• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт четвертого, п’ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50

Завершена

39 751 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 397 513.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2021 20:03 - 18.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки

Номер: 273fd2ea35654806aa2cb38996ba3a38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-002951-c.b4
Назва: Вимога щодо ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Вимога:
В розліді ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Учасник вимагає надати копію діючої на весь період виконання робіт ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, чи іншого дозвільного документу та діючого на весь період виконання робіт дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (в т. ч. на виконання монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 Мпа і температурою води вище 110° С, газонебезпечних робіт, та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, зварювальних, газополум’яних робіт.). В додатку 1, п. 27 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації вказано, що «26. Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50 відноситься до класу наслідків (відповідальності) із незначними (СС1) наслідками.». Звертаємо Вашу увагу, на те що Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування, а згідно тендерної документації вказано, що капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50 відноситься до класу наслідків (відповідальності) із незначними (СС1) наслідками, а для об'єктів незначного класу наслідків СС1 ліцензія не потрібна, та з огляду на те, що 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», отже просимо Вас виправити некоректно вказану інформацію в документації та внести зміни до тендерної документації. Щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (в т. ч. на виконання монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 Мпа і температурою води вище 110° С, газонебезпечних робіт, та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, зварювальних, газополум’яних робіт.) також були внесені зміни відповідно Постанови Кабінету Міністрів № 77 від 03 лютого 2021 року про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з урахуванням змін відповідно Постановим № 77 від 03 лютого 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Ліцензія на право використання програмного комплексу АВК-5

Номер: a2b9874f3246471e8927beb03e8a161f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-002951-c.b3
Назва: Ліцензія на право використання програмного комплексу АВК-5
Вимога:
В тендерній документації, а саме в Розділі ІІІ, та в Додатку 1 до тендерної документації викладена вимога, щодо надання копії Договору та/або ліцензії на право використання програмного комплексу АВК-5. Дана з нашої точки зору є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення закупівель та звужує коло потенційних учасників. Відповідно до чинного законодавства України учасник при підготовці своєї пропозиції може застосовувати будь який з програмних комплексів, які рекомендований Держбудом України та погоджені Мінрегіоном України. Тому дана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які в своїй роботи використовують будь який інший програмний комплекс ніж АВК-5. Щодо ліцензії на програмний комплекс АВК-5 та копії договору на користування Офіційними дилерами ПК АВК-5 програмний комплекс надається згідно договорів про «надання послуг» щодо встановлення програмного комплексу на комп’ютери замовника. Тому вимога щодо надання «договору» дискримінаційною. Крім того, згідно діючого законодавства підприємства можуть залучати на договірних засадах фахівців або інші підприємства, які спеціалізуються на наданні послуг (виконанні робіт) щодо супроводу підприємств в кошторисній частині. При цьому данні фахівці (підприємства) самостійно купують необхідні програмні комплекси та отримують відповідні ліцензії. Також необхідно зазначити що ці ліцензії надаються на використання у власному виробництві, без права передачі третім особам. Враховуючи все вище зазначене звертаємось до Вас з вимогою виключити з документації дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»

Номер: 65440a2791854ef084291f6422c4be53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-002951-c.b2
Назва: Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»
Вимога:
Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….» до ТД визначено, що Учасник має Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців)***: - головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти); - електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 6 людей); - лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 2 людей); - маляр (не нижче 3 розряду – не менше 6 людей); - електрозварювальник (не нижче 4 розряду – не менше 1 людини); - муляр (не нижче 3 розряду , у кількості – не менше 1 людини); - опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 6 людей); - штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей); Разом з цим, зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки встановлює обмеження учасникам для участі у тендері. зазначені спеціальності не є повним переліком спеціальностей, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Оскільки для виконання робіт потрібні також і фахівці інших професій. Тому відсутні підстави виокремлювати саме їх та визначати кількість таких працівників та вимоги до розряду. Учасник може та йому не заборонено наймати працівників у процесі підготовки до виконання робіт. У зв'язку із цим, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги щодо встановлення конкретного переліку посад, розрядів та кількості працівників та внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»

Номер: 0ab3df6dae144372890af5ec213d0028
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-002951-c.b1
Назва: Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»
Вимога:
Замовник, згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….» вимагає надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників, а саме головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвам, але з аналогічним напрямом освіти. Просимо Вас внести зміни, щодо кваліфікаційних вимог до Учасника, а саме вимоги до вищою освіти головного інженера за спеціальністю "будівництво та цивільна інженерія", «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво». Встановлюючи вимоги до підтвердження освіти головного інженера за конкретно визначеними напрямками освіти Ви порушили принципи недискримінації, відкритості та прозорості , а саме – звузили спеціальності у сфері будівництва, не враховуючи, що навчальні заклади самостійно встановлюють назви спеціальностей у будівельній сфері, які в свою чергу за освітньою програмою є аналогічними. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Чинне законодавство, а саме п.8 Розділ 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249 встановлює вимогу до Головного інженера, а саме: Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Враховуючи відповідне положення можлива будь яка спеціальність в будівельній сфері. Тому обмеження до перерахованих вище спеціальностей призводять до прихованих дискримінаційних умов. На підставі вищезазначеного просимо Вас внести зміни до ТД та надати можливість Учасникам для підтвердження кваліфікації головного інженера надавати документи про вищу освіту, та не обмежувати спеціальність головного інженера.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу та повідомляє наступне. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Звертаємо вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Вимога Замовника щодо наявності головного інженера – не являється дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено