-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 845 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 228.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 228.76 UAH
Період оскарження:
06.10.2021 14:49 - 18.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення замовником за результатом проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-009574-b
Номер:
722e78b166f844c196515c2e8b80a7b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-009574-b.a4
Назва:
Скарга на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення замовником за результатом проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-009574-b
Скарга:
Протоколом засідання тендерного комітету Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради № 55 від 02 грудня 2021 р. було прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі №UA-2021-10-06-009574-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) з учасником ТОВ «Стелс 17».
Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо обрання переможцем відкритих торгів ТОВ «Стелс 17», оскільки воно прийняти з порушення процедури закупівлі, вимог Тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступні обставини.
ПРОШУ:
1) Визнати порушення Замовником Опорним закладом освіти «Овруцький заклад загальної сереньої освіти І-ІІІ ступенів №4» Овруцької міської ради Житомирської області процедури закупівлі.
2) Зобов’язати Замовника Опорний заклад освіти «Овруцький заклад загальної сереньої освіти І-ІІІ ступенів №4» Овруцької міської ради Житомирської області скасувати Протокол засідання тендерного комітету Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради № 55 від 02 грудня 2021 р. про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Стелс 17».
3) Зобов’язати Замовника усунути порушення та завершити процедуру закупівлі шляхом об’єктивного розгляду тендерних пропозицій та правомірного обрання переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.12.2021 10:41
- рішення від 14.12.2021№27559.pdf 14.12.2021 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2021№28182.pdf 23.12.2021 16:10
- рішення від 22.12.2021№28182.pdf 28.12.2021 15:43
- Відповідь на рішення АМКУ від 16.12.21.docx 16.12.2021 15:26
- рішення 1.pdf 16.12.2021 15:27
- Скарга до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ СКАН (1).pdf 16.12.2021 15:27
- рішення від 29.11.2021 № 26571 (3).pdf 16.12.2021 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 12:48
Дата розгляду скарги:
22.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.12.2021 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.12.2021 15:44
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення
Номер:
4ef15f511f774bc19f0e95673b2f7ab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-009574-b.a3
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
06.10.2021 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Опорний заклад освіти «Овруцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №4» Овруцької міської ради Житомирської області (далі – Замовник) оголосили відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи: UA-2021-10-06-009574-b.
22.10.2021 року відбувся аукціон, участь в якому взяли участь учасники:
1. Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
2. ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
3. ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію Товаристово з обмеженою відповідальністю «Стелс 17» (далі – Товариство).
Протоколом засідання тендерного комітету Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради №48 від 08.11.2021 року (далі – Протокол) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стелс 17» по закупівлі № UA-2021-10-06-009574-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) відповідно аналізу Управління стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Додатково Протоколі зазначається наступне: «В результаті проведеним Управлінням стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України аналізом тендерних пропозицій учасників торгів встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Стелс17», визначених тендерною документацією (лист від 05.11.2021р. №6845/55/105/01-2021)».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник це суб’єкт, визначені згідно із статтею 2 Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону.
Таким чином, замовники мають діяти в межах Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав відповідно до яких Замовник може відхилити як учасника, так і переможця процедури закупівлі, а саме:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відхилення Товариства як переможця закупівлі не передбачена в жодному з вищезазначених підстав законодавства, а отже, порушує законодавство та права Товариства на здійснення господарської діяльності передбаченої прямою нормою статтею 42 Конституції України.
Дії Замовника також порушують всі принципи передбачені статтею 5 Закону, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки Товариству невідомі підстави відхилення тендерної пропозиції.
Більш того, дані дії Замовника є грубим порушенням статті 19 Конституції України, оскільки органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, Замовник порушує Конституцію України та Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки безпідставно відхилив тендерну пропозицію Товариства без зазначення підстави.
Замовник при відхиленні тендерної пропозиції керувався листом від правоохоронних органів, де начебто зазначається невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації, але безпосередньо Замовником не зазначено жодної невідповідності.
Разом з тим, правоохоронні органи не мають відповідних повноважень для визначення тендерної пропозиції такої яка не відповідає тендерній документації.
Отже, відхилення ТОВ "Стелс17" та визначення ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" переможцем у закупівлі, Замовник порушив наші права та охоронювані Законом інтереси, як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ СКАН.pdf 16.11.2021 15:43
- рішення від 19.11.2021 № 25987.pdf 19.11.2021 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2021 № 26571.pdf 29.11.2021 17:54
- рішення від 29.11.2021 № 26571.pdf 01.12.2021 15:50
- Відповідь на рішення Антимонопольного комітету.docx 23.11.2021 13:04
- Інформація на скаргу.pdf 23.11.2021 13:05
- витяг1.pdf 24.11.2021 09:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.11.2021 15:49
Дата розгляду скарги:
29.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.11.2021 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.12.2021 15:50
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2021 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати протокол рішення №50 від 10.11.2021 року про намір укласти договір по закупівлі № UA-2021-10-06-009574-b. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) з Учасником – Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник», код ЄДРПОУ 20425612, відповідно рішення від 29.11.2021 року №26571-р/пк-пз Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скасувати протокол рішення №48 від 08.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стелс 17» по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), відповідно рішення від 29.11.2021 року №26571-р/пк-пз Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. (Протокол №54 від 02.12.2021 року)
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА щодо надання інформації
Номер:
3ddf7da1108543c3a7fb01c7bdb4a53e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-009574-b.a2
Назва:
ВИМОГА щодо надання інформації
Вимога:
«10» листопада 2021 р. № 72
ЗАМОВНИКУ ЗАКУПІВЛІ
ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ
ступенів №4» Овруцької міської
ради Житомирської області
Адреса: вул.Князя Олега, б.11, м.Овруч
Житомирська область, 11101.
УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ
Товариства з обмеженою
відповідальністю «Стелс 17»
10014, Житомирська обл., м.Житомир,
Пл.Перемоги 9, кв.8
Код ЄДРПОУ: 41447079
Тел.: 067-411-71-77
Ідентифікатор закупівлі
UA-2021-10-06-009574-b
ВИМОГА
щодо надання інформації відносно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Стелс17», визначених тендерною документацією (лист від 05.11.2021р. №6845/55/105/01-2021) проведеним Управлінням стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України для оскарження в Антимонопольному комітеті України
Протоколом засідання тендерного комітету відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради №45 від 27.10.2021р. було визнано переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Стелс 17», як найбільш економічно вигідну серед усіх Учасників, у сумі 1.687.987,00 грн.
08.11.2021р. був оприлюднений Протокол засідання тендерного комітету Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради №48 Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Стелс 17» по закупівлі №UA-2021-10-06-009574-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) на основі проведеного Управлінням стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України аналізу тендерних пропозицій учасників торгів де встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Стелс17», визначених тендерною документацією (лист від 05.11.2021р. №6845/55/105/01-2021).
ВИМАГАЄМО: надати більш детальну інформацію, відносно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Стелс17», визначених тендерною документацією проведеним Управлінням стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України а саме оприлюднити лист від 05.11.2021р. №6845/55/105/01-2021 для подальшого оскарження в Антимонопольному комітеті України.
У випадку ненадання такої інформації, ВИМАГАЄМО скасувати Протокол №48 від 08.11.2021р. Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Стелс 17» по закупівлі №UA-2021-10-06-009574-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) і визнати Учасника ТОВ «Стелс 17» переможцем Закупівлі.
Директор ТОВ «Стелс 17» __________________ Смірнов Леонид Олександрович
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Овруч.pdf 10.11.2021 13:40
Дата подачі:
10.11.2021 13:40
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі та усунення порушень у сфері публічних закупівель
Номер:
2cb46a713e6c407e8ed4d9fd8e4eec70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-06-009574-b.c1
Назва:
ВИМОГА щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі та усунення порушень у сфері публічних закупівель
Вимога:
06.10.2021 року ОЗО «Овруцький заклад загальної сереньої освіти І-ІІІ ступенів №4» Овруцької міської ради Житомирської області (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)».
Участь у тендері взяло три учасники та за результатом електронного аукціону найбільш економічного вигідною виявилась пропозиція ТОВ "СТЕЛС 17" у сумі 1`687`987.00 грн.
Протоколом засідання тендерного комітету відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради № 45 від 27.10.2021 р. було визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "СТЕЛС 17".
Згідно ч. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі - Закон), Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника подана з відступами від вимог, які встановлювались Замовником у Тендерній документації.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника подана з відступами від вимог, які встановлювались Замовником у Тендерній документації.
ВИМАГАЄМО:
1) Надати обґрунтовану інформацію про пропозицію переможця процедури закупівлі, а саме її відповідності тендерній документації та переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав вимогу;
2) Обґрунтувати прийняття рішення від імені тендерного комітету відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради;
3) Скасувати Протокол засідання тендерного комітету відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради № 45 від 27.10.2021 р. як такий, що прийняти із істотними порушення законодавства, які неможливо усунути іншим чином;
4) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «СТЕЛС-17» як таку, що не відповідає вимогами Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 28.10.2021 16:45
Дата подачі:
28.10.2021 16:46
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПРБФ «Комунальник» від 28 жовтня 2021 року, № 237 щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі та усунення порушень у сфері публічних закупівель
При визнанні переможця закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), Замовник керувався Розділом V п.1 п.п.1.2 цієї ТД (Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) та Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Розглянувши вимогу ПРБФ «Комунальник» від 28 жовтня 2021 року, № 237 щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» по вул. Князя Олега,11 в м. Овруч Житомирської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) та усунення порушень у сфері публічних закупівель, ми можемо зазначити наступне:
У своїй вимозі ПРБФ «Комунальник» наголошує:
Відповідно до п.7 «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку №1 до ТД «Так як роботи будуть проводитися на території НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ обов'язково повинно бути експертне обстеження (висновок експертизи про технічний стан), завантажувально-розвантажувальні роботи мають здійснюватися працівниками Учасника-переможця із залученням необхідної техніки»…
…Отже виходячи із вищенаведеного, умовами Тендерної документації передбачено обов’язкову наявність експертного обстеження та здійснення завантажувально-розвантажувальних робіт працівниками Учасника-переможця із залученням необхідної техніки.
Учасником було надано довідку №48 від 20 жовтня 2021р. щодо експертного обстеження, де підтверджує, що готові провести експертне обстеження у разі перемоги у випадку перемоги. Слід зробити висновок, що учасник не має відповідної техніки для здійснення завантажувально-розвантажувальних робіт і, відповідно, в Учасника відсутнє експертне обстеження, наявність якого передбачене як обов’язкове Тендерною документацією.
Пропозиція учасника має бути відхилена згідно абз.2 п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим чатини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до п.7 Додатку 1 до ТД «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» чіткого переліку підтверджуючих документів, які вимагає Замовник від Учасника в даному пункті не зазначено (що видно з табл. наведеної нижче)
Документи (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) Перелік підтверджуючих документів
7. Так як роботи будуть проводитися на території НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ обов'язково повинно бути експертне обстеження (висновок експертизи про технічний стан), завантажувально-розвантажувальні роботи мають здійснюватися працівниками Учасника-переможця із залученням необхідної техніки
Тобто, даний пункт відноситься до Учасника-переможця, який буде здіснювати свої завантажувально-розвантажувальні роботи безпосереднього під час проведення робіт з капітального ремонту. Учасник-переможець може здійснювати завантажувально-розвантажувальні роботи будь-якою технікою (власною, арендованою чи отриманою в користування на інших підставах), але без експертного обстеження (висновку експертизи про технічний стан) даної техніки, вона на територію навчального закладу допущена не буде (всі ці питання будуть узгоджуватись між Замовником і Учасником-переможцем безпосередньо під час проведення робіт).
Замовник в ТД чітко зазначає, що якщо будь-який з документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви і т.д., Учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Тому, було достатньо відповідної довідки, що Учасник погоджується надати (провести) Замовнику експертне обстеження (висновок експертизи про технічний стан) техніки, під час завантажувально-розвантажувальних робіт.
В даному випадку, у зв’язку з відсутністю у ТД переліку підтверджуючих документів, Учасник ТОВ «Стелс 17» в своїй пропозиції надав відповідну довідку №48 від 20 жовтня 2021р., якою «…підтверджує, у випадку перемоги нашої тендерної пропозиції готові провести експертне обстеження (висновок експертизи про технічний стан), завантажувально-розвантажувальних робіт, що мають здійснюватися працівниками Учасника-переможця із залученням необхідної техніки», якої достатньо для не відхилення пропозиції. Тобто, Учасник виконав даний пункт тендерної документації.
У своїй вимозі ПРБФ «Комунальник» наголошує:
Більше того, згідно абз.5 п.п.1.1. п1.Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагалось завантаження Учасником таких документів: - договірна ціна та обовязкові додатки до неї у формі «doc.», оформлені належним чином. Файл DOC (з англ. Microsoft Word Document) є документом, створеним в одному із найпопулярніших програмних комплексів для роботи у текстовому документі Microsoft Word.
В порушення даної вимогу Учасником не було подано у складі тендерної пропозиції договірну ціну та обов’язкові додатки до неї у форматі «doc.».
Учасником ТОВ «Стелс 17» договірна ціна та обов’язкові додатки до неї, оформлені у форматі PDF (Portable Document Format). Файли PDF (pdf) визнані міжнародним стандартом (ISO 32000-1:2008) і є відкритими для перегляду для всіх.
У п.12 п.п.2.1 п.2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» чітко зазначено наступне:
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у оголошенні, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Тобто, файли, надані у форматі pdf, а не «doc.», повністю забезпечують можливість перегляду документів, які вимагаються Замовником в оголошенні і відноситься до формальних помилок.
Отже, ніяких порушень умов тендерної документації Учасником ТОВ «Стелс 17» не має.
Замовником буде виправлена технічна помилка у Протоколі засідання тендерного комітету №45 від 27.10.2021 року.
Тому, враховуючи вищезазначене, такою, що не підлягає задоволенню і вона повинна бути відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено