-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в навчальному корпусі Балаклійського педагогічного фахового коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Завершена
49 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 249.50 UAH
Період оскарження:
11.10.2021 13:34 - 19.10.2021 13:00
Вимога
Відхилено
Довідка про взяття на облік платника податку
Номер:
1fdb4d3f4a0e4d539c7b2ec3a23c8abb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-006117-b.b2
Назва:
Довідка про взяття на облік платника податку
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання внести зміни (видалити або надати згоду на надання письмового пояснення) до Додатку №2 Вимоги до кваліфікації учасника, а саме надати копію довідки про взяття на облік платника податку. Дана вимога для нас як Учасника є дискримінаційною, оскільки ми не маємо можливості отримати дану довідку, аналогічна ситуація була розглянута АМКУ та винесене відповідне рішення про внесення змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Довідка про взяття на облік платн.податк.pdf 12.10.2021 15:49
- Протокол 68.pdf 12.10.2021 16:10
Дата подачі:
12.10.2021 15:49
Вирішення:
Шановний Учаснику! В додатку №2 Вимоги до кваліфікації прописано, що "У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів)", тобто прописана згода на роз'ясненя в довільній формі про відсутність будь-якої довідки, відповідно Ваша вимога вже була врахована та прописана в тендерній документації від самого початку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо акту обстеження
Номер:
29c0a14e85354ede874ceb5885a5ade0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-006117-b.b1
Назва:
Щодо акту обстеження
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме, в частині - "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. Виїзд фахівця Учасника передбачається до закінчення подачі пропозицій для кращого розуміння об’єму робіт.".
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 67.pdf 12.10.2021 09:42
Дата подачі:
11.10.2021 17:57
Вирішення:
Шановний Учасник! Дана вимога є некоректною, так як акт обстеження від Учасника не вимагався, а тільки виїзд фахівця для кращого розуміння послуг, так як Замовник надав лише орієнтовні об’єми послуг.
Статус вимоги:
Задоволено