• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта»)

Завершена

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2017 17:51 - 11.08.2017 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: f9e6d95c18004abf88de0ca5ec74b7a5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-31-001693-b.c2
Назва: СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Відповідно до протоколу № 2 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015- 22140000-3 - Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») від 23 серпня 2017 року ТОВ «Ландпресс» визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю та прийнято рішення про намір укласти договір. Протоколом № 3 від 31.08.2017 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Ландпресс" на підставі пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, так як переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Вказаним протоколом було встановлено, що у результаті детального розгляду та вивчення наданих документів учасника-переможця за переліком та змістом було виявлено відсутність довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу, тобто на 28.08.2017р. Вважаємо такі дії Замовника протиправними та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. У відповідності до статті 30 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Частинами 1, 2 ст.17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). З аналізу вказаної норми вбачається, що однієї з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ "Ландпресс" на підставі пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник послався на той факт, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону При цьому, у протоколі № 2 розгляду тендерних пропозиції від 23 серпня 2017 року Замовник зазначив, що підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні. Замовником не було виявлено заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а лише зазначено, що на дату подання документів 28.08.2017 року довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) втратила чинність. З цього приводу варто зазначити, що ТОВ «Ландпресс» завчасно звернулося до Державної фіскальної служби України з метою отримання відповідної довідки і така довідка була отримана 14 серпня 2017 року та є дійсною станом на дату оголошення ТОВ «Ландпресс» переможцем та оприлюднення уповноваженим органом повідомлення про намір укласти договір (строк дії довідки до 23 серпня 2017 року). Згідно ст.ст. 67,73 КЗпП неробочими днями є вихідні та святкові дні, зазначені у статтях, а також дні, визначені неробочими розпорядженнями КМУ. Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 №850-р "Про перенесення робочих днів у 2017 році", з метою створення сприятливих умов для святкування 24 серпня – Дня незалежності України, робочий день з п’ятниці 25 серпня перенесено на суботу 19 серпня 2017 року. Таким чином, 24, 25, 26, 27 серпня є вихідними днями. Відповідно до п. 4 Наказу Міністерства доходів і зборів України № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» від 10.10.2013 строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів. Таким чином, підприємство учасника не мало фізичної можливості надати 28.08.2017 року нову довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України надано роз’яснення, опубліковане на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі 04.09.2017 року щодо порядку застосування п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі настання обставин, вказаних в п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону, в якому зазначено, що оскільки метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, замовникам під час здійснення закупівель слід керуватись принципами, закріпленими у статті 3 Закону, зокрема такими як максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (абзац другий частини третьої статті 17 Закону). Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, з вказаного роз’яснення можна дійти висновку, що після оголошення переможця торгів, переможець надає лише ті документи, що визначені п.п.2,3,5,6 і 8 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед вказаних пунктів не міститься вказівки про надання нової довідки про відсутність заборгованостей із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). На нашу думку, ТОВ «Ландпресс» були виконано вимоги законодавства «Про публічні закупівлі» в повному обсязі, відповідні документи на виконання приписів ст.17 вищезгаданого Закону були надані, заборгованостей із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Замовником виявлено не було. За таких обставин, вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс", оформлене протоколом № 3 від 31.08.2017 року прийнято ПАТ «Укрпошта» неправомірно. З огляду на вищезазначене та керуючись ст.ст.17,18, 30 Закону України «Про публічну закупівлі»,- ПРОШУ: Розглянути та задовольнити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Ландпресс". Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс", оформлене протоколом № 3 від 31.08.2017 року. Додатки: 1.Копія протоколу № 2 від 23.08.2017 року; 2.Копія протоколу № 3 від 31.08.2017 року; 3.Копія довідки від 14.08.2017 року. 4.Квитанція про сплату коштів за подання скарги.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.09.2017 20:48
Автор: ТОВ Ландпресс, Садохін Дмитро Сергійович +380661148888 pe.astropress@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга в рамках оголошення

Номер: 507bc4e60fcf472491b251cdf2ae40e6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-31-001693-b.a1
Назва: Скарга в рамках оголошення
Вимога:
Добрый день. Просьба ознакомится с письмом о гарантии и о том что в рамках закона принимались решения и подачи документов от компании ООО Ландпресс
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а оскаржує дії Замовника та просить скасувати рішення про дискваліфікацію учасника. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу. Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень. Разом з цим, підстави для відхилення пропозиції учасника Замовник вважає аргументованими, а прийняте рішення такими, що не має підстав для перегляду.
Статус вимоги: Відхилено