• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги з прибирання

1)Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою (детальніше викладено в тендерній документації). 2) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій детально визначені у тендерній документації. Електронна банківська гарантія - 781105,33 грн. (3%), у тому числі: частина предмета закупівлі №1 (лот № 1) – 675081,59 грн. ;частина предмета закупівлі №2 (лот №2) - 106023,74 грн.

Завершена

26 036 844.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 35 341.25 UAH
Період оскарження: 07.10.2021 14:14 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: a3a1e9e4021b462f81f58e91a2fdcaee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.a4
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Нами було подано 2 вимоги від 13.10.2021 року та 20.10.2021 року, які Вами були задоволені і було написано про те, що Замовник внесе відповідні зміни до ТД. Станом на 27.10.2021 рік обіцяних змін внесено не було. У разі нереагування на вимоги до 01.11.2021 року будемо змушені захищати свої порушені права та подавати Скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни внесено до тендерної документації 28.10.2021 року
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: a9c3389fe254478abe4bb88d65be4f20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.c3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно розглянувши технічне завдання тендерної документації, ми прийшли до висновку, що Вами планується закупівля послуг з прибирання, але відсутні вимоги щодо проведення дезінсекції та дератизації. З метою підтримання санітарного стану Вашого закладу, пропонуємо Вам додати до технічного завдання щомісячне проведення робіт з дератизації та дезінсекції, тим більше, що зазначені роботи також відносяться до послуг з прибирання, та мають однаковий код ДК 021:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749), у відповідності до норм пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону, «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». На підставі цієї норми Закону та у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, Замовник може в межах єдиної процедури закупівлі послуг з прибирання визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за місцем надання послуг, а саме: - частина предмета закупівлі № 1 (лот №1) – послуги з прибирання на об'єктах замовника у м.Харкові; - частина предмета закупівлі № 2 (лот №2) – послуги з прибирання на об'єктах замовника у м.Полтаві. Водночас необхідно врахувати, що виходячи зі змісту пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082), замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначає інформацію щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. У зв’язку з цим, предметом закупівлі є: «код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання): за частиною предмета закупівлі № 1 (лот № 1) – послуги з прибирання на об'єктах замовника у м.Харкові, код за ДК 021:2015 90911000-6 Послуги з прибирання житла, будівель та миття вікон; частиною предмета закупівлі №2 (лот №2) - послуги з прибирання на об'єктах замовника у м.Полтаві, код за ДК 021:2015 90911000-6 Послуги з прибирання житла, будівель та миття вікон;». Закупівля послуг з дезінсекції та дератизації відповідно до Порядку здійснюється за іншим кодом класифікатора і за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (основного словника національного класифікатора України відносяться до коду ДК 021:2015 90920000-2 - послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 1202d80145f448e48d87910bea914a69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.b2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації наявні вимоги, що є дискримінаційними, суперечать один одному, не відповідають нормам діючого законодавства України з наступних підстав. Замовник в Додатку 1 до тендерної документації просить наступне: «Учасник повинен надати для підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації: - Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічної специфікації; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»* Примітка: *У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний). - Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, перелік яких зазначено Учасником в листі. - Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) дійсний(-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі. З метою надання якісних послуг учасник повинен передбачити застоcування засобів для: - універсального засобу для миття поверхонь; - засобу для миття скла; - засобу для санітарно-технічного устаткування і водостійких поверхонь; - засобу для дезінфекції; - засобу для видалення слідів жувальної гумки; - засобу для догляду за меблями; - засобів для чищення килимових покриттів; а також освіжувачів повітря.» В тому ж додатку Замовник зазначає: «Учасник здійснює обслуговування приміщень з використанням власного обладнання, матеріалів та засобів, що підтверджується учасником наданням у складу тендерної пропозиції довідки в довільній формі та повинен забезпечити: - використання безпечних екологічних мийних, дезінфікуючих та чистячих засобів без фосфатів, хлору, ПАР та інших шкідливих речовин…» Повертаємось до вищезазначеного Технічного регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями) (далі Регламент), якому повинні відповідати мийні засоби, які зазначені Учасником у листі, а саме: п. 4 ч.3 даного Регламенту надає нам поняття «мийний засіб»: - будь-яка речовина або препарат, що містять мило та/або інші поверхнево-активні речовини, призначені для прання або очищення та використання в побуті і промисловості, у формі рідини, порошку, пасти, бруска, плитки, таблетки тощо. Тобто мийний засіб містить МИЛО та/або інші ПАР (поверхнево-активні речовини). Зробивши моніторинг і звернувшись до спеціалістів-технологів в даній галузі , ми отримали відповідь, що миючих без ПАР не існує в засобах професійного прибирання. Звертаємо Вашу увагу є різні види ПАР: 1. Аніонні ПАР (Місткість у миючих засобах до 5% аніонних ПАР вважається безпечною); 2. Катіонні ПАР; Неіоногенні ПАР. Тобто, миючого без ПАР взагалі не існує, є поняття безпечного вмісту ПАР. Далі, засіб для дезінфекції має бути взагалі без вмісту хлору? Просимо привести документацію у відповідність до діючого законодавства України, усунути суперечливу , дискримінаційну умову. У разі не реагування на дану вимогу, будемо звертатися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У тендерній документації Замовником прописані вимоги до послуг, що є предметом закупівлі, а також спосіб підтвердження вимогам: Учасник повинен надати для підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації: - Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічної специфікації; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»* Примітка: *У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний). - Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, перелік яких зазначено Учасником в листі. - Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) дійсний(-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі. Таким чином, Замовником чітко прописані вимоги до предмету закупівлі, а також спосіб документального підтвердження даним вимогам. Жодних дискримінаційних вимог Замовником не встановлено. Що стосується надання довідки в довільній формі у складі тендерної пропозиції щодо забезпечення учасником, зокрема, «використання безпечних екологічних мийних, дезінфікуючих та чистячих засобів без фосфатів, хлору, ПАР та інших шкідливих речовин…» в цій частині зміни будуть внесені до додатку № 1 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 343d5f2b9eab4eadbc32f546b18f3fa8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
В тендерній документації присутня наступна вимога, що не відповідає діючому законодавству України («На підтвердження наявності працівників інформація про яких зазначено в довідці, Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) (наказ про призначення, трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір цивільно-правового характеру або таке інше)» з наступних підстав. З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу . Тобто, дана вимога дискримінаційна, так як трудові книжки неможливо надати. Логічно було б просити гарантійний лист про те, що у разі перемоги Учасник забезпечить необхідну кількість прибиральників. Також просите Дозвіл виданий Учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держпраці або іншим уповноваженим органом на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг або декларацію на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці (у декларації має бути зазначено місцем виконання робіт (послуг) місцезнаходження об’єкту замовника, де надаються послуги (миття вітражних фасадних вікон та скляних поверхонь будівлі), згідно додатку 1 до тендерної документації. Дозвіл виданий Учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держпраці або іншим уповноваженим органом на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг згідно з діючим законодавством України уже не видається. Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці (у декларації має бути зазначено місцем виконання робіт (послуг) місцезнаходження об’єкту замовника, де надаються послуги (миття віражних фасадних вікон та скляних поверхонь будівлі), згідно додатку 1 до тендерної документації просите адресну на Учасника, що порушує права Учасника та обмежує коло осіб, так як ця умова не зовсім залежна від Учасника. У зв’язку з ковідною ситуацією на території України, відповідні органи , які надають дану декларацію надають її не протягом 10 днів, а протягом місяця. Доцільно було б просити дану Декларацію на Виконавця, так як вона надається за 5 днів до початку виконання верхолазних робіт, а в Учасника просити Декларації на інші адреси (де він виконував аналогічні роботи) та гарантійного листа, що в разі перемоги в закупівлі отримає Декларацію на всі адреси Замовника. Тим паче, в графі «підстава» потрібно вказувати «тендер». А після перемоги потрібно отримувати заново всі декларації і вказувати підставу «договір». Просимо передивитись всі зміни до законодавства України по названим пунктам і юридично грамотно вимагати надання в ТД документів. У разі відмови, будемо оскаржувати ТД до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо першого питання вимоги: Так, 10.06.2021 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX від 05.02.2021 року (далі – Закон № 1217-ІХ), який змінює порядок обліку трудової діяльності працівників, а саме передбачає поступову відмову від паперових трудових книжок. Відповідно до внесених змін та ст.48 Кодексу законів про працю України, облік трудової діяльності працівників здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Державний реєстр) у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VI зі змінами (далі Закон № 2464). На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. Законом № 1217-ІХ встановлено перехідний період тривалістю 5 років, протягом якого до Державного реєстру необхідно перенести відомості з паперових трудових книжок (працівником або роботодавцем). Отже, маємо констатувати, що остаточного скасування паперових трудових книжок не відбулось. Тому вимога про надання у складі тендерної пропозиції учасника трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) на працівників інформація про яких зазначена в довідці є такою, що відповідає чинному законодавству. Підтвердженням трудових відносит між роботодавцем та працівником є фактичний допуск працівника до роботи, який відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України може бути здійснений з дотриманням двох вимог: 1) укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу; 2) повідомлення про прийняття працівника на роботу до відповідного органу ДПС України, відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінетом Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413. З урахуванням викладеного, до підпункту 1) пункту 2 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаціного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід будуть внесені зміни до тендерної документації в наступній редакції: на підтвердження наявності працівників інформація про яких зазначена у довідці, учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) (наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру або таке інше). *У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, зарвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджує прийняття повідомлення. Щодо другого питання вимоги: Відповідно до вимог підпункту 2) пункту 8.3 підрозлділу 8 розділу 3 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Дозвіл виданий Учаснику Державною службою гірничного нагляду та промислової безпеки України або Держпраці або іншим уповноваженим органом на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг АБО декларацію на відповідність матеріально-техічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці (у декларації має бути зазначено місцем виконання робіт (послуг) місцезнаходження об’єкту замовника, де надаються послуги (миття вітражних фасадних вікон та скляних поверхонь будівлі), згідно додатку 1 до тендерної документації. Дана вимога тендерної документації обумовлена тим, що послуги з прибирання, а саме: миття вітражних фасадних вікон та скляних поверхонь будівлі, згідно додатку 1 до тендерної документації, будуть здійснюватися на об’єктах замовника, які є багатоповерховими будівлями, а саме: Палац студентів за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 88, (це 7-ми поверхова будівля); навчально-бібліотечний корпус за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 84-а (це 10-ти поверхова будівля); навчально-спортивний комплекс за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 104 (це 3-х поверхова будівля); гуртожиток № 15 за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 104-е (це 7-ми поверхова будівля). Згідно пункту 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених наказом Державного комітетому України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 «роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс лямковий», а «роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс лямковий або безлямковий». 03 лютого 2021 року Кабінет Міністрів України постановою № 77 вніс зміни до постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі Порядок» та затвердив новий ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та змінив ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, на який суб’єкти господарювання повинні отримати дозволи від територіального органу Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця чи оформити Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначено в групі Б Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) зокрема: пункт 3 Групи Б (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) та пункт 18 Групи Б (Верхолазні роботи та промисловий альпінізм). Верхолазні роботи та промисловий альпінізм є одним окремим видом робіт підвищеної небезпеки згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Оскільки об’єкти замовника, на яких будуть здійснюватися послуги з прибирання (миття вітражних фасадних вікон та скляних поверхонь будівлі) є висотними будівлями, у цій частині до підпункту 2) пункту 8.3 підрозлділу 8 розділу 3 Тендерної документації будуть внесені зміни до тендерної документації в наступній редакції: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: "Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання учасником робіт підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм".
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 5cfc8901d18b4771baf98759dfaa1a53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.c6
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а також рішення про допуск до аукціону ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2021 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.12.2021 15:10
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС", Оксана Сущенко +380675613597 tender.service@qfm.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2d3fae882b0f4bcbb30b836a75fc1928
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-008785-b.c5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а також рішення про допуск до аукціону ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.12.2021 09:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.12.2021 11:12
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС", Оксана Сущенко +380675613597 tender.service@qfm.com.ua