-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва)
Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2017 14:36 - 14.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження 2.0 визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Номер:
01cb7b31f002494b81541ac6721c7805
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-28-001252-b.a4
Назва:
Оскарження 2.0 визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Вимога:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) визначив переможця згідно закупівлі: Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва), UA-2017-07-28-001252-b, а саме ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (Протокол №1 від 19.09.2017 розгляду тендерних пропозицій)
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пп. 9 ч.1. ст.17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
Згідно п. 9 ч.2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» : інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності».
ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», у складі своєї пропозиції, надало лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №2/05 від 07.08.2017 р.) (Додаток 1). Згідно з п.9 вищевказаного документу, ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», зазначає: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», є Клименко Олександр Анатолійович»
ТОВ «ГРАД.КОМ» у вимозі до Замовника, щодо оскарження визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації (Вих.№ ГК-14-07с від 21.09.2017 р.), акцентувало увагу останнього на тому, що наявні підстави для відхиленням пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» на підставі пп. 9 ч.1. ст.17 Закону, на що Замовник відповів: «дана інформація не відповідає дійсності. На сайті Міністерства Юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch наявна повна інформація про ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»»
Ще раз перевіривши у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) а також у Витягу №1002160024 від 10.02.2017 (Додаток 2) поданого ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» у складі своєї пропозиції встановлено наступне: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» , передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Засновником ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» є ГРИЩЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ (Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 50.00) та СМОЛЮК ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 950.00).
Згідно пп. 3 ч.1 ст. 30. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
Згідно ч.2 ст.38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Отже в зв’язку з тим, що у пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» переможцем по закупівлі: Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва), UA-2017-07-28-001252-b;
2. відхилити пропозицію ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» в зв’язку з тим, що наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Додатки:
1. Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №2/05 від 07.08.2017 р.)
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1002160024 від 10.02.2017 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 2 визнання переможцем ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації.pdf 26.09.2017 22:09
- Документ_ЄДР_1002160024.zip 26.09.2017 22:09
Дата подачі:
26.09.2017 22:09
Вирішення:
ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.09.2017 21:27
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет повідомляє наступне – ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» надало лист-гарантію про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №2/05 від 07.08.2017 р.) (Додаток 1), а також Витяг №1002160024 від 10.02.2017 (Додаток 2) в якому чітко видно, хто є засновником вищевказаного підприємства.
Зазначаємо, що тендерною документацією було визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції (технічні помилки та описки). Отже, технічна помилка у довідці є формальною помилкою у розумінні зазначених вище положень Закону та документації.
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Номер:
55092eb85411482f99e6715b9fea4f02
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-28-001252-b.b3
Назва:
Оскарження визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Вимога:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) визначив переможця згідно закупівлі: Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва), UA-2017-07-28-001252-b, а саме ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (Протокол №1 від 19.09.2017 розгляду тендерних пропозицій)
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Розглянувши пропозицію Переможця (ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» встановив наступну невідповідність:
Згідно розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)» ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», у складі своєї пропозиції надало:
довідку про виконання аналогічного договору (вих. №2/10 від 07.08.2017 р) перша і друга сторінки якої не містять підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитки печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації;
довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 2/12 від 07.08.2017 р.) перша сторінка якої не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитку печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації;
кошторис на виконання робіт перша сторінка якого не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитку печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації;
тендерну пропозицію (№2/15 від 07.08.2017 р.) перша, друга і третя сторінка якої не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитку печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації;
технічні вимоги від 10.08.2017 р., перша сторінка яких не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитку печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації;
лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №2/05 від 07.08.2017 р.) перша сторінка якої не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитку печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з Примітками до додатку № 3 до тендерної документації - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ:
«Примітка:
1. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.
2. Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо.»
ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», у складі своєї пропозиції, надало Тендерну пропозицію (вих. №2/15 від 07.08.2017 р.) з внесеннями змін у форму «Тендерної пропозиції», а саме опис завантажених документів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пп.3 п.2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;»
ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не надало довідку про застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням Закону.
Згідно з пп. 9 ч.1. ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".» ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», у складі своєї пропозиції, лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №2/05 від 07.08.2017 р.). Згідно з п.9 вищевказаного документу, ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», зазначає: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», є Клименко Олександр Анатолійович» Перевіривши у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надану учасником інформацію встановлено наступне: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» , передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Засновником ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» є ГРИЩЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ (Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 50.00) та СМОЛЮК ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 950.00).
Акцентуємо увагу Замовника на тому, що згідно з п.8 протоколу(рішенню) засідання Комітету Замовника про визнання Переможцем №1 від 19.09.2017 р.: «Строк, протягом якого має бути укладений договір: до 10.09.2017 року»
Згідно пп. 3 та пп.4 ч.1 ст. 30. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не відповідає умовам тендерної документації, а також наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» переможцем по закупівлі: Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації у вигляді технічного паспорта на об’єктах нерухомого майна (заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва), UA-2017-07-28-001252-b;
2. відхилити пропозицію ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» в зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам тендерної документації та наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.09.2017 09:33
Вирішення:
Щодо оскарження визнання переможцем ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2017 19:07
Підтвердження вирішення:
1) Щодо відсутності на кожній сторінці відбиток печатки учасника повідомляємо, що тендерним комітетом враховано, що 19 липня 2017 року набувчинності закон № 1982 VIII "Про внесеннязмін до деякихзаконодавчихактівУкраїнищодовикористання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями", в якому зазначено, що Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах. Крім того, всі подані документи завірені електронно-цифровим підписом учасника. Отже, відсутність відбитку печатки або підпису на зазначених сторінках тендерної документації ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не є підставою вважати подані документи такими, які не відповідають умовам тендерної закупівлі відповідно до чинного законодавства.
2) Щодо зауваження до форми тендерної пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» повідомляємо, що вона повністю відповідає формі замовника закупівлі.
3) Щодо відсутності у ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» довідки про застосування заходів із захисту довкілля повідомляємо, що замовник не вимагав надання такої довідки відповідно до умов тендерної закупівлі.
4) Щодо відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації про ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» повідомляємо, що дана інформація не відповідає дійсності. На сайті Міністерства Юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch наявна повна інформація про ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Вимога
Є відповідь
Скарга на Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 05.09.2017
Номер:
557cc09472b14e66bea492acf7bf5654
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-28-001252-b.c2
Назва:
Скарга на Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 05.09.2017
Вимога:
Вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 05.09.2017 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 08.09.2017 15:31
Дата подачі:
08.09.2017 15:31
Вирішення:
Щодо протоколу розгляду пропозицій
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2017 17:16
Підтвердження вирішення:
Учасника було відхилено на підставі п. 1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутня довідка про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що є дійсною на дату аукціону, відповідно до п. 4.6 Додатка1 тендерної документації. На момент аукціона такої довідки не було.
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
03a184313fd14214a8d6ffa634d1eedd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-28-001252-b.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Ваша вимога -Складання кошторису на проведення робіт в програмному комплексі АВК або іншому та наявності підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації - дискримінаційна і не законна.
1,Для визначення вартості проведення технічної інвентаризації не складається кошторис. Технічна інвентаризація нерухомого майна -це не будівельні роботи, це послуга. Вартість визначається на підставі "ЗБІРНИКа норм часу на роботи, що виконуються суб’єктами господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна" або калькуляції. Ваша вимога не має законних підстав.
2,Для проведення технічної інвентаризації нерухомого майна не потрібно мати в штаті сертифікованого інженера-проектувальника. Ви дискримінуєте суб'єктів господарювання, які проводять технічну інвентаризацію і мають в штаті тільки сертифікованого інженера з інвентаризації. Роботи з проектування - це інший вид робіт, який не має відношення до технічної інвентаризації нерухомого майна. Приберіть цю вимогу, будь ласка.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2017 14:21
Вирішення:
Щодо дискримінації учасників
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2017 17:35
Підтвердження вирішення:
Будуть внесені зміни до тендерної документації