• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Віброкоток тандемний BOMAG BW120AD-5, або еквівалент

Завершена

4 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2017 14:19 - 24.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: efac4e5b0fcc4f8ba024b6f2591591df
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-001119-b.c2
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Відповідно до протоколу розгляду пропозиції встановлено наступне: "Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» на відповідність вимогам тендерної документації, згідно з протоколом № 179 від 04.09.2017 встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника не містить заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації." Повідомляємо, що в Тендерній пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» наявна заповнена форма згідно з додатком 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (№ 924/08/17 від 23.08.2017). Крім того, відповідно до «Тендерних пропозицій» інших учасників торгів, ТОВ «СПЕЦТЕХНІКА+» та ТОВ «Констракшн Машинері» надано аналогічні «Тендерні пропозиції», які жодним чином не відрізняються за змістом та формою від поданої пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ». У зв’язку з наведеним, вимагаємо відхилити тендерні пропозиції всіх учасників торгів та визнати торги такими, що не відбулися. Заповнені форми «Тендерна пропозиція» всіх учасників торгів додаються.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У зв’язку з отриманням цієї вимоги додатково інформуємо, що змістовна відповідь на Ваше звернення (вимогу номер: UA-2017-07-27-001119-b.a1) розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу (в окремому прикріпленому файлі). Водночас вважаємо за доцільне доповнити попередню відповідь інформацією про наступне. Абзацом першим підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, у відповідності до норм статті 25 Закону, визначено: «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа / копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи учасника, у форматі: .pdf / .jpeg / .png.». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, встановлений у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІV тендерної документації: «28.08.2017 року». У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Тому, у пункті 13 оголошення про проведення цих відкритих торгів, розміщеному разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (номер в електронній системі: UA-2017-07-27-001119-b), також вказано: 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 14:15. При цьому повторно звертаємо Вашу увагу, що за змістом частин третьої та п’ятої статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зміни до тендерної пропозиції, які отримані після закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель не враховуються. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій (положення листа-роз'яснення Уповноваженого органу – Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06). Окрім цього, файл доданий Вами до вимоги (номер вимоги на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2017-07-27-001119-b.c2), 05 вересня 2017 о 09:41 год., у складі документів поданої Вами тендерної пропозиції, - не розміщується на веб-порталі. Оскільки згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель оператор авторизованого електронного майданчика зобов’язаний надавати необхідну інформаційну та технічну підтримку користувачеві, у випадках технічних збоїв та за потреби отримання інформаційної підтримки, користувачам системи слід звертатись до відповідного оператора авторизованого електронного майданчика, на якому зареєстрований такий користувач. У свою чергу, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи. Водночас, учаснику слід враховувати норми пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, замовник згідно з нормами статті 25 Закону повинен здійснювати розгляд тендерних пропозицій, які подані учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель: розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, для загального доступу, щодо відповідності вимогам встановленим у тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5890c636e53c4f99a9927588fa66b75e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-001119-b.a1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду пропозиції встановлено наступне: "Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» на відповідність вимогам тендерної документації, згідно з протоколом № 179 від 04.09.2017 встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника не містить заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації." Повідомляємо, що в Тендерній пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» наявна заповнена форма згідно з додатком 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (№ 924/08/17 від 23.08.2017). Крім того, відповідно до «Тендерних пропозицій» інших учасників торгів, ТОВ «СПЕЦТЕХНІКА+» та ТОВ «Констракшн Машинері» надано аналогічні «Тендерні пропозиції», які жодним чином не відрізняються за змістом та формою від поданої пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ». У зв’язку з наведеним, вимагаємо відхилити тендерні пропозиції всіх учасників торгів та визнати торги такими, що не відбулися. Заповнені форми «Тендерна пропозиція» всіх учасників торгів додаються.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу за номером: UA-2017-07-27-001119-b.a1) надаємо відповідь та цим звертаємо Вашу увагу на те, що повний зміст відповіді міститься в окремому прикріпленому файлі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули). У відповідності до частини третьої статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На виконання цієї норми Закону, за отриманням Вашої вимоги надаємо відповідь з наступною інформацією. По-перше, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У відповідності до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (що визначено в абзаці другому підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі (чи будь-якій іншій формі) Законом не передбачено. У свою чергу, підпунктом 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі: .pdf / .jpeg / .png, з: заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 2 до тендерної документації. Проте, у складі документів тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ», поданих в електронному вигляді через електронну систему закупівель (розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) відсутня заповнена форма «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; про що і було зазначено замовником в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, протоколі розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, протягом одного дня з дня його затвердження згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону, у відповідності до норм абзацу п’ятого частини першої статті 10 Закону. До того ж згідно зі змістом частини першої статті 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції (не розкривається інформація щодо ціни пропозиції). Слід також зазначити про те, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» на відповідність вимогам тендерної документації, згідно з протоколом № 179 від 04.09.2017 було також встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому абзацом другим частини другої статті 16 Закону, щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, за умовами підпункту 1)5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, цим учасником у складі тендерної пропозиції надана: «Форма І «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»» (№ 907/08/17 від 23.08.2017р.), складена за формою І наведеною у підпункті 1)5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, (далі – Довідка). Відповідно до вимог підпункту 1)5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у другій графі таблиці такої довідки учаснику необхідно зазначити інформацію про наявність обладнання та матерiально-технiчної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі (перелік, місцезнаходження). Проте, у пунктах (рядках таблиці Довідки) за №№ 4 – 24 другої графи таблиці Довідки учасником не вказано місцезнаходження обладнання, що не відповідає вимогам підпункту 1)5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (що також вказано замовником в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, протоколі розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом). Тобто за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ», було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації та учасник - ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону (протокол № 179 від 04.09.2017). При цьому норми пункту 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Тому на виконання обов’язку, визначеного у пункті 4 частини першої статті 30 Закону та в абзаці другому пункту 1 частини першої статті 30 Закону, тендерна пропозиція ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» відхилена замовником (протокол № 179 від 04.09.2017 р). Замовником унесена вищенаведена інформація до протоколу розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ», відповідно до Закону. Стосовно результатів розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» на відповідність вимогам тендерної документації, згідно з протоколом № 180 від 04.09.2017 встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» відповідає вимогам тендерної документації. Тому за результатом розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері», тендерну пропозицію цього учасника допущено до оцінки - до аукціону (протокол № 180 від 04.09.2017). Замовником унесена ця інформація до протоколу розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель за результатами розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері», згідно із Законом. Щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехніка+» на відповідність вимогам тендерної документації, згідно з протоколом № 181 від 04.09.2017 встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Спецтехніка+» відповідає вимогам тендерної документації. Тому за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехніка+», тендерну пропозицію цього учасника допущено до оцінки - до аукціону (протокол № 181 від 04.09.2017). Замовником унесена дана інформація до протоколу розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехніка+», у відповідності до Закону. Тобто всі необхідні документи, згідно з умовами тендерної документації, були подані учасниками цих торгів: товариством з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» та ТОВ «Спецтехніка+» у складі їх тендерних пропозицій в електронному вигляді через електронну систему закупівель: розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, до закінчення строку подання тендерних пропозицій для загального доступу, та відповідають вимогам встановленим у тендерній документації (у тому числі заповнена кожним з цих учасників: товариством з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» та ТОВ «Спецтехніка+», - форма «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 2 до тендерної документації, у відповідності до вимог підпункту 5)1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, про що Ви також зазначили у зверненні (вимозі)). Тому у Замовника згідно із Законом, не існує правових підстав щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» та тендерної пропозиції ТОВ «Спецтехніка+». Окрім цього, виходячи зі змісту частин третьої та п’ятої статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зміни до тендерної пропозиції, які отримані після закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель не враховуються.
Статус вимоги: Відхилено