• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням ремонтно-будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна, 5, м. Дніпро» (ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

170 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 853.38 UAH
Період оскарження: 06.10.2021 13:41 - 12.10.2021 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: 8949f8a486ee497195001c8f5139e5a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-06-007526-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 23.10.2021 № 27 (далі – Рішення 27) Вами було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням ремонтно-будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна, 5, м. Дніпро» (ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), що зареєстрована за ідентифікатором UA-2021-10-06-007526-b, (далі – Закупівля) учасника закупівлі – Приватне підприємство «ФЕНІКС» (далі – Переможець) Вважаю Рішення 27 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне. Відповідно до п. 14 Оголошення про проведення Закупівлі Документи на відповідність вимогам Замовника, які подає учасник у складі пропозиції через систему електронних закупівель: документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників в додатку 2 до оголошення 1. Згідно п. 21 розділу «Інформація щодо кваліфікації учасника» додатку 2 до Оголошення про проведення Закупівлі метою уникнення хибних обсягів робіт/послуг, огляд об’єкту Учасником у період уточнень перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі пропозиції, Учасник надає Акт обстеження, у довільній формі, з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу виконання робіт/послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 12:00 та з 14:00 до 16:00 год. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт обстеження з підписами і печатками (за наявності). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Оголошенням про проведення закупівлі, в т.ч. п. 8 і 9, встановлено: період уточнення інформації про закупівлю: до 12.10.2021 10-00 год.; кінцевий строк подання пропозицій: до 21.10.2021 11-00 год. У складі своєї пропозиції Переможець надав Акт обстеження об’єкта будівництва від 19.10.2021 № 1 (далі – Акт). Виходячи зі змісту Акту обстеження проведено 19.10.2021, а саме в період подання пропозицій, тобто не в період уточнення, а в період, що слідував після нього. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція Переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі, зокрема оскільки Переможець не виконав умови п. 21 розділу «Інформація щодо кваліфікації учасника» додатку 2 до Оголошення про проведення Закупівлі. 2. Згідно п. 17 розділу «Інформація щодо кваліфікації учасника» додатку 2 до Оголошення про проведення Закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію діючого договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (в повному обсязі з усіма додатками). У складі своєї пропозиції Переможець надав договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності від 14.03.2017 № 3662502-05-05-00 (далі – Договір), укладений між гр. Сєдих І.А. та Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «ВУСО». На офіційному сайті цієї страхової компанії наявний функціонал, за яким можна за номером договору здійснити онлайн перевірку чинності та дії договору, а саме: - https://vuso.ua/servisyi/proverka-podlinnosti-dogovora.html За перевіркою інформації цього ресурсу встановлено: - Статус договору: завершений. - Період дії договору: з 22.04.2020 по 21.04.2021. Знімок (витяг) з сайту надається окремим файлом. Тобто Переможець у складі своє пропозиції надав договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, який не є чинним, тим самим не виконав умови п. 17 розділу «Інформація щодо кваліфікації учасника» додатку 2 до Оголошення. Крім того, в Додатковій угоді (АДЕНДУМ) № 1 до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності від 17.04.2017, в пункті «Категорія страхувальника» зазначено Провідний інженер з технічного нагляду (будівництво), хоча Переможець отримав сертифікат даної категорії лише 12.06.2017, що підтверджується копією Кваліфікаційного сертифікату наданого ним в пропозиції. Таким чином пропозиція Переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі, зокрема оскільки Переможець не виконав умови п. 17 розділу «Інформація щодо кваліфікації учасника» додатку 2 до Оголошення про проведення Закупівлі. Враховуючи викладене Рішення 27 підлягає скасуванню, а пропозиція Переможця відхиленню у відповідності до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону 922. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Варто зазначити, що Рішення 27 винесено з порушенням принципів здійснення закупівель об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді пропозиції Переможця. Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» – ПРОШУ 1. Визнати Рішення 27 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати Рішення 27 з підстав наведених у цій вимозі. 3. Відхилити пропозицію переможця з підстав передбачених п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону 922 та наведених у цій вимозі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Кваліфікація учасника буде переглянута.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.10.2021 15:43