• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покриття підлоги у спортзалі Великоключівського ліцею Нижньовербізької сільської ради по вул. Відродження, 3 в с. Великий Ключів, Коломийського району, Івано-Франківської області 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 15-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3).

Завершена

499 598.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 997.59 UAH
Період оскарження: 09.10.2021 17:37 - 21.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасника

Номер: 9d8e6fc2ea774c21ba70716ac485a02f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-09-000292-b.a2
Назва: Дискримінація учасника
Вимога:
Вимога на рішення протоколу №49 від 29.10. 2021р про дискваліфікацію Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» найбільш економічною ціною, згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Рішення про дискваліфікауцію є дискримінаційне , по тій причині , що переможець ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ" порушуючи дану вимогу викладання українською мовою не був дискваліфікованим. 4) Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників: • Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника. Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. Якщо беремо нашу закупівлю то подиву не має меж як Замовник визначив з двох учасників переможця який ціну дав більшу від дискваліфікованого учасника . Тепер ми, КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» постараємось доказати , що права наші були порушено бездіяльністю Замовника. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми , Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» подали довідку: Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» 78043 Івано-Франківська область, Тлумацький район,с. Грушка код ЄДРПОУ 19399200 тел.0685071126 Р/РUA 383366770000026001060714091 Тлумацьке відділення Приватбанку, МФО 336677 № 25 від 20.10. 2021р________________________________________________ Уповноваженій особі ЛИСТ – ПОЯСНЕННЯ Ми, Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасник закупівлі :цим листом повідомляє наступне. У зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та скасування наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» з 01.01 2018 року скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Таким чином , ми не можемо надати у складі нашої пропозиції сертифікати відповідності на перелік основних матеріалів, які мають використовуватись для проведення робіт. Голова кооперативу В.В.Турчин Це пояснення говорить про те , що такі сертифікати не є обовязок надавати. Якщо ми і подали так не переклавши на українську мову перепрошуємо Вами Замовником не було розяснгень як саме повинно подаватись такого роду довідки надані іншими організаціями в оригіналі, переводом чи без переводу. Тепер , щодо подання такого документу Учаснитком переможцем ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ" данині сертифікати тоже не подані по причині їх не правильного переводу тлумачення щодо подання такого переводу: Всі торги, про мову, якою викладається документи radnnuk.com.ua. Документи сертифікатів повинні бути посвідчені підписом перекладача, що не зроблено Учасником переможцем . До Замовника просимо не користуватись послугами супроводу Київських юристів заробітчан, бо такі вимоги як даний сертифікат ніяким чином не впливає на виконання робіт. А от не вписаної вимоги, яку доречі повинні знати всі будівельники не подано. Назва придмету закупівлі: ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покриття підлоги у спортзалі Великоключівського ліцею Нижньовербізької сільської ради по вул. Відродження, 3 в с. Великий Ключів, Коломийського району, Івано-Франківської області 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ Учасник повинен подати всі розрахунки згідно вимог ДСТУ, а саме розрахунок по заробітній платі, розрахунок прибутку , адмінвитрат, пояснюючу записку, дефектний акт, загально виробничі витрати, відомість ресурсів, витрати коштів на перевезення робітників, командіровки робітників. Цю вимогу не задає Замовник, бо Замовник і не повинен це задавати тик як це не є його компетеція знання що потрібно . Але ми є будівельники і якщо Замовник вимагає : Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ Тоді ми як виконавці будівельники повинні надати те все , що вимагається: Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ -у відповідності до листа розяснення Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-540 від 06.06.2001 , та листа 7/15-2747 віжд 11.03.2014 Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України. Враховуючи: ЗУ «Про архітектурну діяльність» ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ДБН А.2.2-3:2014: порядок розробленої документації затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України; порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), повязаних із створенням обєктів архітектури, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 23 травня 2011р, 3 544- розробка проектної документації в даному випадку кошторисної документації, до якої відноситься «Зведений кошторисний розрахунок», повинен здійснюватись виключно відповідальним виконавцем, інженером проектувальником з наявним кваліфікаційним сертифікатом. З ПОВАГОЮ… Вимога просимо повторно розглянути своє рішення щодо нас Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасника з найбільш економічно вигідною ціною. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляю, що детальні підстави відхилення пропозиції Кооператив "Будівельник" (#19399200), описані у протоколі уповноваженої особи №49 від 29.10.2021, а саме: відповідно оголошення Учасник повинен подати в складі пропозиції копії сертифікатів FIBA, IHF на покриття. Також в оголошенні визначено, що усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Натомість Учасником подано документи «CR_UA_IHF_VINISIN Omnisports_2020» та «CR_UA_FIBA_VINISIN_Certificate of Approval_2020». Вказані документи викладені англійською мовою, не містять перекладу українською мовою. При цьому у документі «Statement of aprroval», що виданий IHF від 03 вересня 2019, вказано термін дії на покриття Omnisports V65, V83, V120 від 01.09.2019 до 31 серпня 2020 року. У документі «Certificate of approval», що виданий FIBA, вказано що він дійсний до червня 2020 року. Таким чином вказані документи не є дійсні. Також Замовник вимагав покриття саме марки Conipur, не вказаючи при цьому про можливість аналогу чи еквіваленту, проте Учасником запропоновано покриття марки Omnisports, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Крім того, відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Протягом періоду уточнення Замовником надавалося роз’яснення про те, що не передбачається використання аналогів у даній закупівлі, при цьому жоден з учасників не звертався до Замовника з приводу усунення порушень, що могли існувати на їх думку. Таким чином всі потенційні Учасники погодилися з вимогами оголошення у даній спрощеній закупівлі. Тому рішення про відхилення пропозиції Кооператив "Будівельник" (#19399200), є таким що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасника

Номер: 09f245b9601d41c0be1f4c153593358e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-09-000292-b.a1
Назва: Дискримінація учасника
Вимога:
Вимога на рішення протоколу №49 від 29.10. 2021р про дискваліфікацію Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» найбільш економічною ціною, згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Рішення про дискваліфікауцію є дискримінаційне , по тій причині , що переможець ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ" порушуючи дану вимогу викладання українською мовою не був дискваліфікованим. 4) Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників: • Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника. Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. Якщо беремо нашу закупівлю то подиву не має меж як Замовник визначив з двох учасників переможця який ціну дав більшу від дискваліфікованого учасника . Тепер ми, КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» постараємось доказати , що права наші були порушено бездіяльністю Замовника. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми , Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» подали довідку: Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» 78043 Івано-Франківська область, Тлумацький район,с. Грушка код ЄДРПОУ 19399200 тел.0685071126 Р/РUA 383366770000026001060714091 Тлумацьке відділення Приватбанку, МФО 336677 № 25 від 20.10. 2021р________________________________________________ Уповноваженій особі ЛИСТ – ПОЯСНЕННЯ Ми, Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасник закупівлі :цим листом повідомляє наступне. У зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та скасування наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» з 01.01 2018 року скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Таким чином , ми не можемо надати у складі нашої пропозиції сертифікати відповідності на перелік основних матеріалів, які мають використовуватись для проведення робіт. Голова кооперативу В.В.Турчин Це пояснення говорить про те , що такі сертифікати не є обовязок надавати. Якщо ми і подали так не переклавши на українську мову перепрошуємо Вами Замовником не було розяснгень як саме повинно подаватись такого роду довідки надані іншими організаціями в оригіналі, переводом чи без переводу. Тепер , щодо подання такого документу Учаснитком переможцем ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ" данині сертифікати тоже не подані по причині їх не правильного переводу тлумачення щодо подання такого переводу: Всі торги, про мову, якою викладається документи radnnuk.com.ua. Документи сертифікатів повинні бути посвідчені підписом перекладача, що не зроблено Учасником переможцем . До Замовника просимо не користуватись послугами супроводу Київських юристів заробітчан, бо такі вимоги як даний сертифікат ніяким чином не впливає на виконання робіт. А от не вписаної вимоги, яку доречі повинні знати всі будівельники не подано. Назва придмету закупівлі: ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покриття підлоги у спортзалі Великоключівського ліцею Нижньовербізької сільської ради по вул. Відродження, 3 в с. Великий Ключів, Коломийського району, Івано-Франківської області 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ Учасник повинен подати всі розрахунки згідно вимог ДСТУ, а саме розрахунок по заробітній платі, розрахунок прибутку , адмінвитрат, пояснюючу записку, дефектний акт, загально виробничі витрати, відомість ресурсів, витрати коштів на перевезення робітників, командіровки робітників. Цю вимогу не задає Замовник, бо Замовник і не повинен це задавати тик як це не є його компетеція знання що потрібно . Але ми є будівельники і якщо Замовник вимагає : Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ Тоді ми як виконавці будівельники повинні надати те все , що вимагається: Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ -у відповідності до листа розяснення Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-540 від 06.06.2001 , та листа 7/15-2747 віжд 11.03.2014 Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України. Враховуючи: ЗУ «Про архітектурну діяльність» ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ДБН А.2.2-3:2014: порядок розробленої документації затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України; порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), повязаних із створенням обєктів архітектури, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 23 травня 2011р, 3 544- розробка проектної документації в даному випадку кошторисної документації, до якої відноситься «Зведений кошторисний розрахунок», повинен здійснюватись виключно відповідальним виконавцем, інженером проектувальником з наявним кваліфікаційним сертифікатом. З ПОВАГОЮ… Вимога просимо повторно розглянути своє рішення щодо нас Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасника з найбільш економічно вигідною ціною. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляю, що детальні підстави відхилення пропозиції Кооператив "Будівельник" (#19399200), описані у протоколі уповноваженої особи №49 від 29.10.2021, а саме: відповідно оголошення Учасник повинен подати в складі пропозиції копії сертифікатів FIBA, IHF на покриття. Також в оголошенні визначено, що усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Натомість Учасником подано документи «CR_UA_IHF_VINISIN Omnisports_2020» та «CR_UA_FIBA_VINISIN_Certificate of Approval_2020». Вказані документи викладені англійською мовою, не містять перекладу українською мовою. При цьому у документі «Statement of aprroval», що виданий IHF від 03 вересня 2019, вказано термін дії на покриття Omnisports V65, V83, V120 від 01.09.2019 до 31 серпня 2020 року. У документі «Certificate of approval», що виданий FIBA, вказано що він дійсний до червня 2020 року. Таким чином вказані документи не є дійсні. Також Замовник вимагав покриття саме марки Conipur, не вказаючи при цьому про можливість аналогу чи еквіваленту, проте Учасником запропоновано покриття марки Omnisports, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Крім того, відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Протягом періоду уточнення Замовником надавалося роз’яснення про те, що не передбачається використання аналогів у даній закупівлі, при цьому жоден з учасників не звертався до Замовника з приводу усунення порушень, що могли існувати на їх думку. Таким чином всі потенційні Учасники погодилися з вимогами оголошення у даній спрощеній закупівлі. Тому рішення про відхилення пропозиції Кооператив "Будівельник" (#19399200), є таким що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено