• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини)

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини), код ДК 34351100-3 Технічні характеристики, Форма пропозиції та Проект договору поставки у файлі "4_ogoloshennya_shyna".

Завершена

24 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 240.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2017 15:28 - 05.09.2017 13:50
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація.

Номер: 1221bc70f60f43db8ebde1d12c95260c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000865-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація.
Вимога:
Повідомляємо Вам, що країна-виробник не є технічною характеристикою продукції. Звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до п.3 ст.22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Нашою компанією був запропонований еквівалент. Відхилення через невідповідність країни-виробника вважаємо безпідставним. Просимо повторно перевірити нашу пропозицію. Зважаючи на те, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам торгів та виявилася у ході аукціону найдешевшою, просимо Вас переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію нашої компанії.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Філією-Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк» розглянуто Вашу вимогу від 29.09.2017 у закупівлі Шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-08-30-000865-a), що була оголошена 30.08.2017, та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 9 статті 1 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) Замовником є органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, та за наявності однієї із зазначених у п.9 ст. 1 Закону ознак. Пунктом 10 розділу «Загальні положення» нової редакції Статуту публічного акціонерного товариства „Державний ощадний банк України” (далі – АТ „Ощадбанк”), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.02.2003 зі змінами та доповненнями, передбачено, що Банк провадить свою діяльність на комерційній основі. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти АТ „Ощадбанк” встановлені Порядком організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ „Ощадбанк”, затвердженим постановою правління публічного акціонерного товариства „Державний ощадний банк України” від 11 червня 2014 року №368 зі змінами і доповненнями, внесеними постановами правління публічного акціонерного товариства „Державний ощадний банк України” (надалі – Порядок АТ «Ощадбанк»). Згідно розділу 2 «Сфера застосування Порядку» Порядку АТ «Ощадбанк», Порядок АТ «Ощадбанк» застосовується до всіх замовників та закупівель товарів та послуг, які здійснюються за рахунок коштів АТ „Ощадбанк”, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 500 тисяч гривень, робіт – 1 мільйон 500 тисяч гривень. Закупівля товарів, послуг та робіт з вартістю предмета закупівлі до зазначених лімітів, здійснюється із використанням електронних засобів. В разі застосування електронних засобів для організації проведення закупівель АТ «Ощадбанк» умови, порядок та процедури закупівель можуть визначатись регламентами та/чи іншими документами, що застосовуються для конкретної електронної системи закупівель або для конкретного авторизованого електронного майданчика (за виключенням питань оскарження закупівель). Відповідно до п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, надалі – Порядок, розробленого на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, який застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Оголошенням про проведення закупівлі, затверджене рішенням Комітету з конкурсних торгів філії-Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк» (Протокол засідання комітету з конкурсних торгів № 48 від 29.08.2017) встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини), код ДК 34351100-3, а саме: шина літня 215/75 R16C BF Goodrich Activan (8 шт.) та не передбачено можливості закупівлі аналогів чи еквівалентів. Пунктом 9.2. Порядку визначено, що Виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі та відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. З огляду на зазначене, цінова пропозиція ТОВ «Центр-Шина Груп», що передбачає поставку Шин літніх 215/75 R16C Full Power PT825 Plus (PETLAS, Туреччина) загальною вартістю 19 200 (дев’ятнадцять тисяч двісті) гривень 00 коп. з ПДВ, була відхилена через невідповідність пропозиції умовам Закупівлі з дотриманням норм, які регулюють процедуру здійснення закупівель, Ваша вимога підлягає відхиленню, а підстави для перегляду рішення про відхилення цінової пропозиції відсутні.
Статус вимоги: Відхилено