• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекламні та маркетингові послуги ( послуги з розробки, виготовлення та розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2017 17:14 - 31.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога, що до кваліфікації працівників

Номер: 6894b749a1e04980a0bb5a0f707087e8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-18-001545-a.b2
Назва: Вимога, що до кваліфікації працівників
Вимога:
Доброго дня, вважаємо недоречним вимагати сертифікати google Adwords від працівників, що не працюють безпосередньо з аккаунтами та сервісами Google, а саме: Спеціаліст по роботі з соціальними мережами Менеджер по роботі з клієнтами Медіа планер Просимо переглянути цю вимогу, згідно з дійсною потребою компанії що до необхідної кваліфікації персоналу, який буде її реалізовувати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Як зазначено в тендерній документації в вимогах до учасників, сертифікати мають надати аналітик та спеціаліст з контекстної реклами. За результом вашого звернення ми внесемо уточнення до вимог щодо учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічне завдання має дискримінаційні вимоги

Номер: a8dd234a350745d79445a803e32a4be3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-18-001545-a.a1
Назва: Технічне завдання має дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Вважаємо, що тендер - ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (послуги з розробки, виготовлення та розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах) має дискримінаційні вимоги, які не дозволяють більшості компаніям приймати участь та надати більш вигідну пропозицію. А саме: вимога щодо досвіду роботи, та обсяги бюджету, які витрачали інші компанії замовники. "Довідкою, складеною у довільній формі, що підтверджує: - що протягом одного року (2015 або 2016) учасник витратив понад 3000000,00 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для компаній-замовників, що входять до Топ 100 рекламодавців України згідно даних Factum Group Ukraine за лютий 2017 року (перелік компаній наведено у Додатку 10 до Тендерної документації); - бюджет цих кампаній (від 3000000,00 грн.) на контекстну (розміщення з оплатою за клік) рекламу не повинен складати менше ніж 50% від загальної суми витрат; - довідка також має містити інформацію стосовно назви компанії-замовника та контактну інформацію для підтвердження факту надання послуг. Дана вимога надасть змогу лише великим компаніям приймати участь, що стосується учасників ринку з меньшими обсягами роботи - вони не можуть брати участь у даному тенедері, адже, навіть якщо їх пропозиція буде вигідною по ціні, комісія через дану вимогу відхилить пропозицію Також дискримінаційною є вимога щодо партнерства Google. А саме: "Довідка має містити посилання на профіль компанії учасника на сайті www.google.com.ua/partners, а також посилання на електронні сертифікати співробітників (чи копії сертифікатів співробітників). Якщокомпанія відсутня в даному списку, але надає послгу контекстної реклами, чому дана компанія через дискримінаційну вимогу не можемо надати свою пропозицію та бути учасником торгів. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, аби збільшити кількість учасників у тендерному аукціоні. Це піде на користь Замовнику, адже чим більше конкуренція тим більше можливості отримати вигідну пропозицію. А так складається враження, що дані вимоги були прописані під окрему компанію, яка повинна стати переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за Ваше питання та увагу до нашої закупівлі! 1. Щодо підтвердження досвіду аналогічних договорів – відповідно до п.2 ст.16 Закону України Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: ,,,,,,,,, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічний договір для послуг реклами в інтернеті, на нашу думку, має приблизно відповідати обсягам послуг оголошеної закупівлі. Дана вимога з одного боку дає Замовнику певні гарантії, щодо якості послуг постачальника, а з іншого боку жодним чином не дискримінує учасників торгів, оскільки до участі можуть податись компанії, що надавали послуги рекламних компаній в інтернеті на суму понад 3 млн. грн. сумарно за 2015 або 2016 роки для 100 різних компаній. При чому бюджет на контекстну рекламу в рамках цих компанії має складати не менше 50%. Такі вимоги забезпечують можливість приймати участь в тендері для декількох десятків учасників, тобто умови тендеру забезпечують відкриту та доброчесну конкуренцію серед досвідчених постачальників. 2. Щодо рівня співпраці з Google – відповідно до п.2 ст.16 Закону України Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …… наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; ……. Хочемо наголосити, що ефективна робота з контекстною рекламною вимагає певного рівня обізнаності в роботі системи. Саме через це компанія Google   надає можливість безкоштовного навчання для бажаючих працювати в системі, а по завершенню навчання скласти іспити, які є свідченням вміння співробітника ефективно працювати в системі. Належність агенції до програми Google Partners є свідченням того, що учасник має мінімальний необхідний рівень кваліфікації в галузі інтернет реклами. На сторінці https://www.google.com.ua/partners/about/ зазначений механізм безкоштовного приєднання до програми Google Partners, а також за цим посиланням Ви можете пересвідчитися, що на даний момент десятки українських компаній мають статус партнера.
Статус вимоги: Відхилено