• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для експлуатації насосної станції №2а, за адресою: 61020, Україна, Харківська область, м. Харків, Плодовий в’їзд, 2

Завершена

44 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 448.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2021 10:19 - 13.10.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виправлення невідповідностей вимог в Оголошенні із чинним законодавством

Номер: 8cd5ec854a96469881595b35f51499d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-07-000494-c.b1
Назва: Виправлення невідповідностей вимог в Оголошенні із чинним законодавством
Вимога:
Шановний замовнику! Уважно ознайомившись із Оголошенням до закупівлі UA-2021-10-07-000494-c, вимагаємо внести зміни до тендерної документації через невідповідність вимог до чинного законодавства України, а саме: 1) п.10 Додаток 1 до Оголошення. Замовник вимагає у Учасника закупівлі не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-геодезиста. Відповідно до вимог ст. 26 Закону України "Про землеустрій" юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. п.1.2. Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 року № 255 затверджено Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою передбачено, що виконавці робіт із землеустрою та розробники документації із землеустрою (далі - виконавці (розробники) робіт із землеустрою) - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи працюють не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників (див. ст. 26 Закону України "Про землеустрій"), які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, та фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою; технічне забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою - засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою. Отже, з огляду на викладене, вказаний Наказ надає право сертифікованому інженеру-землевпоряднику, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою у складі юридичної особи або фізичної особі-підприємця, використовувати геодезичне обладнання під час здійснення робіт із землеустрою, кадастрову зйомку, яка є складовою предмету закупівлі - технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) без залучення сертифікованого інженера-геодезиста. 2) п.11 Додаток 1 до Оголошення. Замовник вимагає від Учасника не менше 5 аналогічних договорів за первіод 2019-2021рр. із приміткою (аналогічний договір – договір, предметом якого є послуга по складанню (розробці) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для експлуатації та обслуговування об’єктів водопостачання (водовідведення)). Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) виготовляється лише у відповідності до ст. 55 Закону України "Про землеустрій" згідно вимог ст.21, пп.2,4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про Державний земельний кадастр", п.1 Перехідних положень Земельного кодексу України. Отже, з огляду на викладене, вимога у примітці щодо аналогічного договору предметом якого є послуга по складанню (розробці) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для експлуатації та обслуговування об’єктів водопостачання (водовідведення) не є доцільним та прямо порушує вимоги п.1,4 ст. 5, п.5 ст. 14, пп.4 п.19 ст. 22, Закону України "Про публічні закупівлі". 3) п.1 розділ 2 Додаток 2 до Оголошення. Замовник вимагає від Учасника виконати роботи відповідно технічного завдання (Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі): - погодження меж земельної ділянки із суміжними землевласниками (землекористувачами) та підписання актів погодження меж та акту прийомки-передачі межових знаків на зберігання; - погодження технічної документації із землеустрою в порядку встановленому статями 186 та 186-1 (при необхідності – ч. 4 стаття 123) Земельного кодексу України, отримання необхідних висновків щодо дотримання охорони культурної спадщини (у разі необхідності бути замовником археологічних досліджень), щодо дотримання вимог державних санітарних правил та норм радіаційної безпеки України (у разі необхідності бути замовником таких досліджень), а також отримання державної експертизи у разі необхідності проведення такої згідно з вимогами чинного законодавства (стаття 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»); Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) виготовляється у відповідності до ст.55 Закону України "Про землеустрій" та має чітку структуру, про склад документації: а) завдання на складання технічної документації із землеустрою; б) пояснювальну записку; в) матеріали топографо-геодезичних робіт; г) кадастровий план земельної ділянки; ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки; д) відомості про встановлені межові знаки. Із вищенаведеного видно, що акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання не входить до складу такої документації. Акт приймоки-передачі межових знаків на зберігання та його додатки регламентувався наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376, який втратив чинність згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13 серпня 2021 року № 127 «Про визнання такими, що втратив чинність, наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 31 серпня 2021 року № 1142/36764. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021р. №1423-ІХ, ст. 186-1 Земельного кодексу України виключено, а Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" втратив чинність. 4)п.3 Розділ 2 Додаток 2 до Оголошення. Замовником зазначено, що склад та зміст технічної документації із землеустрою повинен відповідати вимогам статі 50 Закону України «Про землеустрій». Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) виготовляється у відповідності до ст.55 Закону України "Про землеустрій". Виходячи з наведеного, вимагаємо внести зміни в Оголошення для уникнення прямого порушення п.1,4 ст. 5, п.5 ст. 14, пп.4 п.19 ст. 22, Закону України "Про публічні закупівлі": - п.10, 11 Додатку 1 до Оголошення; - п. 1, 3 Розділ 2 Додатку 2 до Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги, передбачені Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є в повній мірі правомірними, оскільки це гарантує забезпечення спроможності потенційного переможця спрощеної закупівлі виконати зобов’язання за договором про надання послуг, що є предметом спрощеної закупівлі та надати цю послугу якісно і в строк, враховуючі усі особливості по розміщенню та правовому статусу об’єктів водовідведення, специфічні вимоги до охоронних зон інженерних комунікацій та об’єктів водовідведення. Наявність саме працівників відповідних кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід, забезпечує максимально можливий високопрофесійний рівень послуги. Наявність у Учасника досвіду надання аналогічних послуг по складанню (розробці) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для експлуатації та обслуговування об’єктів водопостачання (водовідведення), які мають свої специфічні особливості, забезпечує мінімальне витрачення часу на ознайомлення та вивчення особливостей розміщення об’єктів Замовника відповідно до ДБН В.2.5-75:2013, гарантує забезпечення спроможності потенційного переможця спрощеної закупівлі надати високопрофесійну послугу у повному обсязі та в строк за договором. Вимога щодо погодження меж земельної ділянки із суміжними землевласниками (землекористувачами) та підписання актів погодження меж та акту прийомки-передачі межових знаків на зберігання пов’язана з потребою отримання якісної послуги в повному обсязі та для подальшого уникнення межових спорів з сусідніми землекористувачами. З урахуванням Ваших пропозицій до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2021 16:31