-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень фізіотерапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд.2 (код за ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2021 20:35 - 19.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення про визначення ПП «Гідромін» (код ЄДРПОУ: 33836431) переможцем закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Ландшафт» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Номер:
43cae63e71644287a0e6d88e809fc2e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-07-015697-b.a1
Назва:
Рішення про визначення ПП «Гідромін» (код ЄДРПОУ: 33836431) переможцем закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Ландшафт» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 07.10.2021 року Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради, оголошено закупівлю № UA-2021-10-07-015697-b /далі – Закупівля/.
Протоколом від 01.11.2021 № 01.11.2021-2 засідання тендерного комітету визначено приватне підприємство «Гідромін» переможцем Закупівлі. Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про визначення ПП «Гідромін» (код ЄДРПОУ: 33836431) переможцем закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «Ландшафт» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі. Протиправність визначення ПП «Гідромін» переможцем Закупівлі обґрунтовуємо наступним:
1. Всупереч вимогам п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації «…до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства», в складі пропозиції ПП «Гідромін» не надано посвідчень з перевірки знань з охорони праці та питань пожежної безпеки зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору (вих. № 9 від 22.10.2021р.) директора – Шестенко Олексія Олександровича.
2. Всупереч вимогам п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації «…надати документи, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме «правила охорони праці» під час виконання робіт на висоті», «правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» та «пожежно-технічний мінімум», не надано посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці: «правила охорони праці» під час виконання робіт на висоті», «правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» та «пожежно-технічний мінімум» зазначених у довідці про наявність працівників Кадігрова Віктора Олександровича та Коваленка Олексія Анатолійовича.
3. Трудова угода є застарілою формою оформлення правовідносин між роботодавцем та працівником. За своєю суттю трудова угода - це цивільно-правовий договір, що є одним із видів договору підряду. Умовами трудової угоди особа зобов'язується за оплату виконати (на свій ризик) для підприємства індивідуально певну роботу, яка полягає у скоєнні лише фактичних дій. У ньому обов'язково вказується конкретна робота (замовлення, завдання), яку має виконати працівник. У трудовій угоді з громадянином Коваленко Олексієм Анатолійовичем не зазначено, що працівник має виконувати роботи на об’єкті «Поточний ремонт приміщень фізіотерапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд.2». У трудовій угоді не вказують найменування посади (монтажник будівельний), а слід вказувати характер виконуваної роботи (надання послуг): перелік та обсяг робіт, які має виконати Коваленко Олексій Анатолійович відсутні в наданій трудовій угоді.
Слід зауважити, що норми ст. 42 ГКУ, згідно з якою якщо виконання робіт (надання послуг) на підставі договору ДПГ має систематичний характер, то така робота є підприємницькою діяльністю, якою мають право займатися лише суб'єкти господарювання, зареєстровані як фізичні особи - підприємці.
Таким чином, надана трудова угода № 3/3383505098 від 02 листопада 2019 року, укладена між ПП «Алекс и Алекс Будівельно-Монтажна Група» та громадянином Коваленко Олексієм Анатолійовичем, має ознаки порушення чинного законодавства та не може бути прийнята, як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (монтажник будівельний), які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору.
Підсумовуючи, ПП «Гідромін» в складі пропозиції не надав підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, його пропозиція має бути відхилена на підставі п.1 ст 31 Закону.
4. Відповідно п.3 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів до довідки додаються: «…- договір(и) відповідно до довідки з усіма його невід’ємними частинами». Всупереч цій вимозі ПП «Гідромін» надав копії договорів з КП «Запорізька ЗСШІ № 7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради №92 від 16.06.2020 та № 135 від 02.08.2019 в яких відсутня договірна ціна до додаткових угод на зменшення суми договору (які є невід’ємними частинами зазначених договорів); договір №125 від 17.07.2019 надано взагалі без додаткової угоди на зменшення суми договору.
В листі-відгуку від КП «Запорізька ЗСШІ № 7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради вказана хибна сума договору № 135 від 02.08.2019: зазначено 295 500,00 грн., замість – 295499,81 грн. відповідно до додаткової угоди та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3.
Підсумовуючи, ПП «Гідромін» в складі пропозиції не надав підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, його пропозиція має бути відхилена на підставі п.1 ст 31 Закону.
5. Копії документів (зокрема, Витяги з трудових книжок_ договори ЦПХ) засвідчені Шестенко О.О., однак не надано підтвердження на його повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.
У діях Замовника вбачається недотримання принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій та надання переваги одним учасникам над іншим, що фактично створює дискримінаційне середовище.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2021 17:24
Вирішення:
Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Вважаємо, що тендерним комітетом Замовника – Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради визначення ПП «Гідромін» переможцем Закупівлі обґрунтовуємо наступним:
1. Всупереч вимогам п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації «…до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства», в складі пропозиції ПП «Гідромін» не надано посвідчень з перевірки знань з охорони праці та питань пожежної безпеки зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору (вих. № 9 від 22.10.2021р.) директора – Шестенко Олексія Олександровича.
- В п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації вказано надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці та в цій вимозі не вказано надати ці документи керівником субпідрядної організації, яким є Шестенко О.О., тому це зауваження не є порушенням вимог тендерної документації.
2. Всупереч вимогам п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації «…надати документи, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме «правила охорони праці» під час виконання робіт на висоті», «правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» та «пожежно-технічний мінімум», не надано посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці: «правила охорони праці» під час виконання робіт на висоті», «правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» та «пожежно-технічний мінімум» зазначених у довідці про наявність працівників Кадігрова Віктора Олександровича та Коваленка Олексія Анатолійовича.
- В п.2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації вказано, що для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, надати документи, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме «правила охорони праці» під час виконання робіт на висоті», «правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» та «пожежно-технічний мінімум». В цій вимозі тендерної документації не вказано, що дані документи повинні бути надані на всіх працівників, а лише на працівників зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, тому це зауваження не є порушенням вимог тендерної документації.
3. Трудова угода є застарілою формою оформлення правовідносин між роботодавцем та працівником. За своєю суттю трудова угода - це цивільно-правовий договір, що є одним із видів договору підряду. Умовами трудової угоди особа зобов'язується за оплату виконати (на свій ризик) для підприємства індивідуально певну роботу, яка полягає у скоєнні лише фактичних дій. У ньому обов'язково вказується конкретна робота (замовлення, завдання), яку має виконати працівник. У трудовій угоді з громадянином Коваленко Олексієм Анатолійовичем не зазначено, що працівник має виконувати роботи на об’єкті «Поточний ремонт приміщень фізіотерапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд.2». У трудовій угоді не вказують найменування посади (монтажник будівельний), а слід вказувати характер виконуваної роботи (надання послуг): перелік та обсяг робіт, які має виконати Коваленко Олексій Анатолійович відсутні в наданій трудовій угоді. Слід зауважити, що норми ст. 42 ГКУ, згідно з якою якщо виконання робіт (надання послуг) на підставі договору ДПГ має систематичний характер, то така робота є підприємницькою діяльністю, якою мають право займатися лише суб'єкти господарювання, зареєстровані як фізичні особи - підприємці. Таким чином, надана трудова угода № 3/3383505098 від 02 листопада 2019 року, укладена між ПП «Алекс и Алекс Будівельно-Монтажна Група» та громадянином Коваленко Олексієм Анатолійовичем, має ознаки порушення чинного законодавства та не може бути прийнята, як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (монтажник будівельний), які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору. Підсумовуючи, ПП «Гідромін» в складі пропозиції не надав підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, його пропозиція має бути відхилена на підставі п.1 ст 31 Закону.
- Учасником ПП «Гідромін» надано трудову угоду з Коваленко Олексієм Анатолійовичем, в якій вказано, що Коваленко О.А. є монтажником будівельним та виконує цю роботу на об’єктах Учасника, строк дії трудової угоди є дійсним, тому ця трудова угода повністю відповідає умовам тендерної документації. Замовник не має на меті перевіряти трудові угоди учасників на правильність складання та виконання вимог ГКУ.
4. Відповідно п.3 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів до довідки додаються: «…- договір(и) відповідно до довідки з усіма його невід’ємними частинами». Всупереч цій вимозі ПП «Гідромін» надав копії договорів з КП «Запорізька ЗСШІ № 7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради №92 від 16.06.2020 та № 135 від 02.08.2019 в яких відсутня договірна ціна до додаткових угод на зменшення суми договору (які є невід’ємними частинами зазначених договорів); договір №125 від 17.07.2019 надано взагалі без додаткової угоди на зменшення суми договору. В листі-відгуку від КП «Запорізька ЗСШІ № 7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради вказана хибна сума договору № 135 від 02.08.2019: зазначено 295 500,00 грн., замість – 295499,81 грн. відповідно до додаткової угоди та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3. Підсумовуючи, ПП «Гідромін» в складі пропозиції не надав підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно, його пропозиція має бути відхилена на підставі п.1 ст 31 Закону.
- Учасником ПП «Гідромін» надано у складі пропозиції повністю договори з усіма додатками на момент затвердження та усі довідки про вартість виконаних робіт до цих договорів, тому не подання у складі пропозиції окремих додаткових документів до договору не вважаємо порушенням умов тендерної документації, так як учасник підтвердив довідками про вартість виконаних робіт наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів.
5. Копії документів (зокрема, Витяги з трудових книжок_ договори ЦПХ) засвідчені Шестенко О.О., однак не надано підтвердження на його повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. У діях Замовника вбачається недотримання принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій та надання переваги одним учасникам над іншим, що фактично створює дискримінаційне середовище.
- Це зауваження є формальною помилкою, яка визначена у п.2. розділу V тендерної документації. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено