-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації до проєкту "Реконструкція з термомодернізацією будівель комунального некомерційного підприємства "Нікольська центральна лікарня" Нікольської селищної ради Донецької області по вул. Свободи, 1смт Нікольське Донецької області"
Завершена
1 165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2021 09:17 - 20.10.2021 09:21
Вимога
Вирішена
Виключення дискримінаційних вимог
Номер:
a3307b7e1dff453ab2c135086eba219f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-000385-c.b2
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Просимо видалити п.10. Додатку 1 Оголошення, адже вимога про надання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом проєктування, на якому буде здійснюватися реконструкція з термомодернізацією будівель комунального некомерційного підприємства є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 19.10.2021 18:14
Дата подачі:
18.10.2021 20:59
Вирішення:
Надаємо відповідь на вашу вимогу.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року (на яку посилаєтесь ) надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником але за умови що Замовником не надано обґрунтування необхідності даної вимоги. Замовник залишає за собою право вимагати надання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом проектування у зв'язку з тим, що в завданні на проектування неможливо детально і в повному обсязі надати інформацію про фактичний стан будівель лікарні, наявність прихованих дефектів що можуть привести до появи додаткових робіт та витрат, а також великим обсягом та розбіжностями в технічній документації та поточним станом об'єкту. Ця вимога Замовника ні в якому разі не є дискрімінаційною і жодним чином не впливає на права Учасників. Навпаки, завдяки попередньому ознайомленню з об’єктом Учасник має можливість в повному обсязі оцінити обсяги проектних робіт та супутніх витрат, можливих термінів виконання робіт (враховуючи вельми стислі строки виконання робіт та строк дії договору до 31.12.2021 року.) та отримує додатковий обсяг інформації для прийняття рішень. Пунктом 9 тендерної документації передбаченообов’язкове надання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом проєктування. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником складається у довільній формі, та подається у складі Пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту. Замовник не вимагає в рамках ознайомлення з об’єктом складання будь яких звітів, розрахунків або висновків. Для ознайомлення з об’єктом учасник повинен будь яким засобом зв’язку за реквізитами що вказані в тендерній документації узгодити дату та час ознайомлення (для унеможливлювання одночасного огляду декільками учасниками). Ознайомлення з об’єктом може бути в будь який робочій день з 8:00 до 17:00, та буде супроводжуватися уповноваженою особою Замовника з наданням доступу до всіх приміщень та ознайомлення з наявною технічною документацією. Ознайомлювання з об’єктом повинно проводитись з дотриманням відповідних карантинних обмежувальних заходів визначених чинним нормативно-правовими актами (при відвідуванні об’єкта застосовувати засоби індивідуального захисту, лікарня безпосередньо зайнята у ліквідації епідемії та здійсненні заходів з запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.В тендерну документацію буде внесені зміни щодо обґрунтування зазначеної вимоги.
С повагою,
Голова тендерного комітету К. Караченцева
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Виключення дискримінаційних вимог
Номер:
689d86be037a4dff94a7b8a0633a0b2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-12-000385-c.b1
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за останні 2 (два) роки в кількості щонайменше 5 (п’яти) аналогічних виконаних договорів, а також для підтвердження надати скан-копію(ї) аналогічного(их) договору(ів),скан-копію(ї) акту(ів) виконаних робіт до цього(их) договору(ів), та скан-копію(ї) схвальних відгуків або рекомендувальних листів від замовників. Зазначена вимога, щодо кількості щонайменше 5 (п’яти) аналогічних виконаних договорів за останніх два роки є дискримінаційною та обмежує коло учасників, оскільки кількість заключених договорів, дата заключення та виконання договору жодним чином не впливає на досвід виконання аналогічних робіт. Тендерна документація не містить обґрунтування або пояснення щодо законності даної вимоги та значно звужує коло потенційних учасників, оскільки взяти участь в даній закупівлі можуть лише учасники, що мають аналогічний досвід за останні два роки, при цьому учасники, що володіють досвідом виконання робіт 4-ох, 5-ти річної давнини обмежені в участі. Зазначене вище підтверджується рішенням АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, що визначає подібну вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель. Окрім цього вимога щодо надання не менше 5 (п’яти) аналогічних договір є також дискримінаційною, оскільки число аналогічних не впливає на даний кваліфікаційний критерій оскільки для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт кількість договорів не є визначальною. Також, дана вимога не містить обґрунтування зі сторони Замовника та прямо порушує принципи передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується рішенням АМКУ №2240-р/пк-пз від 26.04.2017р. Згідно вищезазначеного вимагаємо внести зміни у вимогу тендерної документації та викласти її в наступній редакції: довідка про виконання аналогічного договорору, а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреними належним чином копіями таких договорів.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 19.10.2021 18:12
Дата подачі:
18.10.2021 20:44
Вирішення:
Надаємо відповідь на вашу вимогу.
Відповідно до част. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (част. 4 статті 22 Закону). Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Рішенням АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, на яке посилаєтесь , визначено що якщо тендерна документація не містить обґрунтування або пояснення вимоги щодо надання додаткового підтвердження досвіду виконання робіт то такі вимоги є дискримінаційними, в іншому випадку при наявності обґрунтування дані вимоги є цілком законними.
Вимоги Замовника надати копію аналогічного договору, акт(-ти) приймання виконаних робіт і довідку (-ки) про вартість виконаних робіт та витрати є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору" оскільки основним діючим нормативом, яким регулюється будівництво в сфері закладів охорони здоров’я є ДБН В.2.2-10-2001 Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я. Зміна №2, дата початку дії 01.01.2014, та ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», дата початку дії 30.11.2018 тож недоцільно вважати аналогічними роботи що було виконано без врахування цих нормативних документів. Крім того, потрібно вважати наявність нових вимог до проектування і експлуатації об’єктів в яких в тому числі надаються послуги з лікування коронавірусної хвороби (COVID-19). Тож досвід виконання робіт за період що перевищуює два роки не є актуальним і не може вважатися як виконання аналогічних договорів. Вважаючи специфіку об’єкта, та враховуючи вищенаведені доводи, вимоги щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні два роки в кількості не менше п'яти виконаних договорів на виконання яких Учасник має надати позитивний відгук або рекомендаційний лист не є дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення спрощених закупівель. В тендерну документацію буде включене обґрунтування або пояснення щодо законності даної вимоги.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. В тендерну документацію буде внесені зміни щодо обґрунтування зазначеної вимоги.
С повагою,
Голова тендерного комітету К. Караченцева
Статус вимоги:
Задоволено