• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Очаківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 за адресою: вул. Суворова,41 в м. Очакові Миколаївської області

Завершена

1 486 991.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 869.91 UAH
Період оскарження: 06.10.2021 15:15 - 12.10.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ АРГУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ

Номер: 422ff4cb0ba44be69d796d1343a6be13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-010505-b.a1
Назва: ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ АРГУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ
Вимога:
ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ АРГУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕННОЇ ЗАКУПІВЛІ, ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. 06.10.2021 року Замовником – Управління освіти та з гуманітарних питань Очаківської міської ради було опубліковано оголошення про проведення закупівлі з вимогами до кваліфікації учасників та способі їх підтвердження за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень в будівлі Очаківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 за адресою: вул. Суворова,41 в м. Очакові Миколаївської області» код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». 21 жовтня 2021 року було проведено аукціон та за результатами аукціону остаточна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ІНТЕРБУД» (Код ЄДРПОУ 40356536) в розмірі 1 396 500,00 грн. виявилась найменшою. 25 жовтня 2021 року о 16.00 годин уповноваженою особою тендерного комітету Замовника Матющенко Ю.С. було прийнято рішення, затверджене протоколом №31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції(далі за тестом «Протокол») учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень в будівлі Очаківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 за адресою: вул. Суворова,41 в м. Очакові Миколаївської області» код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ІНТЕРБУД» через те, що тендерна пропозиція не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Учасник із зазначеним рішенням уповноваженої особи Замовника не погоджується і вважає його необґрунтованим з наступних підстав. 1.Додаток №2 (графік виконання робіт) до Договору №29 підряду на виконання будівельних робіт від 14 вересня 2020 року не є обов’язковим документом, який вимагається Замовником - відсутній у складі Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження. Замовник зазначає у Протоколі, що на вимогу п.4.5. Оголошення про проведення закупівлі, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, до пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» надано Договір № 29 підряду на виконання будівельних робіт від 14 вересня 2020 року (Далі - Договір). В пункті 18.9 Договору вказано перелік додатків до договору, які є його невід’ємною частиною. В пропозиції учасника відсутній Додаток № 2 (графік виконання робіт) до договору, що свідчить про надання Договору з порушення його цілісності. Відповідно до підпункту п.4.5. пункту 4 Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2в), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів. Звертаємо Вашу увагу, що в переліку зазначених вимог Замовника відсутні вимоги щодо обов’язкового надання графіку виконання робіт. Також відсутня вимога Замовника щодо надання Договору зі всіма додатками, а чітко сформульований перелік документів, які повинні бути надані разом із Договором. В зв’язку з чим на виконання п.4.5. Вимог Замовника Учасником було надано договір, довідку про вартість виконаних робіт та акти виконаних робіт, а також позитивний відгук щодо виконання договору. Додатково звертаємо увагу, що відповідно до пункту 19 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На підставі пункту 5 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження переліку формальних помилок» зазначено, що формальною вважається помилка, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Відповідно до вищевикладеного аргументація Замовника, що надання Договору без Додатку №2 свідчить про надання Договору з порушення його цілісності є безпідставною та не може призводити до невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям. 2. Вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження не містять посилання на обов’язкову відповідність порядку засвідчення документів, який встановлено п.77 Постанови КМУ від 30 листопада 2011 р. N 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади» та його дія не розповсюджуються на Учасника. Замовник зазначає у Протоколі, що копія наказу від 31 березня 2016 року № 01/1 -К «Про вступ на посаду» не завірена належним чином, згідно порядку встановленому п.77 Типової інструкції з діловодства. Також Замовник зазначає, що в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази від 12.10.2021р. вих. №,12-10.03, яка подана учасником у складі тендерної пропозиції, містить в переліку автомобіль КАМАЗ 53212, копія договору про надання послуг спеціальною технікою від 23.11.2020 року № 23/11/20-01 не завірена належним чином, згідно порядку встановленому п.77 Типової інструкції з діловодства. Відповідно до п.1 Типової Інструкції зазначено, що Інструкція встановлює загальні положення щодо функціонування структурних підрозділів з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (далі - установи). Пунктом 2 Типової Інструкції також встановлено, що порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, визначається окремими нормативно-правовими актами та не може регулюватися цією Інструкцією. Згідно пункту 77 Типової Інструкції, на який посилається Замовник «Напис про засвідчення документа складається із слів "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис",Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи.» Звертаємо увагу, що положення цього пунку стосується засвідчення копій документів, а Учасником у складі Тендерної пропозиції було надано оригінали документів. Будь-яких вимог щодо засвідчення оригіналів документів у Вимогах до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником викладено не було. Звертаємо Вашу увагу, що положення Типової Інструкції не мають обов’язкового характеру для підприємств та організацій приватної власності. Також в зв’язку з використанням під час подання документів тендерної пропозиції електронно-цифрового підпису зазначена Інструкція не може розповсюджуватись на публічні закупівлі. Відповідно до вимог Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником зазначено наступні вимоги щодо засвідчення документів: «**Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі її використання). Копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечує можливість коректно прочитати документ.» Жодні додаткові вимоги щодо засвідчення документів відсутні. Учасником надано оригінал договору про надання послуг спеціальною технікою від 23.11.2020 року № 23/11/20-01- виключно у назві документу помилково зазначена «копія». Враховуючи вищевикладене, аргументацію Замовника щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям в зв’язку з ненаданням засвідчених належним чином документів, вважаємо необґрунтованою, а кваліфікацію Учасника вважаємо належним чином підтвердженою. 3.Сумнів Замовника щодо відповідності Договору №03/08/20-01 від 03.08.2020 поняттю «аналогічний» є необґрунтованим, а також Учасником подано 4(чотири) аналогічних договори та виконано повністю вимогу п.4.5. щодо надання 3х(трьох) аналогічних договорів. Замовник у Протоколі посилається на те, що в довідці про досвід виконання аналогічного Договору (договорів) від 12.10.2021 року вих. № 12-10.4 вказано Договір № 03/08/20-01 від 03.08.2020 між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІБ- Актив», директором, якого є Драпезо Вадим Вікторович, який є одним із засновників та кінцевим бенефіціарним власником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД". Це ставить під сумнів дію цього договору чи його відповідність поняттю «аналогічний». Звертаємо увагу, що на час виконання зазначеного аналогічного Договору Директором ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІБ- Актив» була Андрущенко Н.П., а не Драпезо Вадим Вікторович. Факт виконання робіт за зазначеним Договором підтверджено належним чином Актом виконаних робіт та відгуком. Припущення Замовника щодо невідповідності зазначеного Договору поняттю «аналогічний» в зв’язку з тим, що Директором ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІБ-Актив» є на даний час Драпезо Вадим Вікторович, є безпідставними та не містять жодних посилань на норми законодавства. Відповідно до п.4.5. Вимог Замовника до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником вимагалось надання 3(трьох) аналогічних договорів. Учасником надано 4(чотири) аналогічні договори із підтвердженням їх належного виконання. Додатково зазначаємо, що вимога Замовника щодо надання 3х(трьох) аналогічних договорів є дискримінаційною та для підтвердження досвіду достатньо 1(одного) аналогічного договору. Враховуючи вищевикладене, аргументи Замовника щодо невідповідності Договору № 03/08/20-01 від 03.08.2020 поняттю «аналогічний» є безпідставними та недоведеними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 1, 2, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Проте Замовник в порушення одразу декількох положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» ухвалив рішення щодо невідповідності Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ІНТЕРБУД» (Код ЄДРПОУ 40356536) кваліфікаційним вимогам. На підставі пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до вищевикладеного, керуючись ст. 5, п.п.15,16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1.Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ІНТЕРБУД» (Код ЄДРПОУ 40356536) - умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. «Капітальний ремонт частини приміщень в будівлі Очаківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 за адресою: вул. Суворова,41 в м. Очакові Миколаївської області» код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», номер закупівлі: UA-2021-10-06-010505-b. 2.Про прийняте рішення просимо повідомити у встановлений законом термін та спосіб.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вважати допущену помолику технічною за предметом закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень в будівлі Очаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 за адресою: вул.. Суворова, 41 в м. Очакові Миколаївської області» код ДК 021-2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-10-06-010505-в)
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.10.2021 16:36