-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (послуга з встановлення системи оповіщення людей про пожежу чотирьох поверхової будівлі учбово-лабораторного корпусу Олександрійського політехнічного коледжу (відповідно до робочого проекту - система оповіщення людей про пожежу і управління евакуюванням))
Торги не відбулися
291 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 910.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2021 14:36 - 23.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
на умови закупівлі
Номер:
4493ae0b3a77424ea3371df77e5637b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-001847-a.b4
Назва:
на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, вивчивши надану Вами відповідь: Ви прописали дану тендерну документації під конкретну людину, яку бажаєте бачити Виконавцем робіт, тому і внесли дану Вимогу в попередньому тендері, який не відбувся 11.10.2021 р. в 13:34 за київським часом. А цим Ваша організація порушує багато Законів України; а саме ЗУ «Про публічні закупівлі» та вчиняєте корупційні дії. Вимагаємо видалити з тендерної документації дану вимогу!!!
27.09.2021 09:36
Вимога UA-2021-09-23-001954-a.b1
на умови закупівлі
Скаржник:
Фізична особа-підприємець Дігтяренко Євген Олександрович.
Код ЄДРПОУ:
3134207478
Адреса:
вулиця Героїв України, 30, кв.145
Поштовий індекс:
25031
Тема:
Щодо покращення умов тендерної документації
Опис:
Даним листом повідомляю вас що тендерну документацію для процедури закупівлі відкриті торги, код ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи оповіщення людей про пожежу чотирьох поверхової будівлі учбово-лабораторного корпусу Олександрійського політехнічного коледжу ,що розташований за адресою: м.Олександрія,пр.Соборний,62 рекомендовано доповнити. Це пов’язано з тим що на основі доповнень ви доб’єтесь більш якісного відбору організацій-претендентів для подальшого виконання робіт. Необхідно встановити вимоги щодо наявності в учасників наступних документів: Скан-копії сертифікатів разом з скан-копіями звітів за результатами аудиту. -ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги». -ДСТУ ISO 23932:2018 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». -ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 23932:2018 (CEN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування,введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». -ДСТУ ISO 28000:2008 23932:2018 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання». Наявність у претендентів сертифікатів відповідності свідчить про їх відповідну кваліфікацію і якість проведення їхніх робіт. Крім того бажано щоб були: -копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка повинна включати виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи , що виконуються на висоті понад 1,3 м. -копія Протоколу та Висновку психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. -копія Дозволу/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Дані зміни дозволять відібрати кандидатів, що здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2021 14:41
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Ваші твердження та звинувачення у здійсненні нами корупційних діянь є безпідставними та не містять жодних підтверджуючих юридично значущих фактів з наступних підстав.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність. Корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Як Ви вважаєте, що вимога, яка була подана 27 вересня 2021 09:34 на закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-23-001954-a) має ознаки корупційного правопорушення, то це є безпідставним, оскільки згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має можливості бачити Учасника до моменту закінчення періоду подання пропозицій. Замовник самостійно вирішує прийняти чи відхилити вимогу від Учасника. Перш ніж прописати вимогу в тендерної документації щодо наявності в Учасника сертифікатів (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»; ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання»), Замовник уважно вивчив інформацію щодо цих сертифікатів. Дані сертифікати підтверджують відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника, є одним із способів підтвердження якості товарів і послуг. До того ж, в Законі “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що Замовник має право вимагати від Учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовник бажає отримати якісні протипожежні послуги.
Ваші твердження не підкріплені жодним фактом, який є юридично значимим. Всі Ваші звинувачення є тільки Вашою власною думкою.
Твердження щодо того, що текст тендерної документації прописаний під конкретного Учасника є безпідставним, оскільки сертифікати, які вимагає Замовник є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ та можуть бути безперешкодно отримані будь-яким суб’єктом господарювання та Вами, в тому числі з метою надання якісних послуг, викликати довіру Замовника, бути конкурентоспроможними на внутрішньому ринку.
Ваше небажання отримувати сертифікати не є підставою для внесення змін Замовником до тендерної документації та видалення сертифікатів якості, які підтверджують, зокрема, професійність на надання послуг належної якості.
Законодавство України передбачає цивільно-правову відповідальність за наклеп (зокрема, відшкодування шкоди, завданої діловій репутації), а також кримінально-правову відповідальність за завідомо-неправдиве повідомлення про злочин (стаття 383 КК України). Також, радимо Вам ознайомитись зі змістом Листа Мінекономіки Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 та Настановами щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, а саме з пп.4 п.1 Розділі 3. Рекомендації щодо ефективної поведінки під час підготовки та участі в публічних закупівлях. До початку участі в публічних закупівлях:
- у разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації.
У Ваших вимогах прослідковується ТИСК на Замовника, який здійснює закупівлю за державні кошти та для соціально значущого об’єкту, захищаючи інтереси держави.
Такий ТИСК на Замовника є незаконним та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісної конкуренції серед Учасників.
Отже, зміни до тендерної документації, вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.10.2021 14:43
Вимога
Залишено без розгляду
НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
eac39f757a3a4f11b4f5f14b869e8ed2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-001847-a.b3
Назва:
НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику, вивчивши надану Вами відповідь: ( Відповідно до пункту п’ятого Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник торгів повинен надати наступні документи: Скан-копії сертифікатів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»; -ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»; -ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»; - ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовником встановлено надання вищезазначених сертифікатів на підтвердження того, що надання послуг учасником буде відповідати характеристикам предмету закупівлі. Тобто, замовник має право, на свій розсуд, вимагати сертифікати, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, наявність вищезазначених сертифікатів Замовником вимагається відповідно до закону, не є дискримінаційними та не порушують принципи ефективності та максимальної економії. Ваші твердження щодо покладення на потенційних учасників додаткових витрат та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру зовсім не порушують принципи ефективності та максимальної економії, адже ці принципи стосуються діяльності замовника та проведення ним закупівлі відповідно до процедури, передбаченої законом та визначення переможця за результатами аукціону за ціною, яка є найбільш економічно вигідною. Відповідно до даних принципів замовник не повинен економити витрати учасників, в даному випадку, на отримання сертифікатів. Також, зазначені сертифікати мають можливість отримати усі підприємства, яке виявили таке бажання. Ваше твердження щодо того, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій» та інші висловлювання не підтверджують наявність дискримінаційних вимог до учасників. Також, зазначимо, що Олександрійський політехнічний коледж є об’єктом соціальної інфраструктури, тому замовником в тендерній документації передбачені для подання учасниками закупівлі відповідні сертифікати для підтвердження безпеки та якості надання таких послуг.) наша організація незгодна з нею, ви порушуєте наші права та чинне законодавство України. ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації. Якщо Ви шановний Замовнику знову проігноруєте нашу ВИМОГУ, ми будемо вимушені звернутися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2021 23:14
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту п’ятого Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник торгів повинен надати наступні документи:
Скан-копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
-ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
-ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує умови тендерної документації з метою отримання якісних послуг. Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами ЗУ Про Публічні закупівлі (ч.3 ст..22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, п.4. ч.2 ст. 22 інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам), та нормами чинного законодавства України. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для протипожежних послуг. Таким чином, вимога щодо наявності зазначених сертифікатів не є дискримінаційною.
Такий документ може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням та у разі такої необхідності, при цьому напевно необхідно виконати ряд умов, які необхідні для отримання сертифікату.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів.
Також зазначаємо, що замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ "Про Публічні закупівлі".
Таким чином Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.10.2021 14:43
Вимога
Залишено без розгляду
НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
47139d1e845446d0a3042aa57c3892fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-001847-a.c2
Назва:
НА УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації в розділі 3, пункт 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.)Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі, Учасник торгів повинен надати наступні документи:
Скан-копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
-ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
-ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”.
Вимога про сертифікати є неправомірною з наступних причин. Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступі ДСТУ Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати». Ви бачите ключові слова? НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. Сподіваємось, Ви розумієте різницю цих формулювань. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, учасники не повинні отримувати якісь додаткові документи через Ваше бажання. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 13.10.2021 08:43
Дата подачі:
11.10.2021 23:28
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту п’ятого Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник торгів повинен надати наступні документи:
Скан-копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
-ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
-ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовником встановлено надання вищезазначених сертифікатів на підтвердження того, що надання послуг учасником буде відповідати характеристикам предмету закупівлі. Тобто, замовник має право, на свій розсуд, вимагати сертифікати, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, наявність вищезазначених сертифікатів Замовником вимагається відповідно до закону, не є дискримінаційними та не порушують принципи ефективності та максимальної економії. Ваші твердження щодо покладення на потенційних учасників додаткових витрат та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру зовсім не порушують принципи ефективності та максимальної економії, адже ці принципи стосуються діяльності замовника та проведення ним закупівлі відповідно до процедури, передбаченої законом та визначення переможця за результатами аукціону за ціною, яка є найбільш економічно вигідною. Відповідно до даних принципів замовник не повинен економити витрати учасників, в даному випадку, на отримання сертифікатів. Також, зазначені сертифікати мають можливість отримати усі підприємства, яке виявили таке бажання. Ваше твердження щодо того, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій» та інші висловлювання не підтверджують наявність дискримінаційних вимог до учасників. Також, зазначимо, що Олександрійський політехнічний коледж є об’єктом соціальної інфраструктури, тому замовником в тендерній документації передбачені для подання учасниками закупівлі відповідні сертифікати для підтвердження безпеки та якості надання таких послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.10.2021 14:43
Вимога
Відкликано скаржником
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГО
Номер:
3221f1f31046489f9b89011bcb45a88e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-001847-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГО
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації в розділі 3, пункт 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.)Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі, Учасник торгів повинен надати наступні документи:
Скан-копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
-ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
-ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”.
Вимога про сертифікати є неправомірною з наступних причин. Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступі ДСТУ Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати». Ви бачите ключові слова? НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. Сподіваємось, Ви розумієте різницю цих формулювань. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, учасники не повинні отримувати якісь додаткові документи через Ваше бажання. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2021 23:23
Опис причини скасування:
Шановний Замовнику, у тендерній документації в розділі 3, пункт 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.)Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі, Учасник торгів повинен надати наступні документи:
Скан-копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги»;
-ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009,IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
-ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 (СЕN/TS 54-14:2004,IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» “або еквівалент”.
Вимога про сертифікати є неправомірною з наступних причин. Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступі ДСТУ Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати». Ви бачите ключові слова? НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. Сподіваємось, Ви розумієте різницю цих формулювань. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, учасники не повинні отримувати якісь додаткові документи через Ваше бажання. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Дата скасування:
11.10.2021 23:25