• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Додаткове технічне обстеження гуртожитку за адресою: м.Лисичанськ, вул. Гора Попова,15

Торги не відбулися

308 237.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 541.19 UAH
Період оскарження: 08.10.2021 12:37 - 20.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО ОБМЕЖЕННЯ КОЛА ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ З МЕТОЮ МАКСИМІЗАЦІЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ ТА НЕПРАВОМРІНОГО ВИТРАЧАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Номер: cb36c46eaa3142a89095ae49f10541f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-005475-b.b2
Назва: ВИМОГА ЩОДО ОБМЕЖЕННЯ КОЛА ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ З МЕТОЮ МАКСИМІЗАЦІЇ ЦІНИ ДОГОВОРУ ТА НЕПРАВОМРІНОГО ВИТРАЧАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
Вимога:
Детально в прикріпленому файлі 1. Згідно п.1.1 додатку 2 Замовник вимагає: «Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально – технічної бази згідно форми 1. Обов’язкова наявність: вимірювальна лабораторія у складі підприємства з кваліфікованими фахівцями в галузі неруйнівного контролю. Наявний перелік приладів і обладнання обов’язково повинен містити такі, що надають можливість виконання наступних робіт: - геодезичний контроль відхилень положення конструкцій у просторі (нівелір, теодоліт, тахеометр); - визначення міцності бетону і будівельної кераміки неруйнівними методами контролю (методом ударного імпульсу, відриву зі сколюванням, ультразвуковим методом, тощо); - визначення товщини захисного шару і геометричної осі розташування арматури в залізобетонних виробах (вимірювач захисного шару бетону); - ультразвуковий контроль основного металу і зварних з’єднань (ультразвуковий дефектоскоп, ультразвуковий товщиномір); - прилади для вимірювання твердості металу (однією зі шкал: Роквелла, Бринелля, Віккерса); - інше необхідне для якісного та професійного виконання послуг, що передбачені закупівлею: обладнання для візуалізації, відео- та фото фіксації в важкодоступних місцях, інструменти для розкриття конструкцій.» Ми не погоджуємося з вимогами Замовника та вважаємо їх неправомірними та такими, що націлені на обмеження кола потенційних учасників з метою максимізації ціни договору, розкрадання коштів платників податків та перемоги конкретного виконавця, що перемагав в закупівлі по аналогічному об’єкту обстеження. 1.1. щодо «вимірювальна лабораторія у складі підприємства з кваліфікованими фахівцями в галузі неруйнівного контролю» По-перше: кваліфіковані фахівці в галузі неруйнівного контролю не мають відношення до вимоги щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази оскільки це люди, а не обладнання. По-друге: Учасники мають право залучати відповідну лабораторію (що навіть передбачена п.1.2 додатку 2) тому, замовник не може вимагати, щоб вимірювальна лабораторія була у складі підприємства. По-третє: Доводимо до Вашого відома, що у потенційних учасників може бути як вимірювальна лабораторія так і будівельна лабораторія. Просимо врахувати це та не обмежувати потенційних учасників Отже, просимо внести зміни та викласти оскаржуване в наступній редакції: «вимірювальна лабораторія або будівельна лабораторія» 1.2. щодо «геодезичний контроль відхилень положення конструкцій у просторі (нівелір, теодоліт, тахеометр)» Дана вимога є неправомірною оскільки: По-перше: Технічне завдання (додаток 3) не передбачає виконання геодезичних вишукувань По-друге: Згідно технічного завдання (п.3 додатку 3) Виконавець буде здійснювати візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ, тобто ніяких нівелірів, теодолітів або техеометрів точно не потрібно використовувати при візуальному обстеженню. Може скластися враження, що Замовник вимагає дані прилади оскільки вони всі три є в потрібного учасника?.. (Нівелір НИК-2, Теодоліт 3Т5КП (з метрологією), Тахеометр LEICA TS06 plus 2" R500) Отже, вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності в учасника нівеліра, теодоліта, тахеометра оскільки дані прилади не потрібні для надання послуг, що передбачені технічним завданням та закупівлею. 1.3. щодо «визначення міцності бетону і будівельної кераміки неруйнівними методами контролю (методом ударного імпульсу, відриву зі сколюванням, ультразвуковим методом, тощо)» Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ Тобто Замовник не має права вимагати оскаржуваного обладнання так, як при виконанні візуального обстеження оскаржуване обладнання не використовується Отже, вимагаємо прибрати оскаржуване. 1.4. щодо «визначення товщини захисного шару і геометричної осі розташування арматури в залізобетонних виробах (вимірювач захисного шару бетону)» Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ Тобто Замовник не має права вимагати оскаржуваного обладнання так, як при виконанні візуального обстеження оскаржуване обладнання не використовується Отже, вимагаємо прибрати оскаржуване. 1.5. щодо «ультразвуковий контроль основного металу і зварних з’єднань (ультразвуковий дефектоскоп, ультразвуковий товщиномір)» Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ Тобто Замовник не має права вимагати оскаржуваного обладнання так, як при виконанні візуального обстеження оскаржуване обладнання не використовується Отже, вимагаємо прибрати оскаржуване. 1.6. щодо «прилади для вимірювання твердості металу (однією зі шкал: Роквелла, Бринелля, Віккерса)» Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ Тобто Замовник не має права вимагати оскаржуваного обладнання так, як при виконанні візуального обстеження оскаржуване обладнання не використовується Отже, вимагаємо прибрати оскаржуване. 1.7. щодо «інше необхідне для якісного та професійного виконання послуг, що передбачені закупівлею: обладнання для візуалізації, відео- та фото фіксації в важкодоступних місцях, інструменти для розкриття конструкцій.» Цікаво, як відео буде інтегровано в технічний звіт???? Ніхто не буде розкривати конструкції!!! Під «фіксації в важкодоступних місцях» замовник має на увазі використання Камера інспекційна BOSCH GOS10.8VLI?..... Цікаво, в які важкодоступні місця, в рамках послуг, що передбачені закупівлею, учасник повинен заглядати?!... Також цікаво чи буть фотографії з даної камери у звіті та логічне пояснення для чого використовувати дане обладнання? можливо, щоб збільшити вартість послуги!!!? Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ Тобто Замовник не має права вимагати оскаржуваного обладнання так, як при виконанні візуального обстеження оскаржуване обладнання не використовується Отже, вимагаємо прибрати оскаржуване. 2. Згідно п.1.5. додатку 2 Замовник вимагає: «1.5. Ліцензія на право використання одного з розрахункових програмних комплексів (Ліра, SCAD)» Це неправомірна вимога оскільки Замовник не може вказувати з яким програмним забезпеченням працювати для досягнення цілей згідно закупівлі. Нагадуємо, що є й безкоштовні програми, наприклад OpenSCAD і.т.д. Яка різниця Замовнику до програм. Він повинен бути зацікавлений в мінімізації ціни договору, а не в тому, щоб прописати дискримінаційні вимоги для того, щоб можна було відхиляти економічно вигідні пропозиції та, щоб переміг потрібний учасник за надмірні кошти!!! Додатково нагадуємо, що здійснення розрахунків не передбачено технічним завдання! Вимагаємо прибрати вимогу щодо конкретного програмного забезпечення 3. Згідно п.2.1 додатку 2 Замовник вимагає: «…До довідки учасник повинен надати скан-копії діючих кваліфікаційних сертифікатів за напрямом: - експерт, технічне обстеження будівель і споруд. Сертифікати повинні давати право виконувати роботи/послуги по об’єктам з класом наслідків (відповідальності ) СС2 або СС3 згідно чинного законодавства; - фахівець з неруйнівного контролю, що має кваліфікаційне посвідчення і сертифікат, отримані згідно НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю», які дають право контролювати основний метал та зварні з҆єднання у виробничому секторі «Металоконструкції та будівельні конструкції». 3.1. щодо «сертифікати повинні давати право виконувати роботи/послуги по об’єктам з класом наслідків (відповідальності ) СС2 або СС3 згідно чинного законодавства» Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "…За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати обстеження чи розробку проектно-кошторисної документації об’єктів СС1-СС3. Просимо врахувати вищеописане в додатку 2 3.2. щодо «фахівець з неруйнівного контролю, що має кваліфікаційне посвідчення і сертифікат, отримані згідно НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю», які дають право контролювати основний метал та зварні з҆єднання у виробничому секторі «Металоконструкції та будівельні конструкції»» Нагадуємо, що за результатом закупівлі здійснюється візуальне обстеження технічного стану житлової будівлі (гуртожитку),обміри. розробка рекомендацій гуртожитку за адресою: вул.Гора Попова,15,м.Лисичанськ. Вказаний замовником сертифікат, як чітко зазначено дає право контролювати основний метал та зварні з’єднання у виробничому секторі , тобто на виробництві!!! Даний сертифікат не має нічого спільного з послугами, що передбачені закупівлею. Якщо вже дуже хочеться вимагати фахівця з неруйнівного контролю, то або вимагайте просто «фахівець з неруйнівного контролю, що має кваліфікаційне посвідчення і сертифікат компетентності фахівця з неруйнівного контролю, який виданий вповноваженим на це органом (Центр сертифікації при УТ НКТД або інше згідно чинного законодавства) або взагалі не вимагайте наявність дано спеціаліста остільки в тій формі, що Ви прописали – це явно прописано під наявний сертифікат, що є в потенційного ВАШОГО учасника… Отже, вимагаємо врахувати вищеописане та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник вимагає наявність обладнання та матеріально — технічної бази, які необхідні для виконання обстеження будівлі. Нічого неправомірного ми не вимагаємо. Законе не порушуємо і ні в якому разі не обмежуємо коло потенційних учасників. Детальніша відповідь у вкладенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Договір №10-1 від 06.10.2021 р. з ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ"

Номер: 0ddc031e27c34db186cb30479c8ef4d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-005475-b.b1
Назва: Договір №10-1 від 06.10.2021 р. з ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ"
Вимога:
Просимо надати роз’яснення в зв’язку з чим замовник оголосив дані відкриті торги, оскільки останнім підписано договір №10-1 від 06.10.2021 р. з ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" по аналогічному предмету закупівлі ( UA-2021-08-30-001765-a).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Відкриті торги по закупівлі Додаткове технічне обстеження гуртожитку за адресою:м.Лисичанськ,вул.Гора Попова,15) ДК 021:2015: 71631300-3 Послуги з технічного огляду будівель було оголошено тому, що по закупівлі UA-2021-08-30-001765-a було невірно обрано тип процедури закупівлі. Спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за "пороги" закупівель, що встановлені в пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Тобто це закупівлі на суми від 50 тис. грн до 200 тис. грн (товари або послуги) або до 1,5 млн грн (роботи) – для органів державної влади / місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що забезпечують потреби держави / територіальної громади за наявності хоча б однієї з ознак: (1) така юрособа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; (2) орган державної влади / місцевого самоврядування має більшість голосів у вищих органах управління такої юрособи; (3) державна або комунальна частка акцій/часток перевищує 50 %. Відкриті торги відповідно до ч.1 ст.20 Закону є основною процедурою закупівлі. Цю процедуру замовники застосовують, якщо вартість предмета закупівлі товару або послуги дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн. Наша закупівля на послуги на суму 308 237,00грн., тобто перевищує 200 000,00грн. Тому було прийнято рішення привести закупівлю у відповідність до закону, розірвати договір №10-1 від 06.10.2021 р. з ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" та оголосити відкриті торги по даній закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено