• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» по об’єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7»

Вимоги та потреба згідно додатків

Завершена

741 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 418.60 UAH
Період оскарження: 12.10.2021 16:08 - 22.10.2021 16:20
Вимога
Вирішена

Відвідування обєкта

Номер: 0d1e1589cf204ae881b653d0b8a56d23
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-12-005266-c.b1
Назва: Відвідування обєкта
Вимога:
Встановлюючи вимогу в тендерній документації, а саме "2. Акт огляду об’єкту, складений відповідно до форми Додатку 5." замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, з урахуванням потреб Замовника виходячи із специфіки предмета закупівлі із дотримання принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Так, оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 14 Закону, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 14 Закону, відповідно до якої в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту. Наголошуємо, що встановлені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників. Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника. Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі Акту огляду об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні