-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку ОСББ «Фенікс-Калуш» за адресою: Івано-Франківська обл. м.Калуш вул.Малицької,9
Код роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45261000-4 - Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в Додатку 1.
Завершена
1 465 111.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2021 17:10 - 20.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови Оголошення
Номер:
67555c0486074adbac00c61dc56e5731
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-011771-b.c2
Назва:
Дискримінаційні умови Оголошення
Вимога:
Пунктом 5 додатку 2 до Оголошення встановлено, що учасник у складі пропозиції надає дoвiдку в формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись виконання робіт згідно із предметом закупівлі, в тому числі наявність в учасника головного інженера, виконавця робіт (виконроба/прораба/бригадира), майстра будівельних і монтажних робіт, покрівельників рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів.
Згідно наведеної таблиці необхідним є наявність в учасника не менше 5-ти працівників за посадою «Покрівельник рулонних покрівель».
Повідомляю Вас про те, що п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено про те, що Замовник має право установити кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати конкретну кількість працівників.
Крім того, учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників створює умови, які є дискримінаційними щодо учасників.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаю Замовнику усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ №14379-р/пк-пз від 07.10.2019).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2021 17:26
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляю, що згідно кошторисної документації дані роботи вимагають 3,880 тис. люд.год. Відповідно до Оголошення роботи повинні бути завершені до 31.12.2021 року. Тому для виконання робіт із капітального ремонту м’якої покрівлі житлового будинку на вул.Малицької,9 необхідна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути не менше 5-ти працівників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови оголошення
Номер:
98d14e26dd6849de984c9fafdbfabf35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-011771-b.c1
Назва:
Дискримінаційні умови оголошення
Вимога:
11 жовтня 2021 року Замовником - ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ «Фенікс-Калуш» оголошено про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку ОСББ «Фенікс-Калуш» за адресою: Івано-Франківська обл. м.Калуш вул.Малицької,9», код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-011771-b. Умови оголошення містять ряд порушень, а саме:
1. Абзацом 4 пункту 15 Оголошення передбачено про те, що «Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та керівником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам даної документації».
Замовником не обґрунтована необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
2. Додатком 1 «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» передбачено про те, що «Конструкція залізобетонного покриття житлового будинку № 9 на вул. Малицькій є складного профілю П-виразного розрізу, що потребує при кожному стику панелі покрівлі та стіновою панеллю - високого примикання. При будівництві будинку проектом передбачено «корита», в яких влаштована водостічна система, для збору дощових вод з всієї площі покрівлі, тому при капітальному ремонті м’якої покрівлі вищезгадані «корита» необхідно захистити гідроізоляційною мастикою «ТЕХНОМАСТ № 21» або аналогом. Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання робіт саме аналогічної покрівлі».
Повідомляю Вас про те, що роботи, які є предметом даної закупівлі регулюються, зокрема, ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель та споруд», дія яких поширюється на проектування покриттів будинків і споруд виробничого та невиробничого призначення і встановлюють вимоги до конструктивного складу покриттів, покрівель, до вентиляції суміщених і горищних дахів, водовідведення та до розміщення на покрівлях обладнання. Вказаними нормами не передбачено поняття «корит», тому вимога наявності досвіду виконання саме аналогічної покрівлі суперечить будівельним нормам та правилам і не може бути виконана учасником.
П.3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право встановлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів), тобто – ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю внести зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині вимог щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних робіт, а саме – чітко вказати які саме роботи повинні бути предметом виконаного аналогічного договору або уточнити шифр розцінок, що вважатимуться аналогічними для робіт, що є предметом закупівлі.
Керуючись п.7 ст. 14 «Про публічні закупівлі» вимагаю усунути вказані порушення та привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність чинному законодавству та, зокрема, ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2021 15:24
Вирішення:
По першому питанню: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
По другому питанню: внесено зміни в Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено