-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вікон Комунального закладу " Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 ВМР" по вул.Максима Шимка,3,м.Вінниці
Завершена
232 146.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 160.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 160.73 UAH
Період оскарження:
06.09.2017 12:40 - 11.09.2017 14:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
6c818609187e424ab1b0142997e5a145
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-000912-c.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
КМП ” Моноліт” оскаржує рішення тендерного комітету згідно протоколу від 25.09.2017 року про відхилення тендерної пропозиції, а саме дискваліфікацію нас через те , що нами не був наданий сертифікат на профіль SOFTLINE AD 70.
Згідно закону України про закупівлі Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник вказую, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Замовником в оголошенні проведення закупівлі згідно пункту 4 про вимоги до учасників ніде не було зазначено конкретну марку, а один із підпунктів містив слідуюче:
“Матеріали, що використовуються повинні бути сертифіковані в Україні. На матеріали учасник обов’язково надає копію Сертифікату відповідності.”
Тому ми надали в своїй пропозиції сертифікат на профіль 5-ти камерний WINTECH 753 , що використовується і є сертифікованим в Україні і що є еквівалентом профілю SOFTLINE AD 70 і по характеристикам відповідає вимогам оголошення проведення закупівлі. ”
КМП ” Моноліт” в дії тендерного комітету вбачає корупційні схеми, а
саме попередню домовленість з ТОВ СПРЕДОМ та визнання його переможцем, а також просить Замовника пояснити , хто до закупівлі проводив заміри вікон та розрахунки згідно додатку 12 до договору де мало місце посилання на конкретну марку.
Ми вимушені звернутися в Антимонопольний комітет та антикорупційне бюро.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскардення 26.09.2017 09:38
- відповідь.FR10.pdf 27.09.2017 13:14
Дата подачі:
26.09.2017 09:38
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу від 26.09.2017 року , щодо перегляду рішення про відхилення пропозиції КМП « Моноліт» та інформуємо .
Допорогові закупівлі не регламентуються чинним законодавством України , а умови таких закупівель здійснюється відповідно до прийнятого рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради № 2832 від 01.12.2016 « Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель », яке застосовується ,у разі проведення замовниками закупівель , вартість яких є меншою за вартість ,що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті Закону « Про публічні закупівлі ».
Пунктом 3.6 даного Положення передбачено : «… у разі якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження або виробника, замовник може зазначити « або еквівалент». Отже , зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових закупівель є правом, а не обов’язком для замовника .
Під час періоду уточнення пропозиції комісії не надходило запитання з приводу аналогу або еквіваленту від учасників предмету закупівлі та решти питань які оскаржує учасник КМП « Моноліт» це підтверджує ,що учасників влаштовували всі умови викладеної документації замовника.
Комісія пропозицію допорогової закупівлі лишає відхиленою .
Статус вимоги:
Відхилено