• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

536 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 360.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2021 14:13 - 18.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

неправильно визначений код ДК

Номер: de36c78bf8af4e1f9ee12b55a6614f78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-008416-b.c2
Назва: неправильно визначений код ДК
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Яким чином Підгузки для дорослих, Пелюшка гігієнічна поглинаюча та Підгузки дитячі відносяться до Код ДК 021:2015: 33141000-0, Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування??? Вимагаємо правильно визначити код ДК та виділити названі продукти в окремий лот!!! В іншому випадку будемо звертатись до відповідних органів (АМКУ та ДАСУ).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне: На сам перед зазначаємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. У відповідності Закону України «Про публічні закупівлі», та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник» Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Таким чином, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Твердження про те, що в даній процедурі закупівлі міститься дискримінаційні вимоги та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині статті 4, 5 Закону, призводять до цілого ряду антиконкуретних та дискримінаційних вимог, вважаємо недоцільними. Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами. Також, однією із підстав закупівлі в цілому (без поділу на лоти), вважаємо доцільність придбання необхідної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування ціни на зазначену продукцію (витрати на транспортування, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність, системність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним з точки зору економії бюджетних коштів та часу надходження товару до Замовника. Вимоги, вказані в тендерній документації, не обмежують конкуренцію та розроблені для необмеженого кола осіб, які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення, з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель. Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну. В.о.директора _________________ Смаль Ю.І.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги під конкретну торгову марку

Номер: 9f8f628daf6447e8be79ae5a68b7ccb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-008416-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги під конкретну торгову марку
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші вимоги «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописані під конкретну торгову марку без можливості пропонувати аналоги, а можливо і під конкретного постачальника! Конкретно зазначено: ТМ «Seni», «HAPPY BELLA» та їх похідних без можливості пропонувати аналоги. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Seni брати участь в закупівлі, а конкретно: Видалити посилання на конкретну торгову марку та конкретну запатентовану технологію "EDS"!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно до вимог ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерну документацію будуть внесені певні зміни.
Статус вимоги: Задоволено