• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Завершена

23 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2017 13:39 - 19.09.2017 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення щодо обрання переможцем ТОВ "СК ВІКОНД"

Номер: 0f60d94f280040fcba0afbc436110ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-14-001450-c.a1
Назва: Оскарження рішення щодо обрання переможцем ТОВ "СК ВІКОНД"
Вимога:
Просимо переглянути свое рішення, щодо обрання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД", у зв’язку з тим, що учасником не була надана довідка оригінал або завірена Учасником копія про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Пояснюється це тим що на отримання цієї довідки потрібно 5 робочих днів з моменту подачі заявки. Але закупівля була оголошена 14.09.2017р. та подання пропозиції було до 21.09.2017р., чого цілком достатньо для отримання цієї довідки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що зазначена вимога не може бути задоволена з огляду на наступне.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2017 08:36
Підтвердження вирішення: 1. При проведенні допорогової закупівлі UA-2017-09-14-001450-c Замовник допорогових закупівель керувався Регламентом використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, визначену у абзаці 4 частини1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт закупівель, затвердженим адміністратором системи (в даному випадку – ТОВ «Е-тендер») (далі – Регламент) та документацією на проведення закупівлі. 2. Пунктами 8.12. та 8.14. Регламенту передбачено, що для участі в закупівлі Учасник здійснює реєстрацію пропозиції і завантаження в систему доданих електронних документів. При цьому, заявка Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в повідомленні та документації про проведення закупівлі. 3. Згідно документації, а саме розділу Примітка: «В разі відсутності у Учасника будь-якого із документів, що зазначені у вимогах до даної закупівлі необхідно надати довідку в довільній формі про причину ненадання/відсутності такого документу (документів).» Що і було зроблено Учасником СК «ВІКОНД». 4. Станом на 25.09.17 року коли пропозиція була розглянута Учасник СК «ВІКОНД», як і обіцяв з листа пояснення №296 від 20.09.2017 р., завантажив довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби. Зважаючи на вище зазначене, вимога відхилена.