-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії
Завершена
3 738 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 384.20 UAH
мін. крок: 1% або 37 384.20 UAH
Період оскарження:
12.10.2021 13:13 - 24.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РТМ-Україна»
Номер:
166353af587d4ba88d8429f80d8901d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-001409-a.b2
Назва:
Повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РТМ-Україна»
Вимога:
ФОНДОМ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ оголошено закупівлю за предметом «Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії» (далі – Замовник). В якому прийняло участь ТОВ «РТМ-Україна» (далі – Учасник).
Згідно Протоколу тендерного комітету Замовника №2/11 від 01.11.2021 р. пропозицію Учасника було відхилено.
Відповідно до умов Розділу V тендерної документації:
3. Інша інформація. Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: 2. Письмову згоду на обробку персональних даних Учасника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5).
Учасник закупівлі допустив технічну помилку, яка призвела до незавантаження Додатку №5 – Письмової згоди учасника на обробку персональних даних Учасника разом із іншими документами.
Згідно до вимог ст. 2 закону України «Про захист персональних даних»:
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Таким чином, враховуючи, що законом України «Про захист персональних даних» не визначено форму надання згоди на обробку персональних даних, це може бути окремий документ, який підписує суб'єкт персональних даних, чи відповідне позначення в електронному вигляді, одна з умов договору, або це може бути будь-яка інша форма, яка дасть змогу зробити висновок про її надання.
Хочемо зазначити, що фактично Учасником були надані дані на обробку у складі тендерної пропозиції - особові документи директора Товариства (паспорт та ідентифікаційний код) за якими особа може бути ідентифікована.
Вважаємо, що Учасник допустив технічну помилку, не надавши окрему довідку (Додаток №5) письмову згоду на обробку персональних даних Учасника, але така помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а тому тендерна пропозиція не підлягала відхиленню. Також зазначаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, оскільки стаття 31 Закону передбачає відхилення у випадку коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Довідка №5 не відноситься, ні до предмету закупівлі, ні до технічної специфікації.
Документи, що стосуються безпосередньо виконання умов договору за предметом закупівлі (договірна ціна, розрахунки показників, що використані в договірній ціні, наявність обладнання та працівників, інше) учасником складені та надані без порушень.
Враховуючи, вищенаведене, наполягаємо, на повторному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РТМ-Україна».
Учасник залишає за собою право звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_РТМ-Україна.pdf 08.11.2021 12:09
Дата подачі:
08.11.2021 12:09
Вирішення:
Відповідно до вимоги тендерної документації, зазначеної у підпункті 2 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» учасник повинен надати «Письмову згоду на обробку персональних даних Учасника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5)». В Додатку 5 до тендерної документації була надана Форма письмової згоди на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», а саме Лист-згода.
Пропозиція ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" не містить Листа згоди за формою, визначеною у Додатку 5 тендерної документації, а також не містить письмової згоди на обробку персональних даних в будь-якій іншій формі.
Відповідно до пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відносяться:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або незавірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- накладення УЕП або КЕП не у відповідності до вимог тендерної документації, але в порядку, що дозволяє електронна площадка з якої подавався пропозиція учасника (відсутність УЕП або КЕП не вважається формальною помилкою).
- зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (PortableDocumentFormat) в результаті накладання УЕП або КЕП.
Замовник не зобов’язаний допускати до оцінки тендерні пропозиції, що містять інші помилки ніж перелічені вище.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону.».
Таким чином, відсутність інформації в тендерній пропозиції учасника, яку вимагав замовник, не є формальною помилкою та впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерний комітет вважає правомірним рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РТМ-УКРАЇНА", учасника відкритих торгів щодо закупівлі послуг з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії (згідно з ДК 021:2015 код 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможця
Номер:
10cf1b9ecd4b43dd886e79ad7bc3ae7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-001409-a.b1
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ оголосило закупівлю за предметом «Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії» далі – Замовник. В якому прийняв участь ФОП Петренко Іван Миколайович (далі – учасник).
Протокол тендерного комітету Замовника №1/11 від 01.11.2021 р. пропозицію учасника було відхилено.
Відповідно до умов тендерної документації:.
8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Відповідно до ч. 7 ст. 17Закону України «Про Публічні Закупівлі» У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. У складі тендерної пропозиції учасника, не надані документи, які підтверджували би відповідність залученого субпідрядника.
Встановлення замовником у тендерній документації занадто деталізованих додаткових/ необґрунтованих/ не передбачених законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель.
Відхилення замовником тендерних пропозицій учасників процедур закупівель без наявності на те визначених Законом підстав (зокрема, відхилення пропозицій, які відповідають умовам тендерної документації)
Вважають, що в даному випадку учасник допустив формальну помилку, не надавши окрему довідку про незалучення субпідрядників, то така помилка не впливала на зміст тендерної пропозиції, а тому, тендерна пропозиція з найвигіднішою економічною пропозицією не підлягала відхиленню. Також зазначаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, оскільки стаття 31 Закону передбачає відхилення у випадку коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А довідка про субпідрядників не відноситься ні до технічної специфікації, ні до вимог до предмету закупівлі, а всі документи, що стосуються безпосередньо виконання умов договору за предметом закупівлі (договірна ціна, розрахунки показників, що використані в договірній ціні, наявність обладнання та працівників, інше) учасником складені без порушень.
Також, наголошуємо увагу на те, що є відповідна практика АМКУ, відповідно ненадання довідки про відсутність субпідрядника. Узагальнені відомості говорять наступне: якщо, замовником не доведено, або передбачено залучення субпідрядника до виконання умов договору – пропозиція учасника не може бути відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи, все вище вказане, наполягаємо, на повторному розгляді тендерної пропозиції ФОП Петренко, як найбільш економічно вигідної. Учасник залишає за собою право звернутися до АМКУ та до вищестоящого органу Замовника, та надати свій відгук у системі DOZORRO.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 04.11.2021 21:21
Дата подачі:
04.11.2021 21:21
Вирішення:
Відповідно до положення пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація замовника містить вимогу щодо надання учасником інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до вимог тендерної документації, зазначених у пункті 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Пропозиція ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" не містить жодної інформації щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця. Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним у пункті 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції».
Відповідно до пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відносяться:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або незавірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- накладення УЕП або КЕП не у відповідності до вимог тендерної документації, але в порядку, що дозволяє електронна площадка з якої подавався пропозиція учасника (відсутність УЕП або КЕП не вважається формальною помилкою).
- зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (PortableDocumentFormat) в результаті накладання УЕП або КЕП.
Замовник не зобов’язаний допускати до оцінки тендерні пропозиції, що містять інші помилки ніж перелічені вище.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону.».
Таким чином, відсутність інформації в тендерній пропозиції учасника, яку вимагав замовник, не є формальною помилкою та впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерний комітет вважає правомірним рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", учасника відкритих торгів щодо закупівлі послуг з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії (згідно з ДК 021:2015 код 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги),
Статус вимоги:
Не задоволено