладнанням для STEM-лабораторії повинно відповідати вимогам Наказу Міністерство освіти і науки України від 29.04.2020 м. Київ №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і SТЕМ-лабораторій» та змінами до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507, а саме комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам. Маркування - це текст, умовні позначення і (або) товар, а також інші допоміжні засоби, призначені для ідентифікації товару або окремих його властивостей, доведення до споживача інформації про виробників кількісних і якісних характеристиках товару. Інформаційна функція маркування як одного із засобів товарної інформації є основною. Вказані відомості повинні бути об'єктивними і не вводити в оману споживачів товарів. Маркування товару, що не відповідає вказаним вимогам, не дозволяє власникам товару здійснювати продаж на території ЄС. Конституцією України кожному гарантовано право вільного доступу до інформації, зокрема про якість харчових продуктів і предметів побуту. Така інформація ніким не може бути засекречена (частина друга статті 50 Основного Закону). Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Право споживача на інформацію про продукцію закріплене у статті 15 вказаного Закону. Відповідно до цієї статті Закону споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування. Відповідно до тендерної документації Замовника - учасник надає таблицю, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, який вимагається Замовником, до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, запропонованого Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника).
Статус вимоги: Відхилено