-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул. Б. Хмельницького, 66 м. Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область
Торги не відбулися
1 778 883.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 788.83 UAH
мін. крок: 1% або 17 788.83 UAH
Період оскарження:
12.10.2021 15:06 - 24.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Номер:
a2ea04b312d142ef878c0dcd87f70026
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-004328-c.b2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Оскарження щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга БМП Кентавр 12.11.2021 14:10
- Скарга 12.11.2021 14:10
- рішення від 16.11.2021 №25696.pdf 16.11.2021 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2021 № 26410.pdf 26.11.2021 16:59
- Рішення від 25.11.2021 № 26410.pdf 30.11.2021 14:29
- Відповідь на антимонопольний.docx 18.11.2021 15:57
- Відповідь на антимонопольний.pdf 18.11.2021 15:57
- протокол.pdf 29.11.2021 13:37
- протокол.pdf 30.11.2021 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2021 14:31
Дата розгляду скарги:
25.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.11.2021 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.11.2021 14:29
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2021 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 26410-р/пк-пз від 25.11.2021 року, яка зобов'язала Відділ соціального та медичного забезпечення Ямпільської міської ради скасувати рішення про визначення фізичної особи підприємця МАРЧАКА АНАТОЛІЯ АНДРІЙОВИЧА переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул. Б. Хмельницького, 66 м. Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область", та СКАСУВАТИ рішення уповноваженої особи від 03.11.2021 року №22/4 , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10- 12-004328-c
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:
90351e9456004ec18e32741da6b16d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-004328-c.b1
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Відповідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.11.2021 року №22/4 прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів та намір укласти договір про закупівлю «Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул. Б. Хмельницького, 64 м. Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область» (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» з ФОП Марчак Анатолій Андрійович. Однак, розглянувши пропозицію Учасника ФОП Марчак Анатолій Андрійович, не погоджуємось із прийнятим рішенням, що має грубі порушеннями ЗУ “Про публічні закупівлі” та зазначаємо наступне.
1. Відповідно п.6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул. Б. Хмельницького, 64 м. Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область» (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (надалі – Тендерна документація) “учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1.
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- гарантійний лист про зобов’язання дотримуватись заходів із захисту довкілля при виконанні робіт;
- календарний графік виконання робіт;
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів;
- розрахунок економічно обґрунтованого прибутку.
Учасник у складі документів пропозиції надає гарантійний лист про те, що ціна його пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації визначені відповідно до правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та інших чинних документів в галузі будівництва) “
Відповідно до пункту 6.1.1 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заробітна плата в складі прямих витрат розраховується підрядником на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, пункту 6.1.1.2 вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об'єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об'єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення.
Керуючись листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.08.2020 року №3501-06/219 норма часу на 2021 рік становить 1994 години, що відповідає 40-годинному робочому тижні. Тому, середньомісячна норма тривалості робочого часу складатиме 1994 год / 12 міс = 166,17 годин.
У складі пропозиції ФОП Марчак Анатолій Андрійович надано файл «Пояснювальна записка до договірної ціни.pdf», згідно з яким середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 166,83 годин.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Марчак Анатолій Андрійович не складена з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а отже не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Відповідно додатку 4 Тендерної документації вимагається надання: “довідка у формі згідно табл. 1., що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 1) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається учасниками в якості підтверджуючого розрахунку та складеного у відповідності до ДСТУ.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази,зазначеної в довідці Учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2021 року.”
Учасником надано файли “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-2.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-5.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-6.pdf”, якими передбачено, для виконання робіт згідно предмету закупівлі, залучення машин та механізмів: автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т та апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт.
Також, у складі пропозиції надається файл “Довідка про наявність обладнання.pdf”, відповідно до якого відсутня наявність вищезазначених машин та механізмів. Хочемо зазначити, що Спеціалізований вантажний автомобіль Мерседес 208 не являється ані автомобілем бортовим, вантажопідйомністю 3т ані автомобілем бортовим, вантажопідйомністю 5т.
Не підтверджено наявність п. 8 та 9 файлу “Довідка про наявність обладнання.pdf” промисловий пилосос Dewalt Fwv902M та машина паркетно-шліфувальна СО-206 відповідно, яка зазначена як “власна”.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Марчак Анатолій Андрійович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (через те, що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, машин та механізмів не містить інформації про автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т та апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт та не підтверджена наявність промисловий пилосос Dewalt Fwv902M та машина паркетно-шліфувальна СО-206).
3. Відповідно п.6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації “учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1.”.
Згідно з п. 57 технічної специфікації (додаток 1) передбачено:
57 Улаштування покриття з сендвіч панелі м2 7,32
У складі пропозиції ФОП Марчак Анатолій Андрійович надано файл «Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1.pdf», п. 57 якого передбачено улаштування покриття із профільованого листа ТП40 в обсязі 7,32 м2, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Учасником не дотримано вимог Тендерної документації щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Тендерна пропозиція ФОП Марчак Анатолій Андрійович має грубі порушення Закону та не відповідає вимогам Тендерної документації.
Тому, вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ФОП Марчак Анатолій Андрійович та перейти до розгляду наступної пропозиції учасника ПП «БМП Кентавр».
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 10:25
Вирішення:
Шановний Учаснику!
За результатами проведеного електронного аукціону пропозицію ФОП Марчак А.А. було визначено найбільш економічно вигідною.
Детально аналізуючи пропозицію ФОП Марчак А.А. на відповідність її вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі відсутні будь-які підстави для відхилення.
Відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Згідно розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією має вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
Зважаючи на Ваші зауваження та після повторного ознайомлення з тендерною пропозицією ФОП Марчак А.А. було зроблено такі висновки:
Зауваження 1
Відповідно п.6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул. Б. Хмельницького, 64 м. Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область» (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (надалі – Тендерна документація) “учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1.
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- гарантійний лист про зобов’язання дотримуватись заходів із захисту довкілля при виконанні робіт;
- календарний графік виконання робіт;
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів;
- розрахунок економічно обґрунтованого прибутку.
Учасник у складі документів пропозиції надає гарантійний лист про те, що ціна його пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації визначені відповідно до правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та інших чинних документів в галузі будівництва) “
Відповідь:
ФОП Марчак А.А. у складі своєї пропозиції надав:
- гарантійний лист про зобов’язання дотримуватись заходів із захисту довкілля при виконанні робіт;
- календарний графік виконання робіт;
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- лист- пояснення щодо ненадання розрахунку на коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок єдиного податку так як ФОП Марчак А.А. є платником єдиного податку;
- розрахунок економічно обґрунтованого прибутку.
Також у складі пропозиції було надано гарантійний лист (№433 від 25.10.2021 р.), що ціна пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт дитячого будинку сімейного типу за адресою: вул.Б.Хмельницького, 64 м.Ямпіль, Ямпільський район, Вінницька область» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) визначені відповідно до правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д 1.1-1-2013 та інших чинних документів в галузі будівництва), що вимагалося п. 6 Розділу 3 тендерної документації.
Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1 тендерної документації також присутня у складі пропозиції ФОП Марчак А.А. (довідка №412 від 25.10.2021 р.)
Зауваження 2
Відповідно до пункту 6.1.1 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заробітна плата в складі прямих витрат розраховується підрядником на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, пункту 6.1.1.2 вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об'єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об'єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення.
Керуючись листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.08.2020 року №3501-06/219 норма часу на 2021 рік становить 1994 години, що відповідає 40-годинному робочому тижні. Тому, середньомісячна норма тривалості робочого часу складатиме 1994 год / 12 міс = 166,17 годин. У складі пропозиції ФОП Марчак Анатолій Андрійович надано файл «Пояснювальна записка до договірної ціни.pdf», згідно з яким середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 166,83 годин.
Відповідь:
Так. Дійсно, норма часу при 40-годинному робочому тижні на 2021 рік становить 1994 години. середньомісячна норма тривалості робочого часу складатиме 1994 год / 12 міс = 166,17 годин. Але, беручи до уваги норму робочого часу в розрізі місяців, а саме листопад і грудень (період, коли будуть виконуватися роботи), норма робочого часу на листопад - 176 годин, на грудень – 174 години. А, отже, ФОП Марчак А.А. не порушив норм чинного законодавства та дотримав своїх гарантій з приводу дотримання правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д 1.1-1-2013 та інших чинних документів в галузі будівництва).
Розмір заробітної плати і тривалість робочого часу розраховується відповідно до усереднених показників та в кожного із учасників може різнитися відповідно до своїх даних.
Зауваження 3
Відповідно додатку 4 Тендерної документації вимагається надання: “довідка у формі згідно табл. 1., що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 1) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається учасниками в якості підтверджуючого розрахунку та складеного у відповідності до ДСТУ.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці Учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2021 року.”
Учасником надано файли “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-2.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-5.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-6.pdf”, якими передбачено, для виконання робіт згідно предмету закупівлі, залучення машин та механізмів: автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т та апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт.
Також, у складі пропозиції надається файл “Довідка про наявність обладнання.pdf”, відповідно до якого відсутня наявність вищезазначених машин та механізмів. Хочемо зазначити, що Спеціалізований вантажний автомобіль Мерседес 208 не являється ані автомобілем бортовим, вантажопідйомністю 3т ані автомобілем бортовим, вантажопідйомністю 5т.
Не підтверджено наявність п. 8 та 9 файлу “Довідка про наявність обладнання.pdf” промисловий пилосос Dewalt Fwv902M та машина паркетно-шліфувальна СО-206 відповідно, яка зазначена як “власна”.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Марчак Анатолій Андрійович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (через те, що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, машин та механізмів не містить інформації про автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т та апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт та не підтверджена наявність промисловий пилосос Dewalt Fwv902M та машина паркетно-шліфувальна СО-206).
Відповідь:
У складі пропозиції ФОП Марчак А.А. дійсно подані “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-2.pdf”,“Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-3.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-4.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-5.pdf”, “Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-6.pdf” та довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин і механізмів №419 від 25.10.2021 р.
Просимо Вас детальніше переглянути пропозицію ФОП Марчак А.А., так як у її складі присутній договір №44 від 18.06.2019 р. та накладна на придбання промислового пилососу Dewalt Fwv902M, машини паркетно-шліфувальної СО-206) та перфоратора пневматичного Y24.
Що стосується автомобілів, то дійсно ФОП Марчак А.А. надав згідно довідки про наявність МТБ, вантажний автомобіль Мерседес 208. Також у даній довідці ФОП Марчак А.А. зазначив, що у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, він додатково орендуватиме інструменти, транспортні засоби та механізми.
Зауваження 4
Відповідно п.6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації “учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1.”.
Згідно з п. 57 технічної специфікації (додаток 1) передбачено:
57 Улаштування покриття з сендвіч панелі м2 7,32
Відповідь
У складі пропозиції ФОП Марчак Анатолій Андрійович надано файл «Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1.pdf», п. 57 якого передбачено улаштування покриття із профільованого листа ТП40 в обсязі 7,32 м2, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Фактом залишається те, що ФОП Марчак А.А. дійсно надано локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, де передбачено улаштування покриття із профільованого листа ТП40 в обсязі 7,32 м², що не відповідає п. 57 Улаштування покриття з сендвіч панелі вказаному у технічній специфікації.
Проте, детальніше вивчивши дане питання, стало відомо, що при виготовленні кошторисної документації для відображення даного виду робіт застосовується ряд розцінок суміжних по характеру робіт, витрат і трудовитрат, матеріалів, будівельних машин та механізмів. Одну з таких розцінок ФОП Марчак А.А. застосував для відображення вищевказаних робіт.
Пп.1,6 тендерної документації вимагалося надання Учасником процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 1 тендерної документації.
ФОП Марчак А.А. надав у складі своєї пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» №412 від 25.10.2021р. , в якій гарантує виконання всього спектру робіт згідно технічного завдання, в тому числі п. 57 Улаштування покриття з сендвіч панелі. До того ж, договірна ціна надана ФОП Марчак А.А. є твердою. Це означає, що роботи, заявлені Замовником, будуть виконані згідно з технічним завданням в повному обсязі та не виходячи за межі договірної ціни.
З вищевказаного випливає те, що ФОП Марчак А.А. було дотримано всіх вимог тендерної документації Замовника щодо надання витребуваних документів. А, отже, пропозиція ФОП Марчака А.А. всім вимогам тендерної документації, а також потребам Замовника.
Дякуємо Вам за Вашу уважність та бажання допомогти у розгляді тендерних пропозицій та прийнятті правильного рішення!
Статус вимоги:
Не задоволено