• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

крупа перлова; крупа пшенична; крупа ячна; рис; пшоно

Завершена

116 627.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 166.27 UAH
Період оскарження: 08.10.2021 11:17 - 20.10.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції

Номер: 5b981053dff849c486e5859e1d3fceb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-000846-a.c4
Назва: С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції
Скарга:
29 жовтня 2021р. о 15:56 Замовником був розміщений протокол № 21/10/29/1 від 29 жовтня 2021р. Уповноваженої особи, начальника відділу закупівель та тендерних процедур Тетяни Леонової, згідно якого тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Талариа Трейд» було відхилено, з чим Учасник ТОВ «Талариа Трейд» не згоден і додає пояснення та саму скаргу у наведеному нижче документі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.11.2021 17:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАРИА ТРЕЙД", Олег Радченко 380970260659 tendertalariatrade@ukr.net
Скарга
Скасована

С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції

Номер: 11038e73e82a43b89798d4501c2648af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-000846-a.a3
Назва: С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції
Скарга:
29 жовтня 2021р. о 15:56 Замовником був розміщений протокол № 21/10/29/1 від 29 жовтня 2021р. Уповноваженої особи, начальника відділу закупівель та тендерних процедур Тетяни Леонової, згідно якого тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Талариа Трейд» було відхилено, з чим Учасник ТОВ «Талариа Трейд» не згоден і додає пояснення та саму скаргу у наведеному нижче документі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.11.2021 16:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАРИА ТРЕЙД", Олег Радченко 380970260659 tendertalariatrade@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога відмінити дискваліфікацію

Номер: 6c3ed20de0cc4ac38bd223bb117b3d1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-000846-a.c2
Назва: Вимога відмінити дискваліфікацію
Вимога:
Замовником встановлено: Подаючи свою пропозицію, Учасник повинен надати згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-УІ, щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у пропозиції, за власноручним підписом такої особи та завірений печаткою Учасника (за наявності) (відповідно до Додатку 4) Дану вимогу Учасник виконав шляхом ознайомлення представників Учасника і вони самі визначилися, що є персональними даними та надали згоду. Бідна Ірина Іванівна вирішила, що інформація, яка міститься про неї у даній процедурі Закупівлі, не підпадає під дію Закону про Захист персональних даних, а тому її згоди не потребує. Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Зазначимо, що тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає і не містить. Відповідно, учасник Процедури закупівлі не надавав банківські реквізити Бідної Ірини Іванівни, її розрахункові рахунки, номери телефонів, електронні адреси , а тому не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно було отримати "лист-згоду", окрім як не запитавши їх самих та ознайомити з тендерною документацією. Зокрема, незрозумілим є , а чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від представників наших покупців, що зазначені в аналогічних договорах, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, представника Держпродспоживслужби, що видав дозвіл на потужності, представників дезінфекційної служби, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника тощо. Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання "листів-згод на обробку персональних даних", що не може призвести до відхилення пропозиції, Лист Від Бідної Ірини Іванівни додається. Просимо відмінити нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2021-10-08-000846-a.c2 надаємо наступну відповідь. Відповідно до п. 5.2. «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» подаючи свою пропозицію, Учасник повинен був надати згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-VI, щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у пропозиції, за власноручним підписом такої особи та завірений печаткою Учасника (за наявності) (відповідно до Додатку 4). Питання захисту персональних даних унормовані, зокрема, Конституцією України, Законом України «Про захист персональних даних» (далі – Закон № 2297) та Конвенцією про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних (далі – Конвенція), що ратифікована Україною 06.07.2010. Для з’ясування, які дані про фізичну особу виокремлено як персональні, розглянемо законодавче тлумачення цього терміна: • будь-яка інформація, яка стосується конкретно визначеної особи або особи, що може бути конкретно визначеною (п. «а» ст. 2 Конвенції); • відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (ст. 2 Закону № 2297). Отже ключовим поняттям терміну «персональні дані» є розуміння того, чи особа є ідентифікованою, або такою, що може бути ідентифікована. Відповідно до ч. 4 ст. 6 Закону № 2297 первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Крім того ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону № 2297 та статтю 32 Конституції України. В тендерній пропозиції ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД», містяться дані про засновника, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків та адреса. Ці дані дають змогу чітко ідентифікувати конкретну особу, отже є персональними даними в розумінні Закону № 2297. Таким чином інформація, яка міститься про засновника у даній процедурі закупівлі, підпадає під дію Закону № 2297, а тому потребує надання згоди на використання персональних даних. Крім того додатково проаналізувавши вимогу та Вашу тендерну пропозицію Замовником було встановлено, що в тендерній пропозиції учасника надані відомості про попереднього та діючого директора, які також можна віднести до персональних даних, оскільки надані їх прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків, які в сукупності дають змогу ідентифікувати конкретну особу, а відтак згоду на використання персональних даних потрібно було надати і від них. Всі інші відомості про фізичних осіб наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (представники покупців, що зазначені в аналогічних договорах, нотаріус, який посвідчував установчі документи учасника, представник Держпродспоживслужби, що видав дозвіл на потужності, представники дезінфекційної служби) не можна віднести до персональних даних, оскільки надані лише прізвище, ім’я, по батькові вказаних осіб. Так, не можна вважати прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи персональними даними, за допомогою яких її можна конкретно визначити. Адже одне й те саме прізвище, ім’я та по батькові може мати не одна особа в країні. Тож стверджувати, що така інформація стосується тієї чи іншої особи неможливо. Таким чином, розглянувши вимогу та додатково проаналізувавши тендерну пропозицію учасника Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» не відповідала зазначеним вище умовам тендерної документації і була відхилена правомірно з цієї підстави.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5293e580514a476d8e77002785b0f88e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-08-000846-a.b1
Назва: Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо внести наступні зміни у ТД у частині: 1. Доповніть п. 5.1 Додатку 1 наступним змістом "У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи." 2. Виключити п. 4.1. Додатку 3 до ТД, а саме: "Нотаріально завірена копія експлуатаційного дозволу", адже отримання експлуатаційного дозволу є необхідним для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а предмет закупівлі не містить вказаних продуктів та виробництво предмету закупівлі не передбачає отримання цього дозволу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо першого питання надаємо наступну відповідь: Відповідно до п. 5.1. Додатку 1 тендерної документації учасник надає нотаріально завірений Статут Учасника. Статтею 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Всі описи документів, видані після 01.01.2016, містять унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи, тобто в результаті пошуку можна отримати скановані копії установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016). Отже, описи документів, які містять унікальний код дають можливість отримати копії установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016), які не є нотаріально завіреними, а відповідно до п. 5.1. Додатку 1 тендерної документації учасник має надати саме нотаріально завірений Статут. Таким чином Замовник не бачить підстав для внесення змін в цій частині. Щодо другого питання надаємо наступну відповідь: Відповідно до п. 4.1. Додатку 3 тендерної документації учасник надає нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Таким чином для виконання вказаної вимоги в потенційних учасників є три різні варіанти документа, а саме: - нотаріально завірена копія експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника для обігу предмету закупівлі (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти); - нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження; - рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Відповідно до ч. 8. ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон № 771/97): «Операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів». Так, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. (ч. 1 ст. 23, ч. 1 ст. 25 Закону № 771/97). Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 (далі – Порядок), оператор ринку, який провадить діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів рослинного походження, не подає до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, на яку цим оператором ринку отримано експлуатаційний дозвіл. Отже, Замовник включив експлуатаційний дозвіл до вимог тендерної документації, як один із можливих документів для надання учасником, аби не створювати обмеження конкуренції серед тих підприємств які не мають рішення (повідомлення) про державну реєстрацію, але мають експлуатаційний дозвіл оскільки здійснюють обіг харчових продуктів, як тваринного так і рослинного походження. Таким чином Замовник не бачить підстав для внесення змін в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2021 00:01