Код за ДК 021:2015- 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, виданих відповідно до законодавства іноземної держави, вони повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостилю) в установленому законодавством порядку. Крім того, документи, викладені будь якою іншою мовою ніж українська, повинні бути перекладені українською із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу, або підпису перекладача в установленому законодавством порядку. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою із засвідченням підпису перекладача в установленому законодавством порядку.
Період оскарження:06.10.2021 17:50 - 18.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Сервісний центр
Номер:97e9e344cbf843588fc3f5ec57a41568
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-06-014554-b.a1
Назва:Сервісний центр
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність власного сервісного центру у м. Енергодар із зазначенням його місцезнаходження, контактного номеру телефону, обов’язку здійснювати гарантійне обслуговування всього запропонованого товару, який є предметом закупівлі, та П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена (уповноважена) учасником для зв’язку з Замовником, щодо здійснення гарантійного обслуговування запропонованого товару (у разі настання такого випадку). З метою додержання принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник не має власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя, такий учасник має право надати Договір про співпрацю із сервісним центром у м. Енергодар та гарантійний лист від зазначеного сервісного центру із обов’язком здійснювати гарантійне обслуговування товару протягом строку визначеного в тендерній документації з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають власний сервіс або представництво в м. Енергодар або м. Запоріжжя. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Енергодар або м. Запоріжжя. Вимога щодо наявності власного сервісного центру або представництва у м. Енергодар або м. Запоріжжя ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити наступну вимогу "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність власного сервісного центру у м. Енергодар із зазначенням його місцезнаходження, контактного номеру телефону, обов’язку здійснювати гарантійне обслуговування всього запропонованого товару, який є предметом закупівлі, та П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена (уповноважена) учасником для зв’язку з Замовником, щодо здійснення гарантійного обслуговування запропонованого товару (у разі настання такого випадку). З метою додержання принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник не має власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя, такий учасник має право надати Договір про співпрацю із сервісним центром у м. Енергодар та гарантійний лист від зазначеного сервісного центру із обов’язком здійснювати гарантійне обслуговування товару протягом строку визначеного в тендерній документації з посиланням на ідентифікатор закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.10.2021 10:34
Вирішення:До Додатку 2 тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.