• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Інструменти хірургічні)

Завершена

51 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 515.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2017 14:48 - 21.09.2017 14:53
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 5793a96f24fd44e988ce3a3af9703233
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-18-001632-c.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Доброго дня ! Доводжу до Вашого відома , у Свідоцтві про Державну Реєстрацію ( на яке Ви посилаєтесь ) , ПРИСУТНІ найменування товару, які Ви чомусь недогледіли, а саме : - затискач кровоспинний по Crile-Rankin ; це затискач З-53 , а по факту затискач Більрот , - затискач по Bengolea , це затискач З-28 , а по факту затискач Мікуліча - затискач по Backhaus , це затискач З-39 , а по факту затискач для операційної білизни , або "цапка" и т.д. Поснення щодо різниці в найменуваннях : у різних виробників один і той же інструмент має різні назви, але це ОДИН І ТОЙ ЖЕ інструмент ; і наприклад назва "затискач Crile-Rankin" відноситься до виробника SURGIWELOMED ; а у виробника RAJ IMPEX цей інструмент має назву затискач Більрота ; а у Російських виробників - це затискач З-53 ( також Більрота ). Таким чином ми бачимо повну технічну некометентність відповідальних особ, які приймали рішення про дискваліфікацію. Це теж саме , що порівнювати імена Олександр, Сашко та Шурік. Діскваліфікація по такому принципу наводить на думку, що Замовник має якісь свої, особливі мотиви. А з огляду на наступного учасника, пропозицію якого прийняли беззаперечно і який теж є з Чернігова ( як і Замовник) - то тут виникає питання можливості корупційної змови. Також було надано Висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи ( яка видана Державним органом Україні, у додатках до якого є усі необхідні висновки. Окремим питанням хочу зазначити, що я надав пояснення, щодо КСК , де зазначив можливість поставити товар виробництва України, але Замовник надав перевагу Пакістану. Підсумок - дискваліфікация ТОВ "МЕДИН 2011" не має під собою ніяких чинних підстав, и була зроблена з порушенням чинного Законодавства. У разі відмови щодо ціеї скарги - маю намір звернутися у УСІ відповідні органи контролю , а також оставити відповідний відгук лікарні в системі Dozorro .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КЛПЗ «Чернігівської міської лікарні №3» ЧМР (далі – Замовник) розглянув Вашу скаргу до тендеру UA-2017-09-18-001632-c від 18.09.2017р. щодо закупівлі 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Інструменти хірургічні) і повідомляє про наступне: 1. Згідно вимог п.4 документації електронних торгів Учасник для підтвердження якості товару має надати в електронному вигляді виключно копію свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (або декларації/сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів). Відсутність цього документу до кожного виробу медичного призначення розцінюється, як невідповідність пропозиції електронних торгів вимогам Замовника. Звісно Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості щодо предмета закупівлі, якість товару тощо. Однак це не відміняє вимоги щодо надання пакету документів передбачених п.4 Документації. Таким чином наданий Вами Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи розглядався як додатковий документ, наданий на власний розсуд і не вплинув на рішення Замовника щодо невідповідності Вашої пропозиції вимогам документації електронних торгів. 2. Замовнику відомо, що аналогічні товари у різних виробників можуть мати різні назви. З огляду на це з Вашого боку було би доцільніше складаючи цінову пропозицію назви медичних виробів вказувати відповідно до назв затверджених виробником Raj Impex, товари якого Ви пропонуєте. 3. Повторно розглянувши Свідоцтво про державну реєстрацію (яке випадково або навмисно було надано Вами не в повному обсязі) доводимо до Вашого відома наступне: 1) у Свідоцтві відсутня інформація про коробки стерилізаційні типу КСК-18п та КСК-12п та долота медичні по Partsch та Stille. 2) Присутній у Свідоцтві кровозупинний затискач москіт, 150мм не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 16,0см 3) Присутній у Свідоцтві корнцанг Майєра прямий, 250мм не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 26,0см 4) Присутній у Свідоцтві корнцанг Майєра зігнутий, 250мм не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 25,6см 5) Присутній у Свідоцтві кісткотримач за Ламботом, 270мм не не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 21,0см і 26,0см 6) Присутній у Свідоцтві кровозупинний затискач Більрота, 160мм не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 15,8см 7) Присутній у Свідоцтві очеревинний затискач Мікуліча, 200мм не відповідає заявленим технічними вимогами Замовника розмірам 19,5см 4. Щодо наданого Вами листа про можливість поставки КСК українського виробництва Замовник схильний вважати що якщо Ви мали намір запропонувати цей товар, то мали би вказувати його у своїй ціновій пропозиції і надавати до нього копію свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (або декларації/сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів) згідно вимог що були зазначені у документації електронних торгів. Оскільки у Вашій ціновій пропозиції зазначені стерилізаційні коробки виробника Raj Impex, то саме вони і підлягали розгляду щодо відповідності якості товару вимогам Замовника. Враховуючи все вищевикладене рішення тендерного комітету КЛПЗ «Чернігівська міська лікарня №3» ЧМР про дискваліфікацію ТОВ «МЕДИН 2011» залишається незмінним.
Статус вимоги: Не задоволено