• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї (ДК 021:2015 –31430000-9 – Електричні акумулятори)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Акумуляторні батареї (ДК 021:2015 –31430000-9 – Електричні акумулятори). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 4. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 27 штук . 4.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 6. Умови оплати : Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) — поставка товару — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна; - Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом. 14 Банківські 100 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 800,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: «19» жовтня 2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій: «22» жовтня 2021 року 10. Перелік критеріїв із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. 10.1. Методика оцінки пропозицій: Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 15. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Торги не відбулися

149 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 498.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2021 09:00 - 19.10.2021 08:50
Вимога
Відкликано скаржником

Про скасування незаконного рішення Замовника

Номер: a537d40746094953b47789b7f0e77717
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-11-000394-b.a1
Назва: Про скасування незаконного рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику торгів, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ФОП АРБЕТМАНА ПЕТРА ПЕТРОВИЧА (надалі - Учасник) не відповідає вимогам встановлених Вами в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Документації). Згідно вимог пункту 1 розділу III Документації та Додатку №5 Документації Учасник повинен завантажити у складі пропозиції лист-згоду на обробку, використання та доступ до персональних даних щодо кожної особи, дані якої використовуються у пропозиції учасника. Відповідно до абзацу 9 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Учасником у листі від 21.10.2021 року “Згода-повідомлення” на обробку персональних даних зазначено недостовірні відомості, які в свою чергу не відповідають паспортним даним ФОП АРБЕТМАНА ПЕТРА ПЕТРОВИЧА, які також надані у складі пропозиції. Таким чином за допомогою даних, які зазначив Учасник у довідці “Згода-повідомлення” на обробку персональних даних не можливо ідентифікувати фізичну особу, яка є Учасником даної закупівлі. Згідно п.4.4. розділу I Документації Замовник вимагав надання у складі пропозиції листа–гарантії про те, що вартість товару включає послуги з доставки товару та завантажувально-розвантажувальних робіт. У складі пропозиції ФОП АРБЕТМАН ПЕТРО ПЕТРОВИЧ такий лист-гарантія є відсутнім. Таким чином Учасник не гарантує включення до вартості товару послуг з доставки товару та завантажувально-розвантажувальних робіт, а його пропозиція не відповідає вимогам Документації. В проекті договору, погодженому Учасником, а саме в п.11.6 відсутня інформація, яка була попередньо зазначена Замовником, таким чином договір не вважається заповненим, що суперечить вимогам пункту 1 розділу III. Згідно пункту 1 розділу III Документації Замовником зазначено, що копії документів тендерної пропозиції оформлюються Учасником згідно чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів", а вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції учасника. Однак, в порушення даної вимоги, такі документи у складі пропозиції ФОП АРБЕТМАНА ПЕТРА ПЕТРОВИЧА – відсутні. Пропозиція ФОП АРБЕТМАН ПЕТРО ПЕТРОВИЧ містить значні невідповідності стосовно вимог документації Замовника і не відповідає умовам Документації та повинна бути відхилена на підставі статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу, що інших двох учасників процедури даної закупівлі, в тому числі і учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, ціна якої у два рази нижча за ціну переможця ФОП АРБЕТМАН ПЕТРО ПЕТРОВИЧ було відхилено за зауваження аналогічного характеру, однак з невідомих причин, нівелюючи рівність учасників, Вами проігноровано порушення умов закупівлі Учасником ФОП АРБЕТМАН ПЕТРО ПЕТРОВИЧ, чим показано своє лояльне ставлення до нього. Невідхиленням пропозиції Учасника, яка згідно Закону України “Про публічні закупівлі” підлягає відхиленню, Замовник порушує статтю 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Як наслідок, такі дії Замовника підпадають під санкцію статті 164-14 КУпАП, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З метою дотримання об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Учасників, дотримання принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до Учасників, а також прозорості на всіх стадіях закупівель, вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо визначення ФОП АРБЕТМАНА ПЕТРА ПЕТРОВИЧА переможцем даної закупівлі. У випадку ігнорування нашої законної вимоги вважатимемо за обов’язок звернутись до Південного офісу Держаудитслужби та інші вповноважені органи щодо припинення правопорушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику, Замовником розглянуто та взято до уваги зауваження щодо рішення визначення ФОП АРБЕТМАНА ПЕТРА ПЕТРОВИЧА переможцем даної закупівлі та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде повернуто на кваліфікацію. Також, враховуючи вимоги, які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас їх враховувати та не допускати в наступних пропозиціях»
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.11.2021 14:57