-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги відмінено
420 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 104.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 104.20 UAH
Період оскарження:
05.10.2021 17:53 - 17.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
e77d7cac5fd6493781555ba6f62f41ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-003050-a.b3
Назва:
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Уповноваженою особою Замовника - Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рівненської сільської ради, Протокол № 25/10/01-a від 25 жовтня 2021 року, було прийнято рішення, що Тендерна пропозиція учасника - ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає акцепту.
Разом з цим, ми, як Учасник Відкритих торгів, вважаємо, що тендерна пропозиція - ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» є такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та надаємо обґрунтування невідповідності:
Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 25/10/01-a від 25 жовтня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ», Замовник - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Рівненської сільської ради порушив права Суб’єкта оскарження та основні принципи проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД НОУТБУК.doc 05.11.2021 14:11
- ТД НОУТБУК (нова редакція 2).doc 05.11.2021 14:11
- Авторизаційний лист НР.pdf 05.11.2021 14:11
- АМКУ (ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ»).pdf 05.11.2021 14:11
- Перелік змін 2.docx 05.11.2021 14:11
- АМКУ (ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ»).docx 05.11.2021 14:11
- ТД НОУТБУК (нова редакція).doc 05.11.2021 14:11
- Перелік змін (12).docx 05.11.2021 14:11
- ТД НОУТБУК (змінена).doc 05.11.2021 14:11
- Платіжне_доручення .pdf 05.11.2021 16:12
- відхилення севен ай ті.pdf 08.11.2021 13:19
- зміна 2.pdf 12.11.2021 00:11
- зміна 1.pdf 12.11.2021 00:11
- ТД НОУТБУК.doc 12.11.2021 00:11
- відповідь.pdf 12.11.2021 00:11
- затв ТД.pdf 12.11.2021 00:11
- ТД НОУТБУК (нова редакція).doc 12.11.2021 00:11
- ТД НОУТБУК (нова редакція 2).doc 12.11.2021 00:11
- ТД НОУТБУК (змінена).doc 12.11.2021 00:11
- Протокол відповідь 05.10.04.docx 12.11.2021 00:11
- протокол зміни ТД 05.10.03.docx 12.11.2021 00:11
- Протокол відповідь 05.10.04.docx 12.11.2021 00:11
- протокол 08.10.02.docx 12.11.2021 00:11
- Протокол 08.10.01.docx 12.11.2021 00:11
- протокол 05.10.02.docx 12.11.2021 00:11
- РП.pdf 12.11.2021 00:11
- зміна 3.pdf 12.11.2021 00:11
- відхилення севен.docx 12.11.2021 00:13
- відхилення севен ай ті.pdf 12.11.2021 00:13
- рішення.pdf 24.11.2021 17:26
- Рішення від 09.11.2021 №25197.pdf 09.11.2021 13:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2021 №25960.pdf 19.11.2021 11:29
- Рішення від 18.11.2021 №25960.pdf 23.11.2021 19:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2021 15:22
Дата розгляду скарги:
18.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.11.2021 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.11.2021 19:48
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2021 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рівненської сільської ради вирішила виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №25960-р/пк-пз від 18.11.2021 за процедурою закупівлі – "Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-05- 003050-a
Вимога
Є відповідь
щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"та про намір укласти договір
Номер:
cef6db72cbef401faef2edd69fcdab4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-003050-a.a2
Назва:
щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- севен ай ті.pdf 30.10.2021 16:19
- Протокол відповіді на вимогу учасника ВТ.docx 02.11.2021 18:22
Дата подачі:
30.10.2021 16:19
Вирішення:
Шановний Учасник розглянувши Ваше звернення від 30.10.2021 року повідомляємо наступне. Замовником буде прийнято до уваги Ваше звернення. У разі встановлення не відповідності вимогам тендерної документації та/або вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної пропозиції будь-якого Учасника цієї закупівлі таку пропозицію буде відхилено, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
577ab96ed55e4e99b14b5857aacf4ead
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-003050-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін.docx 08.10.2021 15:11
Дата подачі:
06.10.2021 19:40
Вирішення:
1. Внести зміни до пункту 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації та виключити абзац 6, а саме:
«У складі пропозиції учасник повинен надати авторизаційні листи від виробника або офіційного представництва на ноутбуки, адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі, в якому буде вказано перелік запропонованого обладнання, його кількість.
У разі якщо операційна система на ноутбуці не встановлена виробником ноутбуку – надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника Операційної системи, адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі в якому буде вказано перелік запропонованого програмного забезпечення.»
Всі інші умови Тендерної документації залишаються незмінними.
Статус вимоги:
Задоволено