• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем)

категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0.5 % очікуваної вартості закупівлі.

Торги відмінено

3 074 674.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 373.37 UAH
Період оскарження: 11.10.2021 09:48 - 23.10.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: e3b31b16ee2c41269cbb5c4ff81cfee9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-11-001127-b.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕА ОДС», надалі – ТОВ «СЕА ОДС» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та подало тендерну пропозицію. Однак, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. Замовником було прийнято рішення стосовно відміни процедури закупівлі. Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» надано право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на прийняті рішення Замовника. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за чотири дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відзначаємо, що виконати умови даної статті стосовно строку подання для скарги неможливо, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у даній закупівлі встановлений 27 жовтня 2021 12:00, а Замовник оприлюднив своє рішення стосовно відміни процедури закупівлі 27 жовтня 2021 10:12, але поряд з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» закріплено право оскаржити неправомірні рішення Замовника та Скаржник, як потенційний учасник не може бути позбавлений такого права. Як бачимо, виконати положення ‘’не пізніше ніж за чотири дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій’’ неможливо з огляду на те, що за чотири дні таке рішення Замовника не було ним прийнято (не оформлено протоколом засідання тендерного комітету, протокол засідання датується 27 жовтня 2021 року) та не було оприлюднено в системі закупівель, а отже і предмета для оскарження не існувало до 27 жовтня 2021 10:12 та подання скарги на неіснуюче рішення неможливо здійснити. Відповідно до даних, що містяться в електронній системі закупівель, строк оскарження для відміни даної закупівлі встановлений до 07 листопада 2021 00:00, скрін додається до даної Скарги. А тому Скаржник, як потенційний учасник, права якого порушені, має право оскаржити таке рішення до даної встановленої дати і технічно це можливо зробити шляхом подання скарги до електронної системи закупівель. Відповідно до абз. 7 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі порушення строків, визначених для подання скарг, скарги автоматично не приймаються електронною системою закупівель, а тому якщо б такі строки були порушені, технічно завантажити Скаргу було б неможливо. А тому, користуючись свої правом оскаржити рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі шляхом подання даної Скарги в строки, що зазначені в електронній системі закупівель повідомляємо наступне: Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. Замовником було прийнято рішення стосовно відміни процедури закупівлі на підставі, визначеної п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник зазначає, ‘’що на розміщену інформацію в електронній системі закупівель, а саме плану закупівлі (Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-29-002543-a) та оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-001127-b) не було накладено саме кваліфікованого електронного підпису, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а саме Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, що визначено у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Повідомляємо, що у Роз’яснені законодавства у сфері електронних довірчих послуг Міністерства цифрової трансформації України 1/06-3-1587 від 16.02.2021 для Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Відзначаємо, Замовник є підприємством комунальної власності та відповідно ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» не віднесений до категорії осіб для яких встановлена обов’язковість використання у своїй діяльності кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії інформації (токени) Так, обов’язковість використання кваліфікованого електронного підпису та зберігання його на захищеному носії інформації (токені) визначена лише для нотаріусів, державних реєстраторів, органів державної влади, місцевого самоврядування та підприємства державної форми власності, для комунальних підприємств така обов’язковість не встановлена. А також, у Роз’яснені законодавства у сфері електронних довірчих послуг Міністерства цифрової трансформації України 1/06-3-1587 від 16.02.2021 для Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Зазначаємо, що при перевірці на веб-сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/, електронного цифрового підпису, яким було підписано оголошення про проведення закупівлі зазначено наступне (Скріншот перевірки електронного цифрового підпису додається до даної Скарги): Підписувач Власов Сергій Вікторович П.І.Б. Власов Сергій Вікторович РНОКПП 3284620897 Організація (установа) КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОЖФ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" Код ЄДРПОУ 39609111 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 09:51:40 11.10.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 2B2D5C0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований А тому, враховуючи усе вище викладене, Замовник, підписавши план закупівлі (Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-29-002543-a) та оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-001127-b) електронним підписом, яким базується на кваліфікованому сертифікаті, жодним чином не створив порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а тому дана процедура не може бути відмінена з підстави неможливості усунення порушення, так як власне саме порушення відсутнє в даній ситуації. А також, висловлюємо своє бажання скористатися своїм правом, наданим суб’єкту оскарження (Скаржнику) бути присутнім на засіданні розгляду даної Скарги. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d.
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2021 17:09
Автор: ТОВ СЕА ОДС, Морозова Марина Михайлівна +380673256188 finance@seaods.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника (щодо відміни закупівлі)

Номер: 30191ff0be4142b493e715647bcbff85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-11-001127-b.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника (щодо відміни закупівлі)
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», викладеного в Протоколі засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. щодо відміни процедури закупівлі Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», надалі – ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та планувало подавати тендерну пропозицію. Однак, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. Замовником було прийнято рішення стосовно відміни процедури закупівлю на підставі, визначеної п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник зазначає, що на розміщену інформацію в електронній системі закупівель, а саме плану закупівлі (Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-29-002543-a) та оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-001127-b) не було накладено саме кваліфікованого електронного підпису, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а саме Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, що визначено у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» надано право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на прийняті рішення Замовника. Користуючись наданим Законом правом, повідомляємо, що ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни даної процедури закупівлі та зазначає наступне. У Роз’яснені законодавства у сфері електронних довірчих послуг Міністерства цифрової трансформації України 1/06-3-1587 від 16.02.2021 для Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Відзначаємо, Замовник є підприємством комунальної власності та відповідно ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» не віднесений до категорії осіб для яких встановлена обов’язковість використання у своїй діяльності кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії інформації (токени) Так, обов’язковість використання кваліфікованого електронного підпису та зберігання його на захищеному носії інформації (токені) визначена лише для нотаріусів, державних реєстраторів, органів державної влади, місцевого самоврядування та підприємства державної форми власності, для комунальних підприємств така обов’язковість не встановлена. А також у Роз’яснені законодавства у сфері електронних довірчих послуг Міністерства цифрової трансформації України 1/06-3-1587 від 16.02.2021 для Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Зазначаємо, що при перевірці на веб-сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/, електронного цифрового підпису, яким було підписано оголошення про проведення закупівлі зазначено наступне (Скріншот перевірки електронного цифрового підпису додається до даної Скарги): Підписувач Власов Сергій Вікторович П.І.Б. Власов Сергій Вікторович РНОКПП 3284620897 Організація (установа) КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОЖФ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" Код ЄДРПОУ 39609111 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 09:51:40 11.10.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 2B2D5C0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований А тому, враховуючи усе вище викладене, Замовник, підписавши план закупівлі (Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-29-002543-a) та оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-001127-b) електронним підписом, яким базується на кваліфікованому сертифікаті, жодним чином не створив порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а тому дана процедура не може бути відмінена з підстави неможливості усунення порушення, так як власне саме порушення відсутнє в даній ситуації. А також, висловлюємо своє бажання скористатися своїм правом, наданим суб’єкту оскарження (Скаржнику) бути присутнім на засіданні розгляду даної Скарги. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету № 96 від 27.10.2021 р. процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-001127-b ● d1269ae0c06a406fbac24de0ada7db0d. Документи, які підтверджують положення викладені в скарзі додаються.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2021 09:52
Автор: ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА", Бабич Світлана Миколаївна +380675842813 finance@delpak.com.ua