-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат УЗД (тип1.); Апарат УЗД (тип2.) ; Апарат УЗД (тип3.); Апарат УЗД (тип4.); Апарат УЗД портативний (тип 1.); Апарат УЗД портативний (тип 2.); Доплер; Апарат УЗД преміум класу; )
Завершена
50 158 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 38 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 38 500.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2021 18:24 - 09.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
8db42f64e77448d9b7dfaa76c8e9f9fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-07-015374-b.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Лист з вимогою про внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист з додатками.pdf 27.10.2021 15:08
Дата подачі:
27.10.2021 15:08
Вирішення:
У відповідь на вказане питання зазначимо, що Тендерна документація містить ті вимоги до предмету закупівлі, які відповідають потребі Замовника.
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.10.2021 13:30
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c33991ef6eca41b8a0cbd43c46f1a1f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-07-015374-b.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін УЗД.pdf 27.10.2021 10:57
Дата подачі:
27.10.2021 10:57
Вирішення:
У відповідь на вказане питання зазначимо, що Тендерна документація містить ті вимоги до предмету закупівлі, які відповідають потребі Замовника.
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.10.2021 13:29
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
4fbfc666dd9f4951a1fb214092d0a045
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-07-015374-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 15:12
Вирішення:
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2021 18:54
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
5671744c1465495db62934ed799d5128
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-07-015374-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:52
Вирішення:
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено