• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проєктори Acer s1286h та інтерактивні дошки Molyboard IR-9087

Проєктори Acer s1286h та інтерактивні дошки Molyboard IR-9087

Завершена

126 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2021 17:14 - 12.10.2021 17:19
Вимога
Вирішена

Дискримінація Учасників

Номер: 3954038b30ae44a1a3595099e69eaf2b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-003185-a.a2
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Гарантійний лист, який підтверджує гарантійне обслуговування не менше як 12 місяців та містить перелік сервісних центрів у м.Суми. Наявний в Учасника сервісний центр повинен забезпечити гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну. Для підтвердження наявності сервісного центру, Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м.Суми. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають власний сервіс або представництво в м. Суми. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Суми. Вимога щодо наявності власного сервісного центру або представництва у м. Суми ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Оголошення та видалити пункт 5 Додатку 2 щодо необхідності надання Гарантійного листа, який підтверджує гарантійне обслуговування не менше як 12 місяців та містить перелік сервісних центрів у м.Суми. Наявний в Учасника сервісний центр повинен забезпечити гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну. Для підтвердження наявності сервісного центру, Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м.Суми.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за зацікавленість Нашою закупівлею!! Дійсно, в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник повинен надати: «Гарантійний лист, який підтверджує гарантійне обслуговування не менше як 12 місяців та містить перелік сервісних центрів у м.Суми. Наявний в Учасника сервісний центр повинен забезпечити гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну. Для підтвердження наявності сервісного центру, Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м.Суми». Сервісний центр в м. Суми необхідний для оперативного реагування у разі виникнення гарантійних випадків та здійснення безперервної роботи обладнання визначеного тендерною документацією. Також хочемо зазначити, що ми не застраховані від випадків, які не регулюються регламентом гарантійного обслуговування обладнання. Тому в разі негарантійного випадку або постгарантійного обслуговування Ми маємо намір звертатись до кваліфікованих спеціалістів з метою заощадження коштів та часу, що є одним з принципових положень державних закупівель за бюджетні кошти. Саме для цих потреб сформовано зазначена вимога. Хочемо також зазначити, що будь-який учасник має можливість використовувати сервісний центр в м. Суми на договірних засадах, тому дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Оголошення

Номер: a694a7481438405281d8d275bd8d38bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-003185-a.a1
Назва: Внесення змін до Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 6 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікати ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та ISO 14001:2015 «Система екологічного керування» на «ремонт та технічне обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що дані сертифікати не визначені жодним нормативно-правовим актом України, в тому числі Наказами МОН, як обов'язкові. Це системи добровільної сертифікації і носять вони рекомендаційний характер. Крім цього, такі сертифікати жодним чином не підтверджують якість запропонованого обладнання та можливість його використання у навчальних закладах, тому що сертифікація ISO 9001 вказує на порядок організації системи менеджменту на підприємстві та ефективність управлінських процесів, а сертифікація ISO 14001 вказує на систему екологічного управління на підприємстві. Більше того, у випадку, якщо Учасник запропонує обладнання, що не виробляє сам, а є офіційним дистриб'ютором його виробника, Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001, видані на Учасника закупівлі взагалі є не потрібним, оскільки не матиме ніякого відношення до запропонованого обладнання. Таким чином, вимагаємо дотримуватися принципу недискримінації Учасників, внести зміни до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити вимогу щодо необхідності надання сертифікатів ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та ISO 14001:2015 «Система екологічного керування» на «ремонт та технічне обслуговування».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за зацікавленість Нашою закупівлею!! Дійсно, в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та ISO 14001:2015 «Система екологічного керування» на «ремонт та технічне обслуговування» зазначені сертифікати стосуються саме сервісного центру. Це означає, що сервісний центр учасника повинен бути сертифікованим відповідно до всіх вітчизняних та міжнародних вимог і стандартів, що повинно бути підтверджено сертифікатами ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та ISO 14001:2015 «Система екологічного керування» на «ремонт та технічне обслуговування». Нажаль, Ми не застраховані від випадків, які не регулюються регламентом гарантійного обслуговування обладнання. Тому в разі негарантійного випадку або постгарантійного обслуговування Ми маємо намір звертатись до кваліфікованих та сертифікованих спеціалістів з метою заощадження коштів та часу, що є одним з принципових положень державних закупівель за бюджетні кошти. Саме для цих потреб сформовано вимогу щодо надання сертифікатів відповідності до міжнародних стандартів.
Статус вимоги: Задоволено