• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мило господарське , Мило туалетне, Мило рідке

Завершена

179 489.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 897.45 UAH
Період оскарження: 11.10.2021 17:09 - 19.10.2021 09:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Номер: de1660b950be4d7a8618be2d563df62b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-11-011759-b.c2
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник! ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Дякую вам за вашу «обґрунтовану» так би мовити відповідь. 1. Ваші доводи не переконливі та ставлять під сумнів законність тлумачення з вашого боку «принципів здійснення спрощеної закупівлі» передбачених положеннями статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так відповідно до Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям при здійсненні процедури закупівлі. Стаття 13. Процедури закупівлі Закону, дає чітке пояснення, що таке «Процедура закупівлі» 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. {Частина третя статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} Даний перелік «процедур закупівлі» є вичерпним. Таким чином «Спрощена закупівля» не відноситься до процедури закупівлі у розумінні даного Закону, ви безпідставно застосовуєте статтю 16 Закону порушуючи при цьому правові засади здійснення закупівель передбачених Законом, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ще один аргумент у захист своєї позиції, якщо ви як замовник застосовуєте вимоги статті 16 Закону у спрощеній закупівлі то напевно доцільно було би застосувати вимоги щодо учасників на відповідність передбачені статтею 17 Закону. Не зрозуміла вибірковість використання норм Закону. 2. Взяв до уваги ваше посилання на абзац другий частини 3 статті 14, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, так дійсно може, це надане Законом ваше право, але хочу зауважити наступне, відповідно до вимог частини 9 статті 14 Закону 9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Таким чином відповідно до Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити інформацію про ціну та інші критерії оцінки у разі їх встановлення замовником. З’являється доцільне питання, що ж таке «ціна та інші критерії оцінки»? У розумінні частини 3 статті 29 Закону 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. {Пункт 3 частини третьої статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} Жодного слова про: - наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У даному випадку застосовувати Замовником загальне поняття «інша інформація» не коректно, оскільки не відповідає прямій вимозі Закону учаснику подати інформацію про ціну та інші критерії оцінки. На підставі вищезазначеного, з метою з’ясування для себе, як для учасника закупівель однакового тлумачення проведення спрощених закупівель з боку замовника, прошу : - надати законодавчо обґрунтовану відповідь застосування вимог статті 16 Закону та законодавчо обґрунтовану відповідь не застосування вимог статті 17 Закону під час спрощених закупівель; - аргументовано спростувати мою позицію щодо правомірності застосування критеріїв статті 16 Закону у спрощених закупівлях; - внести зміни в оголошення для проведення спрощеної закупівлі, вилучивши підпункти 6.1., 6.2. пункту 6 (Кваліфікаційні критерії до учасників спрощеної закупівлі та про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям). Оголошення, як такі, що не відповідають статті 14 Закону. З повагою, учасник закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати у Постачальника ті документи, які вважає за потрібне, включаючи документи, які відповідають кваліфікаційним крітеріям Замовника. Але це не кваліфікаційні критеріїї відповідно до статті 16 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Номер: 4efa862f2cc146569c4518fc41debb5f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-11-011759-b.c1
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник спрощеної закупівлі за ( ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи). Мило господарське, Мило туалетне, Мило рідке ID:UA-2021-10-11-011759-b! Керуючись частиною 7 статті 14 (Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Хочу звернути увагу Замовника, що відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону 28) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону; Так відповідно до частини 2 статті 3(Сфера застосування Закону) Закону. 2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Крім того, частина 4 даної статті передбачає, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Оскільки стаття 13 (Процедури закупівлі) Закону не передбачає спрощену закупівлю як вид конкурентної процедури (конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу;(Згідно пункту 13 частини 1 статті1 Закону)), законодавством було передбачено, що Замовники при придбанні товарів за спрощеною процедурою керуються виключно положеннями статті 14 Закону окрім випадків посилання на інші статті, що прямо передбачені статтею. Так відповідно до частини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дослідивши ваше оголошення на предмет відповідності до положень Закону, хочу наголосити, що при складанні оголошення на спрощену закупівлю ви застосували вимоги які прямо не передбачені законодавством, а саме, встановили кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону як для конкурентної процедури закупівлі. Встановлення даних критеріїв не передбачено статтею 14 Закону. Своїми діями ви порушуєте правовий порядок в Україні, змушуючи учасників закупівлі робити те, що не передбачено законодавством, крім того, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищезазначеного, прошу : - внести зміни в оголошення для проведення спрощеної закупівлі, вилучивши підпункти 6.1., 6.2. пункту 6 (Кваліфікаційні критерії до учасників спрощеної закупівлі та про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям). Оголошення, як такі, що не відповідають статті 14 Закону. З повагою, учасник закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст.14 Закону України про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником встановлено кваліфікаційні критерії згідно ст.16 Закону України про публічні закупівлі. Ніяких вимог ,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі немає.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні