-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача (Лінійний прискорювач з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку)
Завершена
60 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2021 12:35 - 07.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Номер:
ec6880ff89c84a60999c0392decb1b0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-002409-c.b5
Назва:
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Вимога:
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 15:10
Вирішення:
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2021 20:30
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a351fbe7445d4b23815cabdb8236ff77
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-002409-c.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:54
Вирішення:
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
abec7e22c9574d42bdda1bcd9555e179
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-002409-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Додатком №2 тендерної документації наведені технічні вимоги до предмету закупівлі, АЛЕ такі технічні вимоги належать лише до ОДНОГО виробника товару, що є дискримінаційною вимогою тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України. Прошу Замовника надати роз’яснення та навести назви ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИІКІВ товару, товари яких, в сукупності технічних характеристик, відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі наведених Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:11
Вирішення:
Державна установа "Національний інститут раку" під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, нами, як замовником, було зазначено, що у разі посилання у викладеній нами інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Тобто потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником. Стосовно інформації якою володіє потенційний учасник, на рахунок характеристик виробів хочемо повідомити, що вона є недостовірна, тому, що подібні характеристики є більш ніж в одного виробника, та за вимоги Уповноваженого органу, інформація про виробників, які можуть задовольнити вимоги Інституту буде надана.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2021 20:29
Вимога
Вирішена
Вимога щодо виключення інформації,яка міститься у відкритих реєстрах
Номер:
f31a2d7cd79a464dafb158e8020736f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-002409-c.c2
Назва:
Вимога щодо виключення інформації,яка міститься у відкритих реєстрах
Вимога:
Згідно з тендерною документацією Замовник вимагає
9) свідоцтво платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва, або витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників – суб'єктів малого підприємництва платників єдиного податку, учасників-резидентів) (якщо Учасник є платником єдиного податку) (за наявності);
10) свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) (за наявності);
Вказана інформація міститься у відкритих реєстрах
Вимагаємо виключити вказані документи з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:07
Вирішення:
Ваша вимога уважно розглянута та буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
29420131465d4280a7d72163af602ed3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-11-002409-c.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Замовником в тендерній документації та оголошенні встановлені умови оплати щодо надання авансу в розмірі 70% вартості товару після поставки товару. Вимагаємо привести у відповідність інформацію щодо авансування без прив"язки до поставки товару та надати посилання на нормативні документи, на підставі яких замовником визначено авансування у розмірі 70%!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:02
Вирішення:
Оплата здійснюється виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2021 20:27