• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень в приміщенні Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Рівненської міської ради за адресою : Рівненська область, м. Рівне, вул. Гайдамацька, буд. 15” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

1. Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація міститься у вимогах до предмету закупівлі. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм - “Ціна”

Завершена

864 802.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 648.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2021 10:26 - 20.10.2021 12:00
Вимога
Відхилено

щодо ліцензії

Номер: c37ddbbb61e14e89ad810100c32cf3e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-12-001054-c.b1
Назва: щодо ліцензії
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної/допорогової закупівлі, шляхом виключення дискримінаційної/незаконної вимоги, що міститься у ВИМОГАХ до предмета закупівлі - про наявність в учасників закупівлі ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Замовник повинен розуміти, що така вимога суперечить законодавству України, адже ліцензування цієї господарської діяльності не здійснюється з 18.03.2020 року!!! Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування. Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурнобудівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво (лист Міністерства розвитку громад та територій України №7/30/12145-20 від 15.07.2020 року). Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 р. № 850) (далі – Положення) Мінрегіон є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну регіональну політику, державну політику у сфері розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою, державну житлову політику і політику у сфері благоустрою населених пунктів, державну політику у сфері житлово-комунального господарства, державну політику у сфері поводження з побутовими відходами, державну політику у сфері будівництва, містобудування, просторового планування територій та архітектури, державну політику у сфері технічного регулювання у будівництві, а також забезпечує формування державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у сфері контролю житлово-комунального господарства та у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель. Згідно з підпунктом 39 пункту 4 Положення Мінрегіон відповідно до покладених на нього завдань інформує та надає роз’яснення щодо реалізації державної політики у відповідних сферах. Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі – Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554. Зважаючи на викладене, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники/суб’єкти господарювання, які мають в наявності ліцензії отримані до 18.03.2020 року, що є прямою дискримінацією по відношенню до інших учасників/суб’єктів господарювання, які не можуть отримати вказані ліцензії, адже ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється (лист Міністерства розвитку громад та територій України №7/30/12145-20 від 15.07.2020 року). Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Таким чином, Оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також порушує права та законні інтереси учасників на захист від дискримінації. Ураховуючи викладене вище, з метою прозорого проведення аукціону, а також з метою дотримання Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради вимог нормативно-правових та нормативно-технічних актів Міністерства розвитку громад та територій України, просимо Уповноважену особу Замовника усунути наведені вище невідповідності, шляхом внесення відповідних змін у ВИМОГИ до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В останньому абзаці наведеного Вами листа Міністерства розвитку громад та територій України №7/30/12145-20 від 15.07.2020 року сказано: «З метою узгодженості між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляція господарської діяльності з будівництва об’єктів Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно будівельного контролю та нагляду» (далі – проект Закону). Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат». Отже, до тих пір поки вказаний проект Закону не буде затверджений, необхідно дотримуватись вимог діючого Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, який передбачає наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Ваше прохання вилучити вимогу щодо наявності в учасника закупівлі вищевказаної ліцензії не відповідає чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено