• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наконечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах/Наконечники для дозаторів 20 мкл, з фільтром, стерильні, в штативі (96 наконечників з фільтром у штативі); Наконечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах/Наконечники для дозаторів 200 мкл, з фільтром, стерильні, в штативі (96 наконечників з фільтром у штативі); Наконечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах/Наконечники для дозаторів 1000 мкл, з фільтром, стерильні, в штативі (96 наконечників з фільтром у штативі), ДК 021:2015 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати стандартам та вимогам діючого законодавства України і характеристикам, що встановлені виробником ДУ «Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» верифікована МОЗ (посилання на сайт Центру громадського здоров’я МОЗ України https://www.phc.org.ua/verifikovani-moz-laboratorii-ukraini-scho-testuyut-na-covid-19-metodom-plr) лабораторія України, що тестують на COVID-19 методом ПЛР, у зв’язку з збільшенням досліджень на COVID-19 методом ПЛР виникла потреба в придбанні наконечників стерильних для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром. Спрощена процедура закупівлі на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (розділ Х пункт 3¹) та Постанови Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 224 Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» з подальшими змінами.

Завершена

255 264.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 552.64 UAH
Період оскарження: 07.10.2021 13:27 - 13.10.2021 13:16
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: b31c70b04bdb4f2cb27989401fc90586
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-007565-b.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику! У протоколі № 82/21 від 27 жовтня 2021 року, Вами було прийняте рішення про відхилення моєї пропозиції як такої, що не відповідає вимогам Замовника. Причина: "електронний підпис ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" (3495910475) не кваліфікований, а саме: за результатами перевірки електронного підпису Учасника ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" (3495910475) на сайті ЦЗО встановлено, що тип підпису «Удосконалений»". Також Вами були приведені посилання на інформацію від Антимонопольного Комітету України та лист № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 Міністерства цифрової трансформації України. Дійсно, якщо шукати в листі Міністерства цифрової трансформації України лише відповідь на питання, чи "удосконалений" та "кваліфікований" підписи є одним і тим самим, то відповідь буде - "кваліфікований" та "удосконалений" підписи - різні підписи. Проте звертаю Вашу увагу, що у все тому ж листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, міститься також наступне роз'яснення щодо використання "удосконаленого" підпису як рівного "кваліфікованому": Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Навіть в пункті 3, який цитується Вами при прийнятті рішення, вказано не лише про відмінність підписів, але й наступна інформація (яку Ви чомусь проігнорували): "3. Якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, чи може такий підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом? Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим... Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». При вивченні підпису, що було накладено мною, Ви мали можливість побачити, що даний "удосконалений" підпис, базується саме на кваліфікованому сертифікаті" у повній відповідності до інформації, наданій в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. Виходячи з наведеного вище, я вважаю, що у відповідності до положень постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», яка була прийнята саме для врегулювання питання використання "удосконаленого" підпису в якості "кваліфікованого", підпис накладений мною є таким що відповідає вимогам Замовника. Я вважаю, що Замовником було проігноровано частину інформації, в джерелах на які Замовник посилався при прийнятті рішення, та що Замовник трактував вибіркову інформацію з даних джерел так, щоб цим можна було обгрунтувати відхилення пропозиції. Також я вважаю, що Замовник через незнання тонкощів врегулювання даного питання, та керуючись поясненнями Антимонопольного Комітету України, повноваження якого взагалі не розповсюджуються на врегулювання спрощених закупівель, прийняв неправомірне рішення про відхилення моєї пропозиції. Вимагаю, скасувати рішення Замовника про видхилення моєї пропозиції, та, якщо Замовник не має інших зауважень до моєї пропозиції, прийняти її.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Вашого звернення, повідомляємо: 1. Згідно пункту 15.2 оголошення до спрощеної закупівлі UA-2021-10-07-007565-b, пропозиції Учасників подаються із накладанням КЕП відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.17 р. №2155. Тобто пропозиція Учасника повинна містити накладений КЕП (кваліфікований електронний підпис). Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація (крім обов’язкових). 2. За результатами перевірки електронного підпису Учасника ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" (3495910475) на сайті ЦЗО встановлено, що тип підпису «Удосконалений». Відповідно до листа № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 Міністерства цифрової трансформації України, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Тому згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 3. Оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-10-07-007565-b не містить вимоги, що обмежують конкуренцію, та не приводять до дискримінації учасників. Вимога накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на пропозицію Учасника доступна для всіх Учасників закупівлі, які бажають прийняти участь у закупівлі, та не порушує права Учасників. Тому Замовник вважає безпідставну вимогу Учасника ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" (3495910475) скасувати рішення Замовника про відхилення його пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено