• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44420000-0 ( Будівельні матеріали. Каналізаційні люки).

Торги не відбулися

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2017 13:19 - 08.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Платник ПДВ

Номер: 88ee93136ebc485b92762b4a3656b3fd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000602-a.b4
Назва: Платник ПДВ
Вимога:
Згідно частини 3 пункту 1 Наказу МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 1130 від 14.11.2014р. «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» йдеться про наступне «Установити, що не підлягають обов'язковій перереєстрації платники податку на додану вартість, внесені до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цим наказом». Тобто наше товариство не зобов’язане здійснювати процес переєстрації та отримувати витяг з реєстру платників ПДВ, адже ми там зареєстровані, про що і свідчить свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та обслуговуємося в податкових органах на законних підставах. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.3 ст .22 Закону України "Про публічні закупівлі" : Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ТОВ "СТАНДАРТ-ПАРК" у складі тендерної пропозиції не було надано копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (вимоги п 4.1 Додатку 1 тендерної документації: копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) або з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 126a142bdc39425db9157efcead9d365
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000602-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно вашого протоколу розгляду № 271, наступні документи надані нами не у відповідності до тендерної документації П. 1.1., п. 1.2, п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації Отож, що стосується п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації «Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.» Нами були надані не копії, а оригінали, тобто відбувався процес кольорового сканування з оригінального документу. І на підтвердження були надані такі документи Наказ № 72 «про покладення обовязків» від 21.11.2007 року, наказ № 22/11-01 від 22.11.2012 року, протокол зборів засновників № 14 від 20.11.2007 року, протокол зборів засновників № 48/01 від 22.11.2012р., трудовий контракт з директор ТОВ «Стандарт-Парк» від 22.11.2012 року, протокол зборів учасників (власників) № 67 від 30.12.2016 року. Який з даних документів неналежно оформлений ? Отож, що стосується п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації «Копія протокольного рішення засновників (учасників чи акціонерів) про призначення керівника (для юридичних осіб)» Нами були надані не копії, а оригінали, тобто відбувався процес кольорового сканування з оригінального документу. І на підтвердження були надані такі документи Наказ № 72 «про покладення обовязків» від 21.11.2007 року, наказ № 22/11-01 від 22.11.2012 року, протокол зборів засновників № 14 від 20.11.2007 року, протокол зборів засновників № 48/01 від 22.11.2012р., трудовий контракт з директор ТОВ «Стандарт-Парк» від 22.11.2012 року, протокол зборів учасників (власників) № 67 від 30.12.2016 року. Який з даних документів неналежно оформлений ? Отож, що стосується п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації «Довідка про раніше укладений аналогічний виконаний договір** за формою, наведеною нижче; копію цього договору, вказаного у довідці про виконання аналогічного договору, та документи, які підтверджують виконання цього договору.» Нами була надана вказана довідка та всі підтверджуючі документи. Який з даних документів неналежно оформлений ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Копії, в тому числі виготовлені за допомогою засобів сканування, є лише копіями офіційних документів. Проте, копія, завірена в установленому порядку уповноваженими на це особами, може розглядатися як офіційний документ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Підстави відхилення

Номер: 31db25161129411fa9c229a198b65c43
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000602-a.a2
Назва: Підстави відхилення
Вимога:
Прошу пояснити, які саме документи у складі нашої тендерної пропозиції були оформлені неналежним чином.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Більш детальну інформацію можливо переглянути в протоколі засідання тендерного комітету № 271 від 22.09.2017
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження незаконного рішення Замовника

Номер: 63352e3c64164aa3ac0272d25191d710
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000602-a.b1
Назва: Оскарження незаконного рішення Замовника
Вимога:
Просимо скасувати Ваше незаконне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. 1)Щодо ненадання нами у складі пропозиції витягу з реєстру платників ПДВ, то це є незаконно прийняте рішення, адже згідно чинного законодавства отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим. Натомість, нами було надано у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, що заміняє витяг. З даною інформацією Ви зможете ознайомитися у листі ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 32216/7/99-99-11-01-01-17 від 31.08.2015 за посиланням http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/listi-dps-ukraini/214750.html де вказано наступне - У зв’язку із зверненнями платників податків щодо використання свідоцтв про реєстрацію платника ПДВ Державна фіскальна служба України повідомляє таке. Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення). Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення. Разом з тим слід зауважити, що отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим. Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Оперативно отримати дані із Реєстру можна за допомогою таких пошукових електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС: рубрика «Дані реєстру платників ПДВ» – дані з Реєстру із зазначенням дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ, у тому числі дані з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування із зазначенням переліку видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування ПДВ (підпункт 183.13.1 пункту 183.13 статті 183, пункт 209.10 статті 209 розділу V Кодексу); рубрика «Анулювання реєстрації платників ПДВ» – інформація про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації (підпункт 183.13.2 пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу). Просимо врахувати зазначене у роботі, а також вважати таким, що втратив чинність, лист Міндоходів від 09.01.2014 № 150/7/99-99-18-02-01-17 «Щодо окремих питань реєстрації платників ПДВ». 2)Щодо незавіряння належним чином копій документів. Нами було надано у складі пропозиції ряд документів, котрі були завірені, а саме копії документів завірялися належним чином шляхом проставляння печатки нашого товариства, підпису керівника. Згідно Додатку 1 документації, міститься зноска під літерою «а)», в якій вказано наступне - *а) Усі копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути завірені підписом уповноваженою посадовою особою Учасника процедури закупівлі, а також містити відбитки печатки Учасника (при наявності). Дана вимога нами була повністю виконана і на всіх копіях документів ми поставили печатку та підпис керівника так як цього вимагала тендерна документація. Що стосується оригіналів документів, то такої вимоги щодо них не було вказано у документації. А тому просимо Вас скасувати незаконно прийняте Вами рішення і скасувати попереднє рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відкриті торги регламентуються Законом України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р. В Додатку №1 до тендерної документації нами було зазначено перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції та спосіб їх завірення (Усі копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової) особи Учасника процедури закупівлі, а також містити відбитки печатки Учасника (при наявності). Згідно п.3 ст. 22 Законоу України "Про публічні закупівлі" : Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ТОВ "СТАНДАРТ-ПАРК" у складі тендерної пропозиції не було надано копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (вимоги п 4.1 Додатку 1 тендерної документації: копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) або з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Згідно з Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру платника ПДВ. Станом на 12.09.2017р. чинним законодавством України не передбачена видача платникам податку на додану вартість свідоцтв про реєстрацію платника на додану вартість. Крім того, усі учасники Процедури закупівлі знаходяться у рівних умовах, оскільки зазначений вище документ повинні отримати всі учасники для виконання наведеної вимоги Документації. ТОВ "СТАНДАРТ-ПАРК" документально не підтверджена неможливість отримання вищевказаного витягу. Щодо надання копій документів згідно п.1.1, п.1.2 та п 2.2 Додатку 1 тендерної документації, не завірено належним чином (вимоги Додатку 1 тендерної документації: Усі копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути завірені підписом уповноваженою посадовою). особою Учасника процедури закупівлі, а також містити відбитки печатки Учасника (при наявності). Тому враховуючи вищесказане тендерним комітетом МКП “Миколаївводоканал” було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАНДАРТ-ПАРК" згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено