• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

5 175 877.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 879.39 UAH
Період оскарження: 08.10.2021 12:47 - 27.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 54817489fc3f4392aeb31f89f5584380
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-001343-a.a4
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Скарга в прикріпленому файлі "Скарга АМКУ.pdf" КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі за текстом – Замовник) було проведено процедуру (відкриті торги) на закупівлю робіт: Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-001343-a (далі за текстом – Закупівля). 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КАПІТЕЛЬ-КР» було позбавлене права на розгляд та оцінку своєї пропозиції через неправомірне оголошення переможцем закупівлі приватного підприємства «ВКФ Конкорд» (далі - ПП «ВКФ Конкорд»). Всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимогам тендерної документації Замовника, затвердженої тендерним комітетом 23 жовтня 2021 року, (далі – тендерна документація) Замовником було прийнято рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР від 17.11.2021р., про визначення переможцем закупівлі учасника ПП «ВКФ Конкорд» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому тендерна пропозиція ПП «ВКФ Конкорд» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, передбаченим ст. 16 Закону, а також іншим вимогам до учасника, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: 1.1.Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 1.1 таблиці у Додатку №2 до Тендерної документації, учасники мають надати: 1.1. Довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника будівельних машин, механізмів, устаткування, інструментів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, кількість, нормативна потреба для виконання робіт відповідно до технічного завдання, технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо). У підтвердження наявності власних будівельних машин, механізмів надати копії технічних паспортів/або свідоцтв про реєстрацію. Якщо механізми не власні, а залучені, надати завірені копії договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані механізми. При експлуатації техніки підвищеної небезпеки надати копії дозвільних документів (дозволи/декларації/тощо). № з/п Назва та/або тип обладнання / механізмів Кількість, од. Технічний стан Правові підстави наявності 1 2 3 5 6 ПП «ВКФ Конкорд» надало довідку №22-03 від 22.10.2021р. про наявність будівельних машин, механізмів устаткування, інструментів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, в якій зазначено в тому числі наступні будівельні машини: автонавантажувачі, вантажопідйомність 5т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т. Правовою підставою наявності вказаних машин в довідці зазначено Договір №27/09 про надання послуг будівельної техніки та автотранспорту від 01.09.2021р., проте за вказаним в довідці договором послуги надаються лише автокранами, вище зазначена техніка не вказана. На експлуатацію техніки підвищеної небезпеки, а саме: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8т, не надано копії дозвільних документів (дозволи/декларації/тощо). Замовником при розгляді тендерної пропозиції, було надано право учаснику ПП «ВКФ Конкорд» виправити невідповідності щодо наявності матеріально-технічної бази, зазначені в довідці №22-03 від 22.10.2021р. (10.11.2021р. Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації), а саме додати Учаснику наступні документи: «Договори оренди або лізингу, або надання послуг на використання автонавантажувача, вантажопідйомністю 5т, навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю 1т, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, підіймачів вантажопасажирських, вантажопідйомністю 0,8т, відсутні, копії дозвільних документів (дозволи/декларації) на експлуатацію техніки підвищеної небезпеки відсутні.» Так, на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей 11.11.2021р. учасником ПП «ВКФ Конкорд» було довантажено в систему довідку №10-02 від 10.11.2021р. про наявність будівельних машин, механізмів устаткування, інструментів, необхідних для виконання Договору про закупівлю із зазначенням нових договорів надання послуг спеціалізованої техніки: договір про надання послуг автотранспорту №214 від 09.11.2021р., укладений з КП «САНСЕРВІС» КМР, та договір про надання послуг, укладений з ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС» №3/11-2021 від 09.11.2021р. Тобто, довантажені договори до завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00) не існували. І відповідно, правова підстава наявності зазначених будівельних машин в довідці №22-03 від 22.10.2021р. не була підтверджена копіями договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо з додатками (зазначеними у договорі), всупереч вимозі тендерної документації Замовника. Тобто станом на дату подання тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд» 29.10.2021р. була подана недостовірна інформація щодо наявності в учасника будівельних машин, механізмів, устаткування, інструментів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, а саме: автонавантажувача, вантажопідйомністю 5т, навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю 1т, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т. А завантаженими новими договорами на будівельні машини до тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд» намагалося внесені зміни до своєї тендерної пропозиції щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до п. 8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Проте в порушення вимог тендерної документації та п.8 ст.26 Закону Замовником враховано вказані зміни щодо підтвердження правових підстав наявності механізмів. Вимогу Замовника про усунення невідповідностей 11.11.2021р. щодо надання копій дозвільних документів (дозволи/декларації/тощо) на експлуатацію техніки підвищеної небезпеки, а саме: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т, учасником ПП "ВКФ Конкорд" не виконано. Отже, учасник ПП «ВКФ Конкорд» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ВКФ Конкорд" порушує п.1 Розділу 3 Тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до ст. 16 Закону, установленим тендерною документацією. 1.2. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 1.2 таблиці у Додатку №2 до Тендерної документації, учасники мають надати: 1.2. Довідка у формі таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання обсягу послуг за предметом закупівлі відповідно до розрахованої кошторисної нормативної потреби відповідно до технічного завдання, де зазначаються П.І.Б, посада, освіта та спеціальність, загальний стаж роботи працівника. № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Освіта, спеціальність Загальний стаж роботи, років 1 2 2 3 4 5 В складі тендерної пропозиції надати копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Для виконання вказаного обсягу робіт необхідно не менше 5 монтажників, 1 зварювальник. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою (монтажники, зварювальник) повинні пройти курси: навчання з охорони праці: - при виконанні робіт на висоті; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); - під час роботи з інструментом та пристроями; - пожежно-технічного мінімуму. На підтвердження надати скановані копії посвідчень та протоколів до них. Для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою (монтажники, зварювальник), надати висновки психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. Надати скановану копію наказу про призначення відповідальної особи на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки з копіями посвідчень та протоколами до них: загального курсу з охорони праці; про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки; на проведення робіт на висоті; на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); У разі залучення вантажо-підіймальних механізмів – копію посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання. На відповідальну особу надати висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту; виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. ПП «ВКФ Конкорд» в складі пропозиції надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №22-04 від 22.10.2021р., в якій зазначені в тому числі монтажники: Тапдигов С.О., Печерський Р.Г., Грудницький Ю.Б., Лазарев М.В., Лучин Р.М., а також електрогазозварник Зелінський В.А. (відповідно до умов тендерної документації). На вказаних працівників учасником ПП «ВКФ Конкорд» не надано наступні документи на працівників (монтажники, зварювальник): 1) на електрогазозварника Зелінського В.А.: протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань при виконанні робіт на висоті, під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту 2) на монтажника Тапдигова С.О.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протокол до посвідчення про проходження навчання та перевірку знань під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. 3) на монтажника Печерського Р.Г.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань - при виконанні робіт на висоті, - під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. 4) на монтажника Грудницького Ю.Б.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протокол до посвідчення про проходження навчання та перевірку знань під час роботи з інструментом та пристроями. 5) на монтажника Лазарева М.В.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму. 6) на монтажника Лучина Р.М.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань - при виконанні робіт на висоті, - під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. Учасником ПП «ВКФ Конкорд» надано наказ №17/04 від 05.04.2021р. про призначення відповідального за організацію та виконання будівельних робіт начальника дільниці Форостянова І.В. Наказ ПП «ВКФ КОНКОРД» про призначення відповідальної особи на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки відсутній. В складі тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд» надано наказ про призначення відповідальної особи на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки №267-ОП від 02.09.2021р. субпідрядника ТОВ «Строй-Арсенал», яке не є Учасником закупівлі, відповідальною особою за яким призначено майстра Міховича О.А. Отже, одну особу, відповідальну за виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки, учасником не визначено, Наказ на її призначення не надано. На відповідальну особу – начальника дільниці Форостянова І.В., призначену наказом ПП «ВКФ Конкорд» №17/04 від 05.04.2021р., не надано: посвідчення та протоколи до них: - про проходження загального курсу з охорони праці; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - на проведення робіт на висоті; - на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); - копію посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; - висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту; виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. На відповідальну особу – майстра Міховича О.А., призначену наказом ТОВ «Строй-Арсенал» №267-ОП від 02.09.2021р., не надано: посвідчення та протоколи до них: - про проходження загального курсу з охорони праці; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - на проведення робіт на висоті; - на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); - копію посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; - висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту; виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. Замовником при розгляді тендерної пропозиції, було надано право учаснику ПП «ВКФ Конкорд» виправити невідповідності щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зазначені в довідці №22-04 від 22.10.2021р. та виправити невідповідності щодо особи, відповідальної за виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки (10.11.2021р. Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації), а саме додати наступні документи: «На працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою (монтажники, зварювальник) не надано: 1) Електрогазозварник Зелінський В.А.: протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань при виконанні робіт на висоті, під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. 2) Монтажник Тапдигов С.О.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протокол до посвідчення про проходження навчання та перевірку знань під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. 3) Монтажник Печерський Р.Г.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань - при виконанні робіт на висоті, - під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. 4) Монтажник Грудницький Ю.Б.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протокол до посвідчення про проходження навчання та перевірку знань під час роботи з інструментом та пристроями. 5) Монтажник Лазарев М.В.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму. 6) Монтажник Лучин Р.М.: посвідчення з протоколом про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму; протоколи до посвідчень про проходження навчання та перевірку знань - при виконанні робіт на висоті, - під час роботи з інструментом та пристроями; висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. - Учасником ПП «ВКФ КОНКОРД» надано наказ №17/04 від 05.04.2021р. про призначення відповідального за організацію та виконання будівельних робіт начальника дільниці Форостянова Ігора Валерійовича. На відповідальну особу не надано: посвідчення та протоколи до них на відповідальну особу про проходження загального курсу з охорони праці; про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки; на проведення робіт на висоті; на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); копію посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту; виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. Також надано наказ від ТОВ «Строй-Арсенал», яке не є Учасником закупівлі, про призначення відповідальної особи на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки Міховича О.А. На відповідальну особу також не надано: посвідчення та протоколи до них на відповідальну особу про проходження загального курсу з охорони праці; про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки; на проведення робіт на висоті; на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); копію посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту; виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж.». На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей щодо наявності працівників відповідної кваліфікації 11.11.2021р. учасником ПП «ВКФ Конкорд» було довантажено в систему довідку №10-03 від 10.11.2021р. з документами працівників щодо проходження навчання з охорони праці та висновками психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. Але, на працівників Тапдигов С.О., Печерський Р.Г. довантажено висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту, яка відбулася 8 листопада 2021 року, тобто після завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00). Отже, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій дані документи в Учасника були відсутні. Учасником ПП «ВКФ Конкорд» не виправлені невідповідності, тобто не додані документи, які були вказані в повідомленні Замовника про виправлення невідповідностей а саме: - висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту, електрогазозварника Зелінського В.А.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму монтажника Тапдигова С.О.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму монтажника Печерського Р.Г.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму монтажника Грудницького Ю.Б.; - протокол до посвідчення про проходження навчання під час роботи з інструментом та пристроями монтажника Грудницького Ю.Б.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму монтажника Лазарева М.В; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму монтажника Лучина Р.М. Учасник ПП «ВКФ Конкорд» 11.11.2021р. додав документи на нових працівників, не вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №22-04 від 22.10.2021р., та довідкою №10-03 від 10.11.2021р. повідомив, що такі працівники будуть залучені для надання обсягу послуг за предметом закупівлі: електрогазозварник Бурдейний С.П. та монтажник Крішко П.А., чим порушив умову Замовника, встановлену п. 8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Законом: учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тобто учасник ПП «ВКФ Конкорд» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей щодо особи, відповідальної за виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки, учасником ПП «ВКФ Конкорд» 11.11.2021р. в систему завантажено документи щодо особи, відповідальної за виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки. При цьому, не виправлено невідповідність стосовно призначення такої відповідальної особи. Відповідальну особу не призначено, зміни до поданих наказів не вносились. Всупереч вимозі Замовника про виправлення невідповідностей, не надано: На відповідальну особу – начальника дільниці Форостянова І.В., призначену наказом ПП «ВКФ Конкорд» №17/04 від 05.04.2021р., не надано: посвідчення та протоколи до них: - про проходження загального курсу з охорони праці; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - на проведення робіт на висоті; - на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); - посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; - висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. На відповідальну особу – майстра Міховича О.А., призначену наказом ТОВ «Строй-Арсенал» №267-ОП від 02.09.2021р., не надано: посвідчення та протоколи до них: - про проходження загального курсу з охорони праці; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - на проведення робіт на висоті; - на експлуатацію обладнання, що працює під тиском; - правил електробезпеки (ПБЕЕС); - посвідчення відповідальної особи з протоколом на охорону праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; - висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: виконання аварійно-рятувальних робіт та робіт по гасінню пожеж. При чому треба врахувати, що на відповідальну особу на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки: начальника дільниці Форостянова І.В., майстра Міховича О.А., довантажено висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту, яка відбулася 9 листопада 2021 року, тобто після завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00). Отже, до моменту подання пропозиції такі документи не існували. Тобто учасник ПП «ВКФ Конкорд» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах щодо особи, відповідальної за виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ВКФ Конкорд" не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником відповідно до статті 16 Закону щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та мала бути відхилена Замовником. 1.3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з іншими документами, відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 2.5 таблиці у Додатку №2 до тендерної документації, учасники мають надати: 2.5. Дозвільні документи (ліцензії, дозволи, висновки, декларації тощо) Учасника на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання таких документів згідно із нормами чинного законодавства). З приміткою викладеною в додатку №2 до тендерної документації «Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства або Учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації, не зобов’язаний надавати якийсь із вказаних документів, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі використання печатки), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.» Учасником ПП «ВКФ Конкорд» до закінчення строку подання тендерних пропозицій не надано ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва, лист-пояснення щодо відсутності вказаного документу не надано. Роз’яснення за №17-03 від 17.11.2021р від ПП «ВКФ Конкорд» щодо відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва було опубліковано 23.11.2021р. Відповідно до п. 8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ВКФ Конкорд" не відповідає іншим вимогам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена Замовником. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно розглянув та оцінив пропозицію ПП «ВКФ Конкорд», адже вказана пропозиція не відповідає вимогам Замовника, встановленим тендерною документацією, а також проігнорував відсутність частини документів, які вимагались ним у повідомленні про усунення невідповідностей в пропозиції ПП «ВКФ Конкорд». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення права на розгляд і оцінку пропозиції Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на розгляд і оцінку поданої тендерної пропозиції, яка є наступною у списку тендерних пропозицій. Також Замовник допустив дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, адже не прийняв до уваги невідповідності у пропозиції ПП "ВКФ Конкорд", про які сам зазначив у своєму повідомленні про їх виправлення. Враховуючи вищенаведені аргументовані пояснення про те, що Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і тендерної документації, та керуючись ст. 5, 18, 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення порядку проведення процедури закупівлі Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію приватного підприємства «ВКФ Конкорд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в тендерній документації, та скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі «Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-001343-a» приватне підприємство «ВКФ Конкорд» (протокол засідання тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР від 17.11.2021р.). З повагою, Директор ТОВ "КАПІТЕЛЬ-КР" А.К. Жилич
Дата розгляду скарги: 07.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 09:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.12.2021 11:23
Дата виконання рішення Замовником: 21.12.2021 13:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України Скасування рішення про визначення приватного підприємства «ВКФ Конкорд» переможцем процедури закупівлі
Автор: ТОВ "КАПІТЕЛЬ-КР", Жилич Анна Костянтинівна +380982468668 capitalkr@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ"

Номер: 16374c829b244ddeae18e648e8171f92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-001343-a.b3
Назва: ВИМОГА щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ"
Вимога:
ВИМОГА щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ" Детально в прикріпленому файлі. Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (надалі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-08-001343-a, предмет: «Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)» (далі за текстом – Закупівля). Свої пропозиції по закупівлі подали наступні учасники: 1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" з КЕП 4 699 824,64 грн з ПДВ Дискваліфіковано 2 ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ" з КЕП 4 972 309,73 грн з ПДВ Дискваліфіковано 3 ПП "ВКФ Конкорд" з КЕП 5 036 874 грн з ПДВ Визнаний переможцем Вимога про усунення порушення: до 11.11.21, 15:28 4 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-КР" з КЕП 5 153 883 грн з ПДВ Не розглядався Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ" (надалі ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ", Скаржник) є учасником Закупівлі та запропонувало економічно вигідну ціну пропозиції. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію (далі – Пропозиція) ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ". Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок упередженого розгляду та неправомірного відхилення Пропозиції ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ", чим були порушені права та законні інтереси Скаржника. Згідно протоколу засідання тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР від 10.11.2021 року: «В процесі розгляду пропозиції від ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ" були виявлені невідповідності: На екскаватор, заявлений в довідці про матеріально-технічну базу та у кошторисних розрахунках, не надано дозвіл/декларацію на експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки. На працівників, вказаних в довідці, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, надані посвідчення без протоколів, а саме: про проходження навчання з правил електробезпеки (ПБЕЕС); роботи з інструментом та пристроями. На відповідальну особу Повстен І.О. надано посвідчення про проходження навчання з правил електробезпеки (ПБЕЕС) без протоколу. Не надано посвідчення з протоколом до нього про проходження навчання та перевірку знань при експлуатації обладнання, що працює під тиском. Дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи) не надано. Реквізити для отримання авансування в довідці про Учасника не вказано (аванс за рахунок бюджетних коштів надається на не бюджетний рахунок, відкритий в органах Держказначейської служби України). Довідка про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України не надана. Витрати на захоронення будівельного сміття розраховані за коефіцієнтом змішаного будівельного сміття від демонтажу 1,6 т/м3, за проектом будівельне сміття – це віконні та дверні дерев’яні рами, щільність такого сміття 0,6 т/м3 ВИРІШИЛИ: 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів (номер закупки UA-2021-10-08-001343-a) ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ" з таких підстав: - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не відповідає тендерній документації, подані не всі документи, що містились в тендерній документації відповідно до абзацу 1 п.3 ст. 22 Закону.» ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ" категорично не погоджується з рішенням замовника та підставами відхилення Пропозиції. ПЕРШ ЗА ВСЕ, НАГОЛОШУЄМО, ЩО СКАРЖНИКА ВІДХИЛЕНО НЕПРАВОМІРНО ТА БЕЗ ВІДПОВІДНОГО ПРОТОКОЛУ, ОСКІЛЬКИ ЗГІДНО З ПРОТОКОЛОМ, ЯКИЙ ЗАВАНТАЖЕНИЙ ДО ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ, ЗАМОВНИК МАЄ ЗАУВАЖЕННЯ (ЗАЗНАЧАЄ НЕВІДПОВІДНОСТІ) ТА ВІДХИЛЯЄ ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ"!!!! МИ НЕ МАЄМО ВІДНОШЕННЯ ДО ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ" ОСКІЛЬКИ НАША КОМПАНІЯ МАЄ НАЗВУ ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ"!!!! ПРОТОКЛ Є НІКЧЕМНИМ!!!! А ЗАМОВНИК ПОНЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА ПЕРЕД СУСПІЛЬСТВОМ, ОСОБЛИВО ВРАХОВУЮЧИ, ЩО НЕПРАВОМІРНЕ ВИТРАЧАННЯ КОШТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЛІКАРНЕЮ В ЧАСИ КОРОНАВІРУСУ! Щодо надуманих Замовником зауважень повідомляємо Щодо «На екскаватор, заявлений в довідці про матеріально-технічну базу та у кошторисних розрахунках, не надано дозвіл/декларацію на експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки.», повідомляємо та наголошуємо, що аналогічне зауваження було і до теперішнього переможця але Замовник дав переможцю 24 години на виправлення можливих невідповідностей в той час знехтуючи правами Скаржника!! Це може свідчили лише про одне: неправомірні дії та лобіювання конкретного учасника, а може й учасників оскільки зауваження щодо Держказначейства планувалася на користь іншого учасника… На вказаний в довідці екскаватор є всі необхідні дозвільні документи, згідно чинного законодавства України!!! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107). Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Декларація подається за формою згідно з додатком 8 до Постанови №1107. При цьому обов’язкове заповнення усіх полів, передбачених формою декларації. Найменування видів робіт підвищеної небезпеки та/або найменування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки повинно відповідати додаткам 6 та 7 Порядку №1107. Декларація за встановленою формою подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник повинен був керуючись ч. 16 ст. 29 Закону дати можливість Скаржнику подати (додати, дозавантажити) ті документи, які вимагалися тендерною документацією, або можливість надати відповідне пояснення, а Замовник, в силу вимоги яка передбачена зазначеною нормою, опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та, тим самим, відкрити доступ учаснику до виправлення невідповідностей у вигляді дозавантаження протягом 24 годин. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону (абз. 3 п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону). Таким чином, навіть якщо Замовник вважав, що учасником було порушено вимоги Документації в цій частині, Скаржник був наділений правомочністю на виправлення зазначеної невідповідності та/або подання документів, які вимагалися тендерною документацією протягом 24 годин. У відповідності до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно до частина 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави та зазначене рішення Замовника має бути скасовано. Щодо «Дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи) не надано» повідомляємо, що згідно додатку 3 до тендерної документації, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯ не передбачено робіт, які б виконувалися з застосуванням зварювальних робіт!!! Додатково повідомляємо, що відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 Розділ 7. Правила виконання робіт при облаштуванні вікон та дверей, при встановленні металопластикових вікон та дверей, які передбачені закупівлею, виконавець монтажних робіт не використовує зварювальні роботи!!!. Монтаж виконується з використанням дюбелів (будівельні шурупи), або анкерних пластин!!! Отже, Скаржник не зобов’язаний був надавати дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи) оскільки дані роботи не виконуються згідно технічного завдання та діючих нормативних документів. Наявність не менше 1 зварювальника Замовник навмисно вимагав оскільки закупівля відразу оголошувалася під конкретного виконавця і той виконавець, який консультує Замовника, на етапі оголошення закупівлі, закладав варіанти відхилення для потенційних учасників, які є чесними та не зговорилися з Замовником. Скаржник має всі необхідні дозвільні документи для якісного та професійного виконання робіт, що передбачені закупівлею! Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави та зазначене рішення Замовника має бути скасовано. Щодо «Реквізити для отримання авансування в довідці про Учасника не вказано (аванс за рахунок бюджетних коштів надається на не бюджетний рахунок, відкритий в органах Держказначейської служби України)» повідомляємо, що в тендерній документації відсутні вищеописані вимоги! Згідно п. 2.1. додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає від учасників надання «довідки в довільній формі, яка містить відомості про учасника: - реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса); - форма власності, юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; - банківські реквізити Учасника для укладання договору, в т.ч. реквізити для можливого отримання авансування відповідно до договору; - основні види діяльності.» Жодної вимоги щодо банківської установи не встановлено ні тендерною документацією, ні проектом договору. Постанова КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070 про яку немає жодної згадки в тендерній документації, розповсюджується на Замовника, а не на Скаржника. Дана постанова не розповсюджується на Скаржника. Це постанова для Замовника і якщо він не встановив відповідного в тендерній документації, то до відкриття відповідного рахунку просто не бажано здійснювати попередню оплату оскільки потім в Замовника можуть виникнути проблеми. Також наголошуємо, хоч дана підстава для відхилення є неправомірною, Замовник не помічає даного зауваження до свого переможця… Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави та зазначене рішення Замовника має бути скасовано. Щодо «Довідка про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України не надана.» повідомляємо, що дана вимога відсутня в тендерній документації. Вкажіть де в тендерної документації вказана вимога щодо надання: «Довідка про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України». Замовник навмисно надумує підстави для відхилення економічно вигідної пропозиції та визнання переможцем свого переможця. Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави та зазначене рішення Замовника має бути скасовано. Щодо «Витрати на захоронення будівельного сміття розраховані за коефіцієнтом змішаного будівельного сміття від демонтажу 1,6 т/м3, за проектом будівельне сміття – це віконні та дверні дерев’яні рами, щільність такого сміття 0,6 т/м3» повідомляємо, що в тендерній документаціє немає жодної згадки та вимоги, що «за проектом будівельне сміття – це віконні та дверні дерев’яні рами, щільність такого сміття 0,6 т/м3». Натомість в технічному завданні передбачено (додаток 3 до тендерної документації): п. 2 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах ; п. 6 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах . Отже, як видно з технічного завдання, твердження Замовника що «будівельне сміття – це віконні та дверні дерев’яні рами, щільність такого сміття 0,6 т/м3» є невірним, оскільки Скаржник наочно доказав Замовнику, що окрім віконних та дверних дерев’яних рам там ще буде сміття наприклад з відбитої штукатурки з відкосів. Тобто сміття є змішаним!!!!!!! і використаний Скаржником коефіцієнт є вірним. Також наголошуємо, що кошторисна документація розроблена і підписана сертифікованим кошторисником. Той хто перевіряє даний кошторис, повинен мати принаймні сертифікат експерта кошторисника так, як інші не мають достатньої кваліфікації для перевірки сертифікованого виконавця!!! Додатково нагадуємо, що згідно технічного завдання на об’єкті буде 32,517 т сміття. Також нагадуємо, що остаточні розрахунки здійснюються по факту. Можливо насправді буде менше сміття або більше, це буде виявлено по факту завершення робіт. Судячи з логіки Замовника переможець – виконавець вивезе 32.517/0.6=54.195 м3 сміття Тобто, розмір сміття 54,195 метра на 54,195 метра на 54,195 метра Стандартний об’єм КамАЗ-55111 складає 6,6 кубометра. Тобто, якщо сміття буде вивозиться наприклад КамАЗ-55111, то для вивезення 54,195 м3 сміття необхідно здійснити 9 ходок (8,2 рази). Маємо надію, що журналісти перевірять чи вивозив переможець таку кількості сміття ( віконні та дверні дерев’яні рами) і скільки взагалі було сміття та в повній мірі висвітлять дану інформацію та саму закупівля для суспільства! Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави та зазначене рішення Замовника має бути скасовано. Станом на сьогодні, Замовник визначив Переможця по Закупівлі. Оскарження щодо неправомірного визначення переможця буде надано додатково… Отже, на основі вищевикладеного, вимагаємо скасувати відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ" оскільки щонайменше в системі відсутній відповідний протокол, а по максимуму через те, що пропозиція ТОВ "БФ "УКРБУДПРОЕКТ" відповідає вимогам тендерної документації, а Замовник навмисне відхиляє економічно вигідні та такі, що відповідають вимогам тендерної документації пропозиції з метою визначення потрібного для Замовника та відповідного кола осіб переможця. Наголошуємо, що Замовник явно порушує ЗАКОН чому буде надана оцінка відповідними контролюючими, правоохоронними органами та СУСПІЛЬСТВОМ!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ" Стосовно Ваших питань пояснюємо наступне: Щодо відсутності в електронній системі протоколу. Законом України «Про публічні закупівлі» фактично не визначено обов’язку публікації в електронній системі закупівель протоколу засідання тендерного комітету про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури взагалі. Тобто, Відповідно до абзацу 12 ч.4 X Розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» всі рішення тендерного комітету Замовника оформлюються протоколами із зазначенням дати прийняття рішення. У рішеннях відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації  про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку  від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Не надали 24 години на виправлення помилок,тому що,замовник має право, але не забов’язаний цього робити . Були знайдені інші недоліки у документах,що не підлягають виправленню протягом 24 годин Щодо технічного завдання (Додаток 3 ТД) Передбачено роботи,які б виконувалися з застосуванням зварювальних робіт.У додатку 3,чітко прописано «ДЕМОНТАЖ ДРІБНИХ МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ ВАГОЮ 0,5 т,блоки віконні. Щодо «Реквізити для отримання авансування. Умовами оплати договору передбачено аванс,який замовник має право перераховувати лише на бюджетні рахунки!!! В проекті договору зазначений рахунок відкритий в ДКСУ у м. Київ,що є бюджетним рахунком. Попередня оплата з такого рахунку не може бути перерахована на рахунки інших банків,але лише на ті ,які відкриті в ДКСУ. Також наголошуємо, що ви маєте право відповідно до законодавства оскаржити процедуру закупівлі до Антимонопольного Комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування незаконного рішення щодо визначення переможця в закупівлі

Номер: 6596984274a94bd296196f548e60a4da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-001343-a.b2
Назва: Вимога про скасування незаконного рішення щодо визначення переможця в закупівлі
Вимога:
Статтею 3 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР від 17.11.2021р., порушивши основні принципи здійснення публічної закупівлі, переможцем процедури було оголошено ПП «ВКФ Конкорд». 10 листопада 2021р. Учаснику ПП «ВКФ Конкорд» була надана можливість «виправити недоліки в тендерній пропозиції. Перелік «недоліків», а фактично відсутніх документів в тендерній пропозиції ПП «ВКФ Конкорд» був опублікований в повідомленні Замовника. Так, ПП «ВКФ Конкорд» довантажило в систему нові договори надання послуг спеціалізованої техніки: договір про надання послуг автотранспорту №214 від 09.11.2021р., укладений з КП «САНСЕРВІС» КМР 09.11.2021р., та договір про надання послуг, укладений з ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС» №3/11-2021 від 09.11.2021р. Тобто, довантажені договори до завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00) не існували. Отже, до тендерної пропозиції були внесені зміни щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». А відповідно до пункту 8 ст. 26 Закону: Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також були довантажені документи, що стосувались кваліфікації працівників. На працівників Тапдигов С.О., Печерський Р.Г. довантажено висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту, яка відбулася 8 листопада 2021 року, тобто після завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00). Учасником ПП «ВКФ Конкорд» не виправлені невідповідності, тобто відсутні взагалі документи, які були вказані в повідомленні Замовника про виправлення невідповідностей а саме: - висновок психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки: виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту, електрогазозварника Зелінський В.А.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму монтажника Тапдигова С.О.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму монтажника Печерського Р.Г.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму монтажника Грудницького Ю.Б.; - протокол до посвідчення про проходження навчання та перевірку знань під час роботи з інструментом та пристроями монтажника Грудницького Ю.Б.; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму монтажника Лазарева М.В; - посвідчення та протокол до нього про проходження навчання та перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму монтажника Лучина Р.М. - на відповідальну особу на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки взагалі не надано посвідчення з протоколами про проходження навчання та перевірку знань при виконанні робіт підвищеної небезпеки; - на відповідальну особу на виконання робіт за предметом закупівлі та виконання робіт підвищеної небезпеки довантажено висновки психофізіологічної експертизи про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки, яка відбулася 9 листопада 2021 року, тобто після завершення строку подання пропозицій (31 жовтня 2021 року 00:00). Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аналізуючи протоколи про відхилення учасників ТОВ «Фауна Гранд» та ТОВ «БФ УКРБУДПРОЕКТ» однією з причин для відхилення пропозицій була відсутність реквізитів для отримання авансування в довідці про Учасника (аванс за рахунок бюджетних коштів надається на не бюджетний рахунок, відкритий в органах Держказначейської служби України), а також ненадання довідки про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України. Учасник ПП «ВКФ Конкорд» також вказану інформацію не вказав, довідка про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України відсутня. Отже, Замовником при оцінці тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд» було порушено принципи здійснення публічних закупівель, такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, виходячи з вище викладеного, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «ВКФ Конкорд» та перейти до розгляду наступної пропозиції. Проте цього не вчинив, порушивши вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Нагадуємо, що відповідно до ст. 44 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Вимагаємо, неупереджено та об’єктивно підійти до оцінки пропозицій учасників, забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників, дотримуватись принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та скасувати рішення тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР, оформлене Протоколом від 17.11.2021р. про визнання переможцем ПП «ВКФ Конкорд» в закупівлі «Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)» ID UA-2021-10-08-001343-a. В іншому випадку, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Товариству з обмеженою відповідальністю «КАПІТЕЛЬ-КР» Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КНП «Криворізької міської лікарні №3» КМР від 17 листопада 2021 визначено переможцем та оголошено ПП «ВКФ Конкорд». Вважаємо, що переможцем визнано ПП «ВКФ Конкорд» на законних підставах та у спосіб визначений законодавством. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У замовника такий є обов’язок відповідно до законодавства, тому учасник скористався такою можливістю, та у визначений термін виправив помилки. Учасник, а саме ПП «ВКФ Конкорд» до завантажив необхідні документи, як на це дає право Закон. Враховуючи зазначене, замовник діяв в рамках наданих повноважень, та не порушив Закон України « Про публічні закупівлі». Також наголошуємо, що ви маєте право відповідно до законодавства оскаржити процедуру закупівлі до Антимонопольного Комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ"

Номер: 2376bc432c0e45c084f5e0ef27217ab5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-001343-a.c1
Назва: Звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ"
Вимога:
Оскільки ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ", вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), звертаємося до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ" умовам тендерної документації, технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно закону України про публічні закупівлі ст. 31 п.1,замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ",тому що тендерна пропозиція не відповідає іншим умовам тендерної документації,встановленим абзацом першим частини третьої ст.. 22 цього закону вимогам до учасника відповідно до законодавства( Реквізити для отримання авансування в довідці про Учасника не вказано ((аванс за рахунок бюджетних коштів надається на не бюджетний рахунок, відкритий в органах Держказначейської служби України)),довідка про відкриття рахунку в органах Держказначейської служби України не надана.)Якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено