-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф)
Завершена
46 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 233 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 233 000.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2021 19:59 - 02.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
4dd6c5e986c14c78adf6f14fd47bfa4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-015141-b.b4
Назва:
вимога
Вимога:
Вимога щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін.pdf 26.10.2021 19:15
Дата подачі:
26.10.2021 19:15
Вирішення:
У відповідь на вказане питання зазначимо, що Тендерна документація містить ті вимоги до предмету закупівлі, які відповідають потребі Замовника.
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.10.2021 13:32
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
aac45e206c234b72a238871f4eec79e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-015141-b.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 15:13
Вирішення:
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2021 18:39
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
5ae016c631bd4b75bc6591b04168612e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-015141-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2021 09:51
Вирішення:
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Terms
Номер:
4bff3a9e5090481097d19e5ee55521f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-015141-b.b1
Назва:
Terms
Вимога:
You are advertising 70% advance payment while your contract contains no commitment of payment at all. Even reading your tender documents is a wasting of time. I just advised you what to do with your lawyer. We close your file.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2021 13:04
Вирішення:
Оплата Товару може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі.
Статус вимоги:
Задоволено