-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт щебеневого дорожнього покриття
с.Тиманівка вул.Захара Дмитрика
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2017 14:10 - 15.09.2017 14:15
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Номер:
73dfd9e71b71427e984e5c88a27670d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-000825-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Згідно вимог закупівлі розміщених КП "Тульчинкомунсервіс" в системі Prozorro, а саме Додатку 4 (Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження) передбачені документи та інформацію, що подаються та завантажуються в складі пропозиції. Так, п.6 передбачено, що учасник повинен надати «Договірну ціну. До складу договірної цінової пропозиції додати локальний кошторисний розрахунок з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат (згідно додатку 2).» Проте в пропозиції учасника ТОВ «ШЕФФ-ГРУП», визнаного переможцем, вищезазначені документи відсутні (в файлі «Кваліфікація_3.pdf» розміщені розрахунки без підписів та печаток, які не мають жодного відношення до предмету даної закупівлі (розміщена кошторисна документація на поточний ремонт вул.Захаришівська в с.Крищинці на суму 147588,89грн.)).
Згідно вимог п.6 Додатку 4 учасник має подати «копії ліцензій необхідних для виконання робіт з ремонту доріг.» П.2 Приміток також зазначено, що «Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї документації у складі пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасниів - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців не подаються останніми, про що такий учасник повинен повідомити замовника ЛИСТОМ, із посиланням на чинне законодавство України щодо неподання ним документів до складу своєї пропозиції.»
В пропозиції учасника ТОВ «ШЕФФ-ГРУП» відсутні копії ліцензій та Лист повідомлення.
Крім цього, значна кількість поданих документів в пропозиції учасника ТОВ «ШЕФФ-ГРУП» не відповідає вимогам Додатку 4 П1 Приміток «Копії документів (крім нотаріально засвідчених) повинні бути завірені учасником в установленому порядку».
Незважаючи на ці невідповідності - Протоколом Засідання тендерного комітету було визначено переможцем процедури Закупівлі Учасника ТОВ «ШЕФФ-ГРУП».
Враховуючи вищевикладену інформацію вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку та перевірку пропозиції учасника ТОВ «ШЕФФ-ГРУП» на відповідність пропозиції вимогам закупівлі.
2. Скасувати рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, та прийняти ЗАКОННІ рішення. В свою чергу повідомляємо Вам, що у разі повторного прийняття Вами рішення, що не відповідає принципам задекларованим п.4.5 «Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг Тульчинською міською радою, її виконавчими органами-розпорядниками бюджетних коштів, комунальними підприємствами, установами, організаціями та закладами, засновником яких є Тульчинська міська рада, що є одержувачами коштів бюджету міської ради» та ЗУ «Про публічні закупівлі» ми будемо змушені захищати наші права, в тому числі перемогу в даній процедурі закупівлі, в судовому порядку. Враховуючі, що сумнівні рішення тендерного комітету КП «ТУЛЬЧИНКОМУНСЕРВІС» носять систематичний характер - ми змушені будемо звернутися до контролюючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2017 21:03
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
25.09.2017 19:44