• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, систем передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні: Гуртожиток №1 за адресою: Джона Маккейна 32.

Завершена

1 995 698.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 978.49 UAH
Період оскарження: 07.10.2021 11:06 - 22.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: c2bd17cc6c7343ae8b2297596fb7a93f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-003788-b.c3
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, згідно п.2.6. Ви, як Замовник процедури вимагаєте від Учасників надати - Копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на керівника робіт та виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання умов договору. Доводимо до Вашого відома, що роботи на висоті відносяться до робіт підвищеної небезпеки, згідно чинної постанови Кабінету Мінстрів №77 від 3 лютого 2021 року та розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" Група Б п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В вашій тендерній документації ви вимагаєте від Учасників наявність спеціального навчання у працівників з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), а вимога, щодо наявності дозвільного документу, який є обов'язковим, а саме "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" у вас відсутня. Тим самим ви порушуєте Закон України "Про охорону праці", щодо дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки. Наполягаємо на включенні до тендерної документації вимоги до Учасників щодо наявності в них чинної "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці". Окрім того необхідно зауваажити, що при отриманні даного документу Органами відповідних підрозділів Держпраці перевіряється вся документація, тобто навчання та матеріально-технічна база підприємства на відповідність її вимогам з Охорони праці. Відповідно ви як Замовник автоматично захистите себе від недобросовісних Учасників процедури в яких відстутні дозвільні документи які передбачені чинним законодаством, щодо порядку виконанння робіт з підвищеної небезпеки. Дана вимога не є дискримінаційною, адже даний дозвільний документ може отримати будь-який Учасник процедури закупівлі в якого дотриманні всі вимоги з Охорони праці, щодо навчання так і наявсної МТБ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці», Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Відповідно до Наказу Державного Комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 N 62 До виконання робіт на висоті допускаються особи, які пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці. Вимога п. 2.6. Додатка 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ про надання Учасником «Копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на керівника робіт та виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору» встановлена Замовником для підтвердження можливості застосування Учасником заходів із професійної безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». Подання Учасником вказаного переліку документів цілком достане для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В зв’язку з вищевикладеним Вашу вимогу щодо внесення змін в Тендерну документацію в частини збільшення переліку документів на доказ застосування Учасником заходів із професійної безпеки та охорони праці відхилено
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: a7d533945bb2423598ef27960a446a38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-003788-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" в п.2.1.1. наявна Вимога до Учасників, щодо наявності наступного фахівця: *** Експерт будівельний А також наявність копій сертифіката Експерта будівельного (спеціальність - технічне обстеження (інспектування) у частині забезпечення дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки об’єктів будівництва), диплома про освіту (можливе залучення за цивільно-правовою угодою). Дана вимога є дискримінаційною і такою, що взагалі не відповідає предмету закупівлі "Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, систем передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні: Гуртожиток №1 за адресою: Джона Маккейна 32" Адже згідно посадових (функціональних) обов'язків експерт з пожежної і техногенної безпеки виконує наступні види робіт: 1. Розгляд проектної документації на відповідність вимогам законодавства, стандартів, будівельних норм, інших нормативних документів та нормативно-правових актів в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки 2. Розгляд проектної документації щодо влаштування систем протипожежного захисту (СПС, СО, АСПГ, СПДЗ тощо), вогнезахисту металевих та дерев’яних конструкцій, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення; 3. Виїзди на об’єкти для проведення обстежень на предмет відповідності вимогам з пожежної та техногенної безпеки, складанням звітів та надання рекомендацій за результатами; 4. Участь у проведенні розрахунків часу евакуації з приміщень та розрахунків часу досягнення небезпечними чинниками пожежі критичних значень для життя людини під час пожежі; 5. Участь у розробці розділів «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» та «Ідентифікація потенційно небезпечного об’єкту»; Жоден з посадових (функціональних) обов'язків експерта з пожежної і техногенної безпеки не відноситься до робіт, які є предметом процедури закупівлі, а саме роботи по встановленню "монтажу" системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Даною вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі та відповідно порушуєте вимоги статті 5 п.1. пп.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них; та статті 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України "Про публічні закупівлі". Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, шляхом видалення даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися до АМКУ з офіційною скаргою для відсоюванні своїх законних прав та інтерсів та а також прав інших добросовісних Учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до наявної проектної документації капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, систем передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні: Гуртожиток №1 за адресою: Джона Маккейна 32, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26 було затверджено Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Згідно із вказаною Зміною, підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» було доповнено новими позиціями. Зокрема, визначено таку позицію, як "Базова професія ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ". До зазначеної професії визначені завдання та обов'язки та встановлені наступні кваліфікаційні вимоги: «Експерт будівельний I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією експерта будівельного II категорії (за спеціалізацією) – не менше 2 років. Підвищення кваліфікації згідно із законодавством. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)». У відповідності до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», та у зв’язку із необхідністю гарантування надання послуг у необхідному об’ємі та якості в частині застосування наявної проектної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у Учасника інженера-проектувальника 1 категорії класу наслідків не менше СС2. До тендерної документації буде винесено відповідні зміни що до забезпечення наявності працівників інженерно-проектувального складу необхідної кваліфікації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: f5c52595165545b28177caeeceda0d16
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-003788-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку 1 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" наявна вимога до Учасників, згідно п.1.5. Довідка про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження в м. Києві, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС. Дана вимога є дискримінаційною, якою ви як Замовник процедури навмисно обмежуєте кільіксть потенційих Учасників та такою яка взагалі не відповідає предмету закупівлі "Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, систем передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні: Гуртожиток №1 за адресою: Джона Маккейна 32" Згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ" Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення обов'язкова наявність централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС відноситься до розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" і відповідно потрубує зовсім іншого кадрового складу працівників (виконавців робіт) та Технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази (МТБ). згідно п24. Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол; пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця; приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень, де розташовані робочі місця диспетчерів або операторів, повинні бути обмежені для доступу сторонніх осіб та забезпечуються природним, штучним та аварійним освітленням, природною вентиляцію, основним та резервним джерелом електроживлення, обладнуються стаціонарним телефонним зв’язком, захисним заземленням та пристроями для блискавкозахисту, пожежною сигналізацією та вогнегасниками. Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, яка повністю суперечить чинному законодавству, щодо виконання робіт протипожежного призначення та Закону України "Про публічні закупівлі" статті 5 та статті 22 та призводить до їх дискримінації. В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на підвердженій іформації ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх законних прав та інтересів, что в свою чергу затягне на тривалий час процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, наявність у Учасника пульту централізованого спостереження необхідна для перевірки працездатності змонтованої системи. Саме для цього передбачається здійснення тестової постановки змонтованого обладнання на централізоване спостереження. Вимога що до надання Учасником документів «Довідка про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження в м. Києві, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС» встановлено відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України про затвердження «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімальни технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, яка може бути збільшена залежно від обсягу та строків виконання робіт або надання послуг протипожежного призначення. Збільшення переліку обладнання для виконання протипожежних робіт не є дискримінаційною, бо кожен Учасник має можливість збільшити матеріально-технічну базу до необхідної для виконання робіт, що е предметом закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним Вашу вимогу щодо внесення змін в Тендерну документацію в частини зменшення переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що е предметом закупівлі, відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні