• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги не відбулися

236 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 183.50 UAH
Період оскарження: 07.10.2021 16:20 - 22.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення пропозиції

Номер: 7127e1f48bb44fca893603d967dec411
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-013321-b.c1
Назва: Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! 2 листопала 2021 року уповноваженою особою Відділу культури Роменської місько (надалі - Замовник) протоколом б/н відхилено пропозицію ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» (надалі - Учасник), яка була подана на участь у процедурі закупівлі відкриті торги UA-2021-10-07-013321-b. При розгляді пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» виявлено підставу для відхилення відповідно до абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» вважає підстави відхилення тендерної пропозиції безпідставними та такими, що суперечать вимогам Замовника, а саме: 1)щодо надання ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» витягу з ЄДРПОУ, отриманого не у строки,, визначені Замовником ( 1 місяць відносно дати подання тендерної документації): У складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» міститься файл «Документи, що підтверджують повноваження.pdf», який містить витяг з ЄДРПОУ станом на 17.06.2021 р. Повідомляємо Замовника, що з 17.06.2021 року по 18.10.2021 р. (день подання пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ») зміни до ЄДРПОУ не вноситись учасником. У цьому Замовник міг переконатися у день розгляду пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», звернувшись до ЄДРПОУ, який є загальнодоступним та відкритим реєстром за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Замовник, отримавши у складі пропозиції учасника витяг з ЄДРПОУ, отриманий не більше місячного строку відносно дати подання учасником тендерної пропозиції, не отримує гарантій щодо отримання актуальної інформації про учасника закупівлі, тому має можливість звернутися до першоджерела отримання запитуваної інформації. Тому дана невідповідність є формальною та не впливає на зміст пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ». 2) щодо надання у складі пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» листа № 407-Сл-18679/41-1021 від 18.10.2021 р., де в останньому реченні зазначено: «Ціна пропозиції включає витрати на послуги з передачі електричної енергії та не включає витрати на послуги розподілу електричної енергії.» Необхідно зазначити, що п. 10 Додатку 1 тендерної документації Замовника визначає структуру вартості тендерної пропозиції. Погодження з даною умовою ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» надало, завантаживши підписаний та скріплений печаткою ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» Додаток 1 (вих № 407-Сл-18679/38-1021 від 18.10.2021 р., файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf»), як того вимагає Замовник у пп.3 п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації до закупівлі. Інші вимоги щодо підтвердження структури вартості тендерної пропозиції учасників Замовником не визначені у тендерній документації, тому і твердження щодо невідповідності у даній ситуації пропозиції Учасника з даної підстави, є необгрунтованим та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. У свою чергу, Учасником, для більшого розуміння вартості його тендерної пропозиції надано файл «ГЛ щодо структури ціни пропозиції учасника(розподіл в ціні).PDF», де детально розкрито питання структури ціни за одиницю товару (в т. ч. включення у вартість тарифу на розподіл електричної енергії), що пропонується. Зазначення речення «Ціна пропозиції включає витрати на послуги з передачі електричної енергії та не включає витрати на послуги розподілу електричної енергії» у листі, що не вимагався Замовником, не може вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам закупівлі. 3) щодо відповідності якості товару, що постачається ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», вимогам ГОСТ 13109-97, а не ДСТУ EN 50160:2014, як стверджує уповноважена особа, зазначаємо наступне: На виконання вимог Замовника, що викладені у пп.3 п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації до закупівлі, Учасником надано Додаток 1 (вих № 407-Сл-18679/38-1021 від 18.10.2021 р. файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf»), де зазанчено, що «Якість електричної енергії, що передається Постачальником Споживачу, відповідає вимогам, установленими державними стандартами, зокрема ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». А також, даний факт підтверджено Учасником у гарантійних листах № 407-Сл-18679/39-1021, № 407-Сл-18679/40-1021 від 18.10.2021 р.(файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf»). В листі № 407-Сл-18679/40-1021 від 18.10.2021 р. (файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf») Учасником також додатково підтверджується відповідність якості та інших фізико-хімічні характеристики електричної енергії, яка постачається ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», вимогам ГОСТ 13109-97 «Нормы качества электрической энергии в системах электроснабжения общего назначения». Звертаємо увагу Замовника, що ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» є стандартами, що визачають якість електричної енергії та не суперечать, не відміняють, не забороняють один одного. Подання листа № 407-Сл-18679/40-1021 від 18.10.2021 р. (файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf») не заперечує факт відповідності якості електричної енергії, що постачається Учасником, ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», а лише підтверджує відповідність предмета закупівлі нормативним актам, стандартам у сфері електропостачання. Даний факт не може розцінюватися Замовником як невідповідність пропозиції учасника технічним вимогам Замовника до предмета Закупівлі, оскільки уповноваженою особою також не доведено у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Учасника протиріччя між ГОСТ 13109-97 «Нормы качества электрической энергии в системах электроснабжения общего назначения» та ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». 4) щодо проведення Замовником відкритих торгів та публікування оголошення про проведення відкритих торгів: Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Таким чином, законодавець розрізняє спрощені закупівлі та конкурентні процедури закупівлі, до яких відносяться і відкриті торги. Тому, Учасником у листі № 407-Сл-18679/21-1021 від 18.10.2021 р. щодо права підпису передбачена можливість директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ», Голуб Олександр Олександрович, представляти інтереси ТОВАРИСТВА, як учасника спрощеної закупівлі/процедури закупівлі та укладати договір постачання електричної енергії за результатами спрощеної закупівлі/процедури закупівлі, де словосполучення «процедури закупівлі» включає у себе процедуру відкриті торги. В даному випадку бачимо співвідношення загального та окремого, де «процедури закупівлі» - загальне поняття, яке включає в себе процедуру відкриті торги, як це і передбачає ст. 13 «Про публічні закупівлі». 5) щодо надання листа про надання згоди при укладенні договору на постачання природного газу скріплювати його печаткою: Тендерна документація до закупівлі не встановлює вимогу щодо надання згоди при укладенні договору про закупівлю скріплювати його печаткою учасника. А тому надання листа у складі тендерної пропозиції, що не вимагався Замовником у тендерній документації до закупівлі, не може вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам закупівлі. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, про те, що уповноважена особа Замовника підійшла формально до розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ» та підставами для відхилення визначила вимоги, що не ставилися у тендерній документації до закупівлі UA-2021-10-07-013321-b. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник процедури, відхиливши пропозицію ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» з зазначених вище підстав, порушив основні принципи публічних закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відхиляючи економічно вигідну пропозицію ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» Замовник нівелює мету проведення процедури публічної закупівлі - максимальна економія бюджетних коштів. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ» вважає, що відхилення економічно вигідної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» є необґрунтованим, корупційним, кримінальним та таким, що порушує права ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 16, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, враховуючи вищезазначене, вважаємо відсутніми підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», яка є економічно вигідною. Окрім цього, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», вважаємо дискримінаційним, незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, вимагаємо: скасувати протокол уповноваженої особи Замовника від 02.11.2021 року, повернути на перекваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» за процедурою закупівлі: UA-2021-10-07-013321-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Відділу культури Роменської міської ради (далі – УО ) уважно розглянула Вашу Вимогу щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ», яка була оприлюднена в системі закупівель «03.11.21, 16:58 годин» (далі – Вимога). Зауваження, можна навіть сказати звинувачення, викладені у Вимозі щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ» є безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного. 1. щодо надання ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» витягу з ЄДРПОУ, отриманого не у строки,, визначені Замовником ( 1 місяць відносно дати подання тендерної документації): У складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» міститься файл «Документи, що підтверджують повноваження.pdf», який містить витяг з ЄДРПОУ станом на 17.06.2021 р. І твердження Учасника, що дана невідповідність є формальною та не впливає на зміст пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» Замовник непогоджується, що це формальна невідповідність, оскільки Учаснику при поданні своєї тендерної пропозиції необхідно було більш детально ознайомитися з вимогами в тендреній документації Замовника. В Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, абз.8 передбачено, що : « Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». Тобто надаючи свою Тендерну пропозицію Учасник погодився з тим, що подана ним пропозиція, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції» 2) щодо надання у складі пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» листа № 407-Сл-18679/41-1021 від 18.10.2021 р., де в останньому реченні зазначено: «Ціна пропозиції включає витрати на послуги з передачі електричної енергії та не включає витрати на послуги розподілу електричної енергії.» Необхідно зазначити, що п. 10 Додатку 1 тендерної документації Замовника визначає структуру вартості тендерної пропозиції. Погодження з даною умовою ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» надало, завантаживши підписаний та скріплений печаткою ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» Додаток 1 (вих № 407-Сл-18679/38-1021 від 18.10.2021 р., файл «Технічні характеристики, гарантійні листи та довідки.pdf»), як того вимагає Замовник у пп.3 п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації до закупівлі. Інші вимоги щодо підтвердження структури вартості тендерної пропозиції учасників Замовником не визначені у тендерній документації, тому і твердження щодо невідповідності у даній ситуації пропозиції Учасника з даної підстави, є необгрунтованим та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. У свою чергу, Учасником, для більшого розуміння вартості його тендерної пропозиції надано файл «ГЛ щодо структури ціни пропозиції учасника(розподіл в ціні).PDF», де детально розкрито питання структури ціни за одиницю товару (в т. ч. включення у вартість тарифу на розподіл електричної енергії), що пропонується. Зазначення речення «Ціна пропозиції включає витрати на послуги з передачі електричної енергії та не включає витрати на послуги розподілу електричної енергії» у листі, що не вимагався Замовником, не може вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам закупівлі. Учасник надав не просто лист, а Гарантійний лист де в останньому реченні зазначено: «Ціна пропозиції включає витрати на послуги з передачі електричної енергії та не включає витрати на послуги розподілу електричної енергії.» Відповідно вимог тендерної документації, а саме : «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до додатку №1 (у вигляді довідки, складеної у довільній формі)» А також тендерною документацією Замовника передбачено, в Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, передостаннім абзацом передбачено, що: «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник». Тобто Замовник розглядав всі документи подані в Тендерній пропозиції Учасника, і виявив розбіжної, які містяться в різних документах тендерної пропозиції Учасника, що суперечать один одному. І виходячи з даних розбіжностей УО було прийняте законне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СУМИГАЗ» 4) щодо проведення Замовником відкритих торгів та публікування оголошення про проведення відкритих торгів: Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Таким чином, законодавець розрізняє спрощені закупівлі та конкурентні процедури закупівлі, до яких відносяться і відкриті торги. Тому, Учасником у листі № 407-Сл-18679/21-1021 від 18.10.2021 р. щодо права підпису передбачена можливість директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ», Голуб Олександр Олександрович, представляти інтереси ТОВАРИСТВА, як учасника спрощеної закупівлі/процедури закупівлі та укладати договір постачання електричної енергії за результатами спрощеної закупівлі/процедури закупівлі, де словосполучення «процедури закупівлі» включає у себе процедуру відкриті торги. В даному випадку бачимо співвідношення загального та окремого, де «процедури закупівлі» - загальне поняття, яке включає в себе процедуру відкриті торги, як це і передбачає ст. 13 «Про публічні закупівлі». Учасник у листі зазначив Учасником у листі № 407-Сл-18679/21-1021 від 18.10.2021 р. щодо права підпису передбачена можливість директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ», Голуб Олександр Олександрович, представляти інтереси ТОВАРИСТВА, як учасника спрощеної закупівлі/процедури закупівлі та укладати договір постачання електричної енергії за результатами спрощеної закупівлі/процедури закупівлі. Так законодавець розрізняє спрощені закупівлі та КОНКУРЕТНІ процедури закупівлі, до яких відносяться відкриті торги. То Учасник повинен був зазначити учасника спрощеної закупівлі/КОНКУРЕНТНОЇ процедури закупівлі, а не просто процедури закупівлі. 5) щодо надання листа про надання згоди при укладенні договору на постачання природного газу скріплювати його печаткою: Тендерна документація до закупівлі не встановлює вимогу щодо надання згоди при укладенні договору про закупівлю скріплювати його печаткою учасника. А тому надання листа у складі тендерної пропозиції, що не вимагався Замовником у тендерній документації до закупівлі, не може вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам закупівлі. Тендерною документацією Замовника, в Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, передостаннім абзацом передбачено, що: «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник». Тобто Замовник розглядав всі документи подані в Тендерній пропозиції Учасника, і виявив невідповідність, щодо предмету закупівлі. Тому УО було прийняте законне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СУМИГАЗ» Звинувачення Учасника ТОВ «Сумигаз» про те, що уповноважена особа Замовника підійшла формально вважаю безпідставними. Учасник віднісся до підготуватання та подання своєї тендерної пропозиції неналежним чином, в зв’язку з чим допустив досить багато невідповідностей в документах. А тепер спотворює виявлені факти невідповідності для лобіювання власних інтересів. Уповноважена особа вважає, що діяла відповідно до вимог чинного законодавства. Якщо Ви вважаєте інакше, можете скористатися своїм правом оскаржити Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ» до Антимонопольного комітету України. В разі виявлення в діях уповноваженої особи порушення вимог законодавства, ми обов’язково їх усунемо та виконаємо всі вимоги зазначені у Рішенні органу оскарження. В зв’язку з вищевикладеним Уповноважена особа Відділу культури РМР вважає Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено